16.Bölüm

3 1 0
                                    

Yeni Bölüm geldiiiiii

Canlar Oylarınız ve yorumlarınız eksik olmasın...

Sizi seviyorum..
...

"Doğru mu? Yalan mı?"

   Kübra'nın bunca zaman sonra karşımda olması hem sinir etti hem şaşırttı. Bana doğru yavaş adımlarla gelirken şaşkın ifademi silip boş gözlerle bakarak olduğum yerde durdum. Aramızda 3 adım bırakıp durdu.

"Senle önemli bir şey konuşmamız lazım."dedi, önemli bi mesele olmasa karşıma çıkmazdı bunu biliyorum

"Dinliyorum."dedim net tınıyla

"Duyduğuma göre Buğra ile flört ediyormuşsun."dedi, Buğra kim lan?

"Buğra?"dedim anlamayarak

"Evet az önce de seni bıraktığını gördüm."dedi,

Alaz'dan bahsediyordu. Alaz'ın ikinci adı Buğra mı? Yoksa o mu öyle biliyor. Bozuntuya verme ESMA. Kübra'ya tüm iğrenirliğimi belli eden şekilde bakınca yüzü asıldı morardı sonra toparlayınca bi adım daha atıp yüksek sesle kulağımı tırmaladı.

"Bana bak ESMA Ali'de sesimi çıkarmadım ama Buğra'nın yanında bir daha görünür isen olacaklardan sorumlu değilim!"dedi aklınca tehtit ederek

"Kübra yaş kaç? Seni bıraktığım gibi kalmışsın ama beyin 2 yaş kadar daha gerilemiş o sorunu çözmelisin."dedim alayla

"Es-"

"Kübra benim kimle nerde ne yaptığım seni alakadar etmez! Ben istediğimle istedigim yerde görünürüm buna değil karışmak konuşamazsın bile!"dedim sert tınıyla

"Göründüğün kişi benimse alakadar eder. Gerçi sen alışkınsın benim olanı almaya çalışmaya!"dedi, kim kiminkini almaya alışık acaba?

"Kübra kuş bakışı kör edermiş,valla doğru. Ego seviyenden bakıyorsun Zeka seviyenden bak neyin ne olduğunu anlarsın."dedim net sert tınıyla

"Ne? Sen yine salak salak konuşmaya başladın. Son sözüm bu Buğra'mdan uzak dur!"dedi, Buğra senin olsun Alaz benim, şuanlık.

Sustum çünkü benim sessizliğim onu hep kudurtuyor ve bunu ben biliyorum. Alaycı ifade ile onun gözlerine bakınca gerilmeye başlamıştı.

"Susma..Uzak duracaksın ondan!"

Alaycı bi gülüşle asansörü çağırdım. Kolumu tutmaya kalkınca uzandığı eli ani kavrayıp sırtına yapıştırdım. Bana boş konuşabilir, bağırabilir ama dokunamaz!

"Sakın!"dedin aşırı vurgulu tınıyla "Bana sakın o leş ellerini sürme Kübra! Şimdi bi s!kt!r git!"dedim sinirle

Kolunu bırakınca gelen asansöre bindim. Bizim katı tuşlayıp yukarı çıktım. Asansör durup kapı açılınca inip evin kapısına ilerledim. Çantamdan anahtarı çıkarıp kapıyı açtım. Eve girince ayakkabılarımı çıkardım. Kapıyı kapatınca çantamla anahtarı ayakkabılığa koydum.

Elimde topuklular ile odama ilerledim. Odama girince üzerimdeki şaheserden kurulmak adına dolabıma yöneldim. Odam sıcak olduğu için takım geceliğimi askılığı ile yatağa attım. Elbisenin fermuarını çekip üzerimden düşmesine izin verdim. Kapının arkasındaki havluyu bedenime sarıp banyoya ilerledim. Banyoya girince havluyu dolaba 1 koydum. İç çamaşırlarımı çıkarıp duşa girdim. Su damlaların vücuduma çizdiği yollardan yorgunluğum akıp gidiyordu.

HİLAF 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin