28. Bölüm

7 1 0
                                    

Yeni Bölüm geldiiiiii...
Güzel bir Bölüm olmasını umuyorum.
Sizi seviyorum canlar
Oylarınız ve yorumlarınız eksik olmasın...
...

"Her şeye rağmen"

Ben bir kez daha birine güvenmeyi seçtim. Her şeye rağmen birini daha sevmeyi seçtim. Ama bu sondu. Son şansımı kullanıyordum. Başka olumsuzluk, kayıp kaldıramayacağımı bile bile seçtim bunu.

Onu tüm benliğimle sevmeye hazırdım.

"Seni seviyorum kadın."dedi dolu dolu "Seni seviyorum adam."dedim dolu dolu. Akan göz yaşlarıma değen dudaklarıyla gözlerimi kapattım. Göz yaşlarımı öpen adamı nasıl olur da sevmem ki. Beni kendine çekerek sıkı sıkı sarılınca bende sarıldım. "Sonunda be!"dedi derin soluk vererek.

Geri çekilince bakışları gözlerimi buldu. Gülümseyip yanağına uzandım uzun uzun öpüp geri çekilince bakışları koyulaşmıştı. Yanağında duran elimi tutup avuçlarımı öptü.

"Bozmak istemem ama masayı hazırlamamız lazım."dedim zor çıkan sesimle. "Bozma."dedi elimle oynamayı bırakıp kafasını boynuma gömerek sarılırken. "Masayı kim kuracak?"dedim fısıltıyla başını kaldırıp cebimden telefonu çıkardı. Birini arayıp kulağına götürdü.

"Kadir masayı hazırlayın 10 kişilik olacak. Yemekler hazır."dedi ve telefonu kapattı. Elimi tutup mutfaktan çıkınca peşinden gidiyordum. Bahçeye çıkınca salıncağa oturdu. Beni kendine çekerek sarıldı. Sırtımı onun göğsüne yasladım. Alaz ellerimle oynarken bende gözlerimi kapattım.

"Bu bir rüya ise uyanınca benden çekeceğin var."dedim gülümseyerek "Rüya gibi ama gerçek güzelim."dedi saçlarıma öpücükler yerleştirerek. Hafif dönerek Alaz'a baktım. Hala oyun mu değil mi anlamaya çalışıyordum. "Alaz bir hinlik yok demi."dedim korkuyla "Esma'm, oyun sana aşık olduğum gün bitti. Oyun da hinlikte yok."dedi güven vererek.

Kafamı boynuna gömüp ensesini sevmeye başladım. Alaz'da belime sıkıca sarıldı. Mayışan bedenimi uykuya teslim etmek istemesemde uyku beni kendine çekmişti.

...

"Güzelim!" diye yankılanan ses Alaz'ın sesiydi. Bilincim yavaştan açılınca gözlerimi ovalamaya başladım. "Güzelim hadi kalk."dedi bu sefer "Hıhı-"dedim daha sıkı sarılarak. "Uyanmaman en çok benim hoşuma gider ama uyanınca canıma okuyacaksın biliyorum o yüzden kalk hadi."dedi. "Kokuna hastayım demiş miydim?"dedim yanlışlıkla. Uyku mahuru olan bilincim yüzünden iç sesimi dışarı vurmuştum.

Dediğimi anlayınca hızla kalkıp iri iri gözlerimi Alaz'a diktim. Duymuş muydu? Bana şapşal şapşal bakmasından duyduğunu anlayınca hızla eve ilerledim. Eve girince üst kata çıktım. Ben diyim lavoboyu arıyorum, siz diyin kaçacak delik.

Girdiğim üçüncü kapı lavobo olunca içeri girip kapıyı kitledim. Yüzüme soğuk suyu defalarca çarpıp kendime gelmemi sağladım. Çeşmeyi kapatınca aynaya bakıp "Salaksın kızım sen. Denir mi ya o."diye kendime saydırdım.

"Esma'm bölmek istemem ama ablamla Berzan on dakika sonra burda."dedi Alaz'ın eğlenen sesi. "Hıhı tamam-"dedim kesik kesik. Yüzümü kurulayıp banyodan çıktım. Çıkmamla Alaz'la dib dibe geldik. Alaz kendini bozmadan beni izlerken ben heyecanımı bastırmaya çalıştım. "Ben masaya bakayım."dedim zor bir gülümsemeyle.

HİLAF 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin