BANSHEE

626 23 2
                                    


Uzun süredir yaşadığınız şehre New Orlans'a Mikeal ayak basmıştı. Bu sefer tek Klaus'u değil bütün çocuklarını öldürmek istiyordu. Sizde onu durdurmak için plan yapmıştınız. Sen odandan çıkıp Elijah ve Klaus'un yanına, cadı kazanına gitmek için aşağıya iniyordun. Balkonun altında siyahlara bürünmüş bir kadın vardı. Kim olduğunu sorduğunda cevap vermedi. Büyü yaparak konuşturmaya çalıştın ama işe yaramadı. Acelen olduğu için çok uzatmadan evden ayrılmaya karar verdin. Kapıdan çıktığında karşında Mikeal vardı.

M: S/A.

Mikeal seni bayıltır. Gözlerini açtığında harabe gibi bir evdeydin. Aşırı derecede açlık çekiyordun.

M: Sonunda uyana bildin.

Mikeal sana kan torbası uzatıp içmen için telkin eder. Kanı içersin.

S/A: Naptın sen? Beni neden vampire dönüştürdün.

M: Koz  S/A. Sen benim yaşamımın kozusun.

S/A: Ne saçmalıyorsun sen?!

M: Seni ben dönüştürdüğüm için beni öldüremezler. Eğer ben ölürsem sende ölürsün.

S/A: Klaus'un bunu umursayacağınımı düşünüyorsun. Seni gözünü bile kırpmadan öldürür.

M: Haklısın. Klaus umursamaya bilir ama Elijah. Elijah ile aranızda ciddi bir ilişki var. Neyse bu kadar sohbet yeter gidebilirsin.

S/A: Dışarıda güneş var.

Mikeal parmağındaki yüzüğü gösterir. Adam resmen her şeyi düşünmüş. Mikeal'ın yanından ayrılıp Klaus ve Elijah'ın yanına gidersin. Elijah senin yanına yaklaşır.

E: S/A seni kim dönüştürdü.

Onların daha fazla zarar görmesini istemediğin için ve Mikeal'ın seni koz olarak kullanmasını istemediğin için bişey söylemessin.

S/A: Boşver bu önemli değil. Mikeal'ı öldürmemiz gerek. Ben Mikeal'ın yerini  biliyorum.

Hepiniz Mikeal'ın yanına gidersiniz. Elijah elindeki kazığı Mikeal'a saplamak için döndüruyordu.

E: Artık yolun sonu baba.

M: Beni öldüreceğinizi sanmıyorum. S/A söylmedin mi onlara?

Klaus Elijah'ın konuşmasına izin vermeden kazığı alıp Mikeal'a saplar. Sapladığı anda nefesin gitmeye ağzından kanlar  gelmeye başlar.

E: S/A!!!

Elijah seni kollarına alır.

S/A: Evdeki ölüm perisiydi. B-benim için gelmişti. Umarım bir daha gelmez.

E: S/A lütfen beni bırakma lütfe-

S/A: Seni seviyorum Elijah-

E: B-bende seni seviyorum...

E: B-bende seni seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
CRUSHLARIN İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin