7.Bölüm

13 3 0
                                    

Bir bölüm daha geldiiiiii ...

Destekleriniz için teşekkür ederim canlar.

"Hatalar düzeltilecektir!"
...

"Karanlığım"

Karşımda Burak denen şahsı görünce sinirlenmiştim ama belli edemem,şuan olmaz! Eniştemin elini sıkıp boş yere oturdu. Sakin kal Esma sakin kal. Bi iki lokma daha tıktım ağzıma.

"Ben doydum. Sizde yiyip gelirsiniz. Ben dayanamıyorum daha."dedim gülmeye çalışarak.

"Matmazel dur bende geliyorum" Zekinin sesini duyunca geri geri yürüyerek cevap verdim. "Gelen gelsin."

Gülerek denize doğru koştum. Denize ilk adımımda vücudum titredi. Soğuktu. Titreyerek ilerledim. Zeki de girince üşüdüğünü belli eden bi nidâ verdi. Yanıma yetişince pis pis sırıtmaya başladı.

"Hayır"dedim kaçarak "Zeki ne olu-"

Üstüme fırlattığı su bıçak gibi çarptı vücuduma. Denizin içinde Zeki'nin fırlattığını sulardan kaçmaya çalıştım. Az daha ileri gittim ve daldım. Başka türlü kurtulacak gibi durmuyordum çünkü. Sudan çıktığımda su belimin az üstüne geliyordu.

Zeki görünürde yoktu. Nereye gitti şimdi bu.

Bi anda aşağı çekilmem ile suyun dibine girdim. Bu sudan çıkabilirdim ama bi anda olunca paniklediğim için suyun dibinde çırpınıyordum. Biri kolumdan yukarı çekince kim olduğuna bakmadan boynuna sarıldım.

"Sakin ol matmazel."dedi gülerek. Ani hareketlerden nefret ettiğimi biliyordu.

Zeki olduğu için şükrederken daha sıkı sarıldım. Geri çekildiğimde kahkaha attım. Sinirlerim bozuldu iyice.

"İyi misin lan."dedi şaşkın bakışlım.

"İyiyim iyiyim, ama seni boğucam."

Zekinin omuzundan bastırıp suyun altına soktum. Iki üç dakka sonra bırakıp kaçtım. Zeki çıkınca nefes alıp peşime takılmıştı.  Kahkaha atarak kaçmaya çalıştım.

Sude Rabia Mediş Yunus eniştemde denize girince kaçmayı bırakıp yanlarına gittim. Sude suya dalıp daha iplerin orada çıktı. Mediş sevgilisi ile kenarda takılıyordu
Rabia ben Zeki suyun içinde boy vermeye başladık. Baya eğlencenin doruklarına dalmışken kumsaldaki çığlıklar eğlencemizi böldü.

"Ne oluyor lan orda. Sizinkinin arkadaşı değil mi o."dedi Zeki kumsala ilerlerken

"Evet Zeki o da"dedim ama çoktan kumsala yol almıştı "Ne oluyo lan."dedim anlaya çalışarak.

Burak denen şahıs biri tarafından fena halde dövüyordu. Hep birlikte yüzüp kıyıya gittik. Denizden çıkınca olabildiğince hızlı yanlarına gittim.  Ukalânin Burak'a daldığını görünce engellemeye çalıştım ama etrafındaki kimseyi duymuyordu.

"Dur!"dedim yaklaşarak ama nafile duymuyordu. "dursana DURR!"

Ne olduda bu şekilde daldı buna bilmiyorum ama duracak gibi değildi. O değil çocuğu komalık etti.

"ALAZ DUR LAN!"diye çığırdım.

Sesimi duymuş olucak ki duraksadı ama çocuğun üstünden kalmayıp ölümcül bakışlarını göndermeye devam etti. Kolundan tutup kaldırmaya çalıştım.

Çekiştire çekiştire kaldırmayı başardım. Onu ordan uzaklaştırırken ne olduğunu almadan o beni sürüklemeye  başladı.

Büfenin az ilersinde durdurmayı  başardım. Hâlâ bileğimi tutuyordu ama durmuş bana dönmüştü. Gözleri alev topu atıyordu resmen.

HİLAF 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin