Bir bölüm daha geldiiiiii...
Merhaba bebeklerim. Kitap hafif hafif olaylara giriş yapıyor. İlk kitabım olduğundan aşırı olay türetmekte zorlanıyorum. Kusura bakmayın.
Sizi seviyorum canlar...
Oylarınız ve yorumlarınız eksik olmasın...
...
" Peş peşe "
Böyle durumlarda benim bu mal'a dalamam lazım ama bilin bakalım beni ne engelliyor. Kahrolası kağıt parçası.
Burak karşımda 30 diş sırıtıyordu. 2 dişi saklı pis pis sırıtıyor beyin yoksulu. Dengemi sağlayıp elini sert şekilde ittim
"Uzak dur lan benden."dedim sinirle
"Sen hep böyle sert misin ? Yoksa bana mı garezin var?" dedi, bizzat senden nefret ediyorum.
"Sana pis gıcığım."dedim açık sözlü tavırla "Yürü git."
"Gidemem daha sana okulu gezdireceğim."dedi
"Af buyur!"dedim öylemi der gibi bakarken "Lan sana tasma takar it'im diye dolaştırırım okulu bas git!"
"Esma sinir etme beni yürü!"dedi, sinirlendiği her halinden belli oluyordu.
"Oo it havladı korkmalıyım galiba!"dedim egosuyla aşırı alay ederken.
"O it seni ısırınca bu tepkileri sunarsın inşallah."dedi, mizah seviyen benden de düşük be oğlum.
"Hoşt."dedim geri bi adım atarak "Burak zaten öfke kat sayımı hesaplayamıyorum bide sen sayı ekleme. Bak işine." dedim aniden ciddileşerek.
"İsim bu zaten Eslem hoca sana rehberlik etmemi buyurdu hadi. Ne kadar hızlı biterse kâr."
"Boşver git ben bulurum yolumu."dedim, kime dediysem.
"Esma yürü işte direttikçe zaman aksıyor. " dedi, haklılık payı var.
"Off böyle günün ta içine-"
"Esma hadi."
Burakla ilerleyip okulu dolaşmaya başladık. Hatta ben o kadar hızlı yürüyorum..ki 4 bina tanıtımı bahçe tanıtımı yarim saat içinde bitmişti. Kantin ve diğer binaları anlatıyordu bana. Okulun sahibi Izzet KARABAĞ,memuru Sena BAYTAK, müdürü Rıfat SEREN olduğunu öğrendim. Genelde kararları Izzet KARABAĞ versede idare işleri Sena BAYTAK'tan sorulurmuş. O zaman benim imzaladığım kağıdı Sena BAYTAK istedi. Çok iyi bu manyak hocalarla 2 sene geçireceğim sanada geçmiş olsun Esma.
Ilk ders tanıtımla geçecekti. Zil çalınca şükrettim. 5 dakka geçti geçmedi Sude seslendi. Sude'yi ilk kez gördüğüme bu kadar sevinmiş olabilirim.
"Esma!" Sesine kurban!
"He."dedim şükür eder gibi "Gel kanka."
"Kızım sen erken mi çıktın derten."dedi
"İlk ders Eslem hocacığın rehberi ile geçti. Tanımana gerek yok ama Burak."dedim
"Merhaba"dedi Sude kısa süreliğine tebessüm ederek
"Merhaba."dedi başını selam vermek için eğerek "Esma arkadaşın senin kadar kaba değilmiş gör öğren biraz."
"Burak işin bittiğine göre uza!"
"Tamam benim sabır doluyor görüşmek üzere."dedi, dolsa ne olacak acaba
"Görüşememek üzere."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİLAF 1
Mystery / ThrillerTamamlandı... ... Hayat herkese farklı davranır. Farklı acılar, farklı oyunlar, farklı mutluluklar verir. Bu kadar farklılık içinde bazı hikayeler aynı yerde birleşir, bizde buna kader deriz. Esma ile Alaz'ında hayatı bir noktada kesişti. Kader den...