Uzun süredir dünyayı dolaşıyordun. Dünyayı tanımaya meraklı olduğundan değil uzun süredir ablanı arıyordun 500 yıldır onu görememiştin. Onun hakkında bir çok haber duydun. Bir melez daha doğrusu melezliğini ortaya çıkarmak isteyen biri uzun süredir peşindeydi. Bu Kol'un abisi Klaus olmalıydı. Kol seni bulduğunda bahsetmişti biraz. Kol ile de ailen katledilmeden 2 hafta önce tanışmıştınız. Klaus'tan önce Elijah ve Kol önceden gelmişti. Kol ile aranızda bir şeyler geçmişti ve Kol sana kanını içirip ölmüş gibi göstermişti.
. . .
Sabah uyandığında üstünü giyinip,
Bonnie ve Damon'un yanına gittin. Elena'yı uyandırmak için uzun süredir uğraşıyordunuz. Sen artık umudunu kesmiştin. Ama Damon ve Bonnie hala umutluydu. Onlar Elena'yı uyandırmaya çalışırken Stefan'ı tamamen unutmuşlardı. Stefan'ı kılıcın içinden çıkarmak için uğraşmak yerine Elena'yı uyandırmaya çalışıyorlardı. Bu görüşünü onlara birçok kez söylemiş olsan da Bonnie hep itiraz etti ve Damon'da ona katıldı. Sende yardım istemek için arkadaşın Kai'nin yanına gittin. Oda Stefan'a meraklı değildi ama senin için yardım etmeyi kabul etti. 2saat boyunca denediniz ama sonuç alamadınız. Kai dinlenmek için iki kadeh şarap getirdi. Şaraplarınızı içerken kapı birden açıldı gelen Kol'du. Onun burada ne işi olabilir ki diye düşünürken Kai Kol'a sarıldı. Sonra sana döndü.
Kai: Bu Kol. Benim kardeşim gibidir.
S/A: E-evet biliyorum. Yani Kol'u biliyorum.
Sende koşup Kol'a sarılırsın. Kol ile sıkıca birbirinize sarılırsınız.
Kol: Seni görmeyeli asırlar oldu. Çok değişmişsin.
S/A: İnan bana sende çok değişmişsin.
Kai: Siz nereden tanışıyorsunuz?
Kol ile aynı anda uzun hikaye dersiniz. Gülersiniz. Koltuklara oturup sohbet etmeye başlarsınız. Baya bir konuştuktan sonra sen ayağa kalkarsın.
S/A: Ben artık gidiyim.
Kai: Bugün burada kalsana yemekte sipariş ettim.
S/A: Siz rahatsız olmayacaksanız kalırım. Konuşacaklarınız vardır diye düşündüm.
Kol: Saçmalama S/A. Senden neden rahatsız olalım.
Sen kalmayı kabul edip tekrar geri gelirsin. Kai'nin sipariş ettiği yemekler gelir. Yemeye başlarsınız. Siz yemek yerken kapı çalar. Kai kapıya bakmaya gider. Kai kapıyı açar.
Kai: KATHERİNA. Ne işin var burada.
Katherina: Kardeşim buradaymış Parker.
Sen duyduğun kelimeyle çatalı elinden düşürür hızlıca kapıya gidersin. Katherin'a sarılırsın.
S/a: Seni asırlarca aradım abla.
Katherina: Ben senin öldüğünü sanıyordum. Senin hayatta olduğunu öğrenince hemen Mystıc Falls'a geldim. Sen ailemden kalan son kişisin. Ama n-asıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRUSHLARIN İLE HAYAL ET
FanfictionSevdiğin karakterler ile anı yaşa. İstek karakter yapıyorum. Başka diziden/filmden de olabilir.