Arkadaşlar benim ilk detaylı kitabım. Yazmak için yazmadığım bi kitap. Anlatım ve yazımda hatalar olabilir maruz görün. İlk bölümleri basit ve halk deyimi ile ergence bulabilirsiniz ama başları sade öyle. Kendimi yazımda geliştirdiğim zaman düzenlenecek. İyi okumalar...
Not; Kızımız kitabın başında daha yeni 18 yaşını bitirmiş.
Oy ve yorumlarınız eksik olmasın canlar.
•••
"Ukala bey"
Sıradan bi sabah kuzenimin üstüme atamasının siniri ile kalktım. Dirseklerimin üzerine kalkıp ölümcül vaad eden bakışlarımı sırıtan kuzenime diktim.
"Lan ne diye üstüme atliyorsun!"dedim sertçe. Samet gülerek içeri koşunca haline tebessüm etmemek elde değildi.
Oturur pozisyona geçip uzunca esnedim. Yatağı toplayıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım, şuan tek amacım tatlı gelen uykunun etkisinden çıkmak. Yüzümü kurulayıp salona gittim. Herkes kahvaltı yapmıştı, dağınık mutfaktan belliydi. Evde de çocuklar dışında kimse yoktu büyük ihtimal, ki öyle de olmuştu. Evde Samet ve Eren vardı.
Mutfakta dağınıklığı es geçip, küçük bi tabak hazırlamaya başladım. Yemek yiyerek neflixden film izleme fikri yine çok cazip geliyordu.
Evde derin bi sessizlik hakimdi.Samet, Eren ile mahallede oyun oynamaya çıktımışlardı. Bende hazırladığım yemeğimi yerken filmimi izliyordum.
Evin benim evim olmamasına hala alışamamıştım. Ben babamlarin işi için yengemde kalıyorum,daha doğrusu ailecek kalıyoruz.
Ben 5 aydır kendi evimden uzaktayım. Hâli ile yakın arkadaşlarımdan da, alıştığım yerden de uzaktayım. Onları çok özlediğim gerçeği her geçen gün daha ağır basıyor. Her gün konuşuyor olsak ta canlı canlı konuşmakla aynı olmuyordum. Normal olarak.
Telefonum çalınca irkildim. Yine dünyayla bağım kopmuştu. Ah düşüncelerim, beni hayattan koparan düşüncelerim. İç sesime gülerken ısrarlı çalan telefonu sehpahadan aldım.
Israrcı arayan Medine'ydi. Gülümseyerek telefonu açtım.
"Kuzi seni bu gün kaçıracak olsam kızar mısın?" dedi açar açmaz bekleyiş dolu sesiyle. Yine Yunusla buluşacaktı anlaşılan. Bende sıkılmıyor degilim iyi gelebilir evden çıkmak .
"Tamam kuzen yarım saat sonra buluşalım parkta." dedim gülümsesem de ifadesiz sesle.
"Cansın sen ya tamam ben hazırlanıyorum." dedi heyecan dolu olduğu sesiyle.
"Tamam" dedim kesin bir tonla.
Telefonu kapatıp ayaklandım, kaldığım odaya gittim. Siyah üç beyaz cizigi olan eşofman ve beyaz salaş bir tişört aldım dolaptan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİLAF 1
Mystery / ThrillerTamamlandı... ... Hayat herkese farklı davranır. Farklı acılar, farklı oyunlar, farklı mutluluklar verir. Bu kadar farklılık içinde bazı hikayeler aynı yerde birleşir, bizde buna kader deriz. Esma ile Alaz'ında hayatı bir noktada kesişti. Kader den...