KÖKEN AŞK

2.6K 31 38
                                    

(S/A sizin adınız)S/A Damon nasıl yapabilirsin böyle bir şeyi? Ben sana güvenmiştim. Abimi nasıl öldürürsünüz?

D:S/A Silas bizi öldürmeye çalıştı. Elenayı kaçırdı. Ne yapmamızı bekliyordun?

S/A: Kapa çeneni Damon. Varsa yoksa Elena. Ben seni sevmiştim ama sen tamamen hayal kırıklığısın. Keşke Mikealsonlarla buradan gitseydim ve sizin gibi iğrenç insanlarla hiç tanışmasaydım. Ama bunun bedeli pişmanlıktan fazlası olucak.

D: S/A lütfen yapma. 

Damon'un gözlerine bakıp onu telkin edersin.

"Elenayı vampir yapıp, kalbine kazık saplayacaksın"

3 yıl sonra*

S/A: Camill biraz daha

Camill bir kadeh daha viski doldurup masaya sürer. Kadehi  tam alacakken Rebekah kadehi içer.

R:Senin şu yaradılış olayını hala konuşmadık S/a 

S/A: Rebekah bunu sana daha kaç defa söylemem gerek kapat bu konuyu!

R: S/A sen benim hakkımda her şeyi bilirken ben senin hakkında hiç birşey  bilmiyorum S/A 

S/A: Daha siz doğmadan bile önce beni abim dönüştürdü. Ve hatta öyle güçlü bir büyüyle yaptı ki bunu, benim soyumdan olmayı herkes hak etmez Rebekah. Ve sen sormadan da söyleyeyim evet üçlü melezim ve abim Silas.

Gözleriniz dolmaya başlayınca Rebekah sana sarılır.

R:Üzgünüm S/A bir daha bu konuyu açmayacağım ve bir güzel haberim var.

Sarhoşluğun verdiği  etkiyle gülerek neymiş bu haber? diye sorarsınız.

R: Yarın kardeşlerim geliyor.

S/A : Ciddi olamazsın. Yarın benim soyumdan kalan tek klan da gelecek.

R: Onlarla tanışmayı çok isterim. Umarım içlerinde yakışıklılar vardır.

S/A: Emmet ile çok yakışacağınızı düşünüyorum.

R: Madem yarın mükemmel olacak biraz daha mükemmellik katmaya ne dersin yarın balo düzenleyelim.

Rebekah'a onay verir gibi kafa sallar ve malikaneye gidersiniz.

...

Sabah olunca odanızda bir sesle uyanırsınız.

Emmet: Günaydın uykucu

S/A : Emmet!!!

Emmet'e sarılırsınız. Kapının orda Edward sizi izliyordur.

 Kapının orda Edward sizi izliyordur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

S/A:Edward sen... Ölmedin mi?

Edward: Bunları daha sonra konuşalım güzelim. Alicegil Rebekah ile tanıştı aşağıda seni bekliyorlar.

CRUSHLARIN İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin