O gün günün çok iyi geçmemişti. Ailen yine kavga ediyordu. Sende onların kavgasını duymamak için odana çıkıp The Originals'ı açıp izlemeye başladın. Bi kaç bölüm izleyince onlarla olmayı çok istediğiniionlarla olduğunu hayal etmeye başladın. Sonunda shifting yapma kararı aldın. The Originals evrenine gitmeyi istiyordun. Scriptine oraya gittiğini Klaus ile sevgili olduğunu,çok güçlü bir vampir olduğun gibi şeyler yazdın. Scriptine daha farklı şeylerde eklemek istedin. İçinden keşke The Vampire Diaris'i de daha önce izleseydim diye geçirdin. Shiftinge başlamadan önce biraz su içtin. Bardağı masaya koyarken yazdığın scriptin üzerine kalan su döküldü. Bu duruma çok sinirin bozuldu. Hemen yatağına gidip uyumak istedin. Ama bir türlü uyuyamıyordun. En son gözünün önüne beyaz bir ışık geldi ve bedenine rüzgar geldiğini hissettin.
...
Uyandığında hiç bilmediğin bir evdeydin;
Ev gözüne çok tanıdık geliyordu ama tam olarak neresi olduğunu anlayamadın. Birden genç bir adam sesi duydun. Ses arkandan geliyordu. Arkanı döndüğünde adam dikkatle seni izliyordu. Adamı birden daha önceden hatırladığını hissettin.
S/A: KAİ!
Kai: Sen kimsin? Ve adımı nereden biliyorsun?
S/A: Senin fotoğraflarını arkadaşım sürekli bana atar ve sana aşık olduğunu falan söylerdi?
Kai: Ne? Sen kimsin, burda ne işin var.
Düşünmeye başlarsın.
S/A: Benim burda olmamam lazım daha The vampire diaris bile izlemedim. Ayrıca scriptime Klaus ile olacağımı yazdım. Scriptim mahvoldu ayrıca. Burası neresi?
Kai: Dediklerinden hiçbir şey anlamadım. Ama burası hapishane dünyası. Seni ailem mi gönderdi?
Kai'yi arkadaşın çok seviyordu ve The Vampire Diaris'i izlediği için sürekli sana anlatıyordu. Sanki diziyi izlemiş gibiydin.
...
(KENDİ ÖNCEDEN BULUNDUĞUNUZ DÜNYA);
Anneniz: Kızım nerede? Bir haftadır bulunamıyor. Bana kızımı bulun.
Annen ve baban bir haftadır seni arıyordu.
Baban: Ne güvenlik kameralarında bir şey var ne de bir görgü tanığı sanki bir anda ortalıktan kaybolmuş gibi.
...
S/A: Kai nereden Bennet kanı bulucaz?
Kai: Yeni kız daha adını bile söylemeden bana burdan nasıl çıkıcağımızı soruyorsun tuhaf birisin.
S/A: Üzgünüm. Ben S/A. Ve beni öldürmenden korkuyorum Kai Parker. Aileni öldürdüğün gibi.
K: Bunları nereden biliyorsun sen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRUSHLARIN İLE HAYAL ET
FanfictionSevdiğin karakterler ile anı yaşa. İstek karakter yapıyorum. Başka diziden/filmden de olabilir.