S/A: Ben buraya hep yalnız gelirim. Ve benden başka bilende yoktu. Ama sana göstermek istedim. Sende farklı bir enerji hissediyorum.
K: Aynı şeyi bende hissetim. Nedenini çok merak ediyordum doğrusu.
S/A: Bunu konuşmasak daha iyi olur bence. Ama başka sorun varsa sorabilirsin.
K: Ben ailenizi merak ediyordum. Hakkında hiç bir şey duymadım.
S/A: Ailem uzun zaman önce öldü.
K: Neden?
S/A: Bu sizi alakadar etmez Lord Niklaus. Dönsek iyi olur.
Beraber şatoya dönersiniz. Klaus senin yanından ayrılıp halktan birilerinin yanına gider sende odana gidersin.
(Klus'a bakalım)
Genç bir erkeğin yanına yaklaşır. Telkin ederek;
K: Kraliçenin ailesine ne oldu?
-Bize büyüklerimizin söylemesine göre 100 yıl önce ölmüşler.
Klaus şaşırarak kardeşlerinin yanına gidip olayları anlatır. Ve size bakmaya gelir.
Bu lezzetliydi. Ne kadar acıktığımı bilemezsin canım. Dişlerini tekrar kızın boynuna geçirir kuruyuncaya kadar içmeye başlarsın. Bir anda kapı açılır.
K: Siz nesiniz böyle.
Klaus senin yüzünü görür.
S/A: Size kimse kapı çalmayı öğretmedi mi Lord Niklaus?
K: Sen... Vampirsin. Ama nasıl? Seni kim dönüştürdü cevap ver?
Seni telkin etmeye çalışır. Sende kimliğin anlaşılmasın diye bir adam ama kim olduğunu bilmiyorum dersin.
K: Benim seni gördüğümü her şeyi unutacaksın.
Kafa sallarsın. Klaus odandan çıkar. Sende temizlenip aşağıya inersin.
S/A: İyi akşamlar lordum.
Mikealson kardeşlerin hepsi sana garip bir şekilde bakıyordur.
K: S/A istersen bir şeyler içelim mi?
S/A: Olabilir Lord Niklaus. Mahzende kaliteli şaraplarım var istersen gidelim.
K: Önden buyurun kraliçem.
Klaus ile mahzene iner bir şişe şarap alırsınız ve senin odana çıkarsınız.
K: S/A senden gerçekten çok hoşlanıyorum.
S/A: Duygularımız karşılıklı Klaus.
Klaus seni öpmeye başlar karşılık verirsin. O anda odanın içindeki kapı hareket etmeye başlar.
S/A: Gitsen iyi olacak Klaus.
Klaus odadan çıkar. Sende kapıyı açarsın.
S/A: Günaydın Dahlia. Sana da Freya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRUSHLARIN İLE HAYAL ET
FanfictionSevdiğin karakterler ile anı yaşa. İstek karakter yapıyorum. Başka diziden/filmden de olabilir.