KRALİÇE

882 25 4
                                    


12.YY

Çok büyük bir imparotorun tek varisisiniz. Anneniz nedeni bilinmeyen bir sebebten dolayı öldü. Babanızda anneniz öldükten sonra başka bir kadınla evlendi ve üvey annenizle evlendikten iki ay sonra öldü. Tahtın size kalması gerekiyordu ama...

Ü.Annen: Seni pis sürtük tahta geçemeyeceksin. Ölümün benim ellerimden olucak...

S/A: Beni ezemiyeceksin. Senin büyü yaparak anne ve babamı öldürdüğünü herkes bilecek.

Ü.Annen: Kapa çeneni.

Size parmağını oynatarak acı çektirmeye başlar.

Ü.Anen: Bu ormanda öleceksin S/A. Cesedini hayvanlar bile bulamayacak.

Birden her yerinde kesikler açılır. Çok acı çekiyorsundur. Üvey anneniz sizi ormanda bırakıp gider. Bi süredir yerde acı çekiyordun. Yanında bir kadın belirir. Gözlerin tam kapanmıştır.

Yavaş yavaş gözlerini açmaya başlarsın. Uyandığında başında 2 kadın vardır.

S/A: Sizde kimsiniz?

Diğerinden daha yaşlı olan kadın sana dönerek cevap verir.

-Ben Dahlia. Buda kızım Freya. Seni ormanda bulduk. Sen hükümdarın kızı olmalısın.

S/A: Öyleydim. Babam ölünce Tarusiliya denen kadın taht için beni öldürmeye çalıştı.

Dahlia: Hepsini biliyoruz hayatım Ve bu güç dengesini değiştirmene yardım edebiliriz.

S/A: Ya karşılığı? Karşılığında ne istiyorsunuz?

Dahlia: Tarusiliya benim üvey kardeşimdi. Ama bana ihanet etti. Daha fazla güç içinde anne ve babanı öldürdü. Ama seni ve anneni bu kadar kolay alt etmesi çok şaşırtıcı.

S/A: Bu ne demek?

Freya: Senin annen çok güçlü bir cadıydı. Sana da güçleri geçti.

Dahlia: Sana güçlerini kullanmayı öğretebiliriz ve ayrıca sana farklı bir güçte ekleyebiliriz. Karşılığında sadece Tarsusiliya'nın  kalbini istiyorum.

Anlaşmayı onaylarsın. 2 hafta boyunca sana bir sürü büyü öğretirler.

(2 Haftanın sonunda);

S/A: Bence artık hazırım.

Dahlia: Daha değil. Son bir şey kaldı.

Dahlia ve Freya el ele tutuşup senin bilmediğin sözler söylemeye başlarlar. Büyü yapmayı bitirince sana içinde kan olan bir kase uzatıp içmeni söylerler. Kasedeki kanı içersin.

S/A: Bu ne içindi?

Freya: Bu vampir büyüsü.

Dahlia: Bu gerekliydi. Tek, orjinallerin Kardeşimin yarattıkları olmasına göz yumamazdım.

S/A: Artık hazır mıyım?

İkisi birden kafa sallar. Sen hızla şatoya gelir bütün kapıları kapatarak Tarsuliya'nın odasına doğru ilerliyorsundur. İçindeki aşırı öfke ve güç nedeniyle etrafında ateş yanmaya başlar.

 İçindeki aşırı öfke ve güç nedeniyle etrafında ateş yanmaya başlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
CRUSHLARIN İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin