BAŞKA BİR EVRENDE

644 29 27
                                    

(BU BÖLÜMÜ EN ÇOK  YORUM YAPAN VE OYLAYAN SEVGİLİ VAMPİRELLAM @bosyapanbireda  ya armağan ediyorum)

Annen ve baban ile bugün yine tartışmıştın. Her günkü duyduğun laflar artık daha da ağırlaşmıştı. "Keşke seni doğurmasaydım, senin gibi bir pislik olucağını bilseydim asla senin dünyaya gelmene izin vermezdim, en azından yaşın gelince seni evlendirip senden kurtulucaz..." Bu sözler artık sana çok yük olmuştu. Birkaç kez intihar girişiminde bulunmuştun ama başarısız olmuştu. Ağlayarak odanda oturuyordun. Gözün yatağının kenarındaki rüya kapanına kaydı. Bu hediyeyi ablan intihar etmeden önce almıştı sana. Onu çok özlüyordun. Aklına uzun süredir üstüne deyindiğin bir konu belirdi. Shifting. Eğer başarabilirsen ablanı orada görebilirdin. ScritT hazırlamaya başladın bu 4. deneyişindi. Bu kez daha çok inançlı bir şekilde hazırlandın. Scriptinden bir kesit;

Ablam ölmemiş olucak. Babam öldü. Babamdan bir sürü miras kaldı. Beacon Hilss'te yaşıyoruz. Delta olucam. Scott, Lidya, Alison, Malia, Stiles ile çok yakın olucaz. Theo kötü olmayacak. Hale ailesin üyesiyim. Annem Lora Hale. Peter annemi öldürmemiş olucak. Kurt boğanın hiçbir türünden etkilenmiyeceğim. Delta olduğum için insanları dönüştürebileceğim. Bütün alfaların önümde diz çökeceği kadar güçlü olucam. Geri dönme kodum sadece ben istediği zaman kolumda belirecek ondan haricinde kodu bende bilmeyeceğim. Bu dünyada klonum kalmıyacak. O dünyada uyandığımda giydiğim kıyafet pinterest panoma en son kaydettiğim şekilde olucak....

Scriptini yazıp hazır konuma geldin ve gideceğin yeri düşünerek saymaya başladın. 1,2,,3,4,5,6,7...98,99,100. Başarmıştın bekleme odasındaydın. Bekleme odasındaki kapıdan geçtin. Okuldaydın. Koridorda ellerini dolapta gezdirerek yürüdün. Okul bahçesine çıktın. Çıktığında antreman vardı. Sahaya doğru yürümeye başladın. Karşıdan Stiles ve Scott sana garip şekilde bakıyorlardı.

 Karşıdan Stiles ve Scott sana garip şekilde bakıyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanlarına gittin. Scott'ın kurt olduğunu bildiğin için kokunu gizledin.

-Hey! Selam. Ben Y/N. Bu okula yeni geldim. Siz Scott ve Stiles olmalısınız. Müdür bana okulu göstermenizi söyledi.

Stiles: Tabii ki tabii ki. 

Stiles sana önden buyur der gibi elini uzatır. Sana okulu göstermeye başlarlar. Okulu gezerken panodaki kağıda bakarsın.

-Sanırım okulunuzun aya karşı ayrı bir ilgisi var deminden beri 3 tane ay takvimi gördüm.

Scott: Ha evet onlar. Öylesine. Astronimi kulübü asmış olmalı.

Stiles: Adım Y/N demiştin. Soy adın ne?

-Hale.

Scott: Hale mi? Derek'i tanıyormusun?

-Evet.

Scott seni boğazından tutup duvara yapıştırır.

Scott: Buraya ne için geldin? Derek'in nesi oluyosun?

CRUSHLARIN İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin