Yeni Bölüm geldiiiiii...
Oylarınız ve yorumlarınız eksik olmasın canlar..
...
"Kafa karışıklığı"
Karşımda Zeki'yi görünce doğrulup sarıldım. Çok özlemişim onu. Zaten tam anlamda hasret gidermemistim. Geri çekilince valizi alıp karşımda durdu.
"Hadi ben götürürüm bunu."dedi binaya yönetirken. İyi de nerden biliyordu o bina olduğunu.
"Sen nerden-" sözümü kesmişti "Hayde."
Nerden öğrendiğini söylememişti. Kızlar söylemiştir herhalde. Üstelemeden binaya yöneldim. Asansöre binip eve çıktık. Zili çalınca Rabia açtı.
"Aaa Zeki hoşgeldin."dedi elindeki tişört ile. "Hoşbulduk" diye karşılık verdi Zeki
İçeri girince Zekinin elinden valizi alıp odaya geçtim. Valizi odaya koyup salona gittim. Bizimkiler oturmuş sohbet ediyordu. Zekinin yanına oturup sohbete dahil oldum.
"Zeki sen nerden bildin?"dedim hala beynimi meşgul eden soruyu sorarak.
"Bildim işte kızım boşver de ee okulun açılmasına-"dedi hesap yaptı kafasında "28 gün var ne yapmayı düşünüyorsunuz?"dedi neyi hesapladığı anlaşılırken.
"Deniz!"diye atıldım "Kesinlikle ilk iş denize gitmek geçende aşırı derecede eğlenceli anlar yaşadık."dedim deniz özlemi ile
"Bencede özlemişim hem buranın denizini."dedi Sude sırıtarak. Aklında başka bir şey olduğuna emindim.
"Matmazelin deniz sevdası depreşti. Tamam yarın iyice kurulun eve sonraki gün gidelim."dedi hızla planı hazır ederken.
"Çok iyi olur zaten yarın temizlik günü evi kirinden arındıralım."dedi Sude
"Off ne temizliği ya kurtulamıyorum şundan!"diye isyan etti Rabia
"Kanka bende aynı şeyi diyorum anam evde yarın dip köşe temizletcek."dedim aynı derde yanarken.
"Kızlar yarın işiniz baya çok geçmiş olsun."dedi Zeki zamanında birlikte temizledik dağıttığımız evi.
"Bari bu gün kafa dağıtalım?"dedi gezmek istediğini aşırı belli ederken.
"Saat 18:35 nereye acaba?!"dedim saatten haberdar ederken.
"Ne biliyim kızım 18 olduk sekize kadar gezssek ne olur." dedi Rabia tam reşit ergenler gibiydi. Gezmekten bakmayıp yasakları çiğnemekten zevk duyan bi dönemi yaşıyordu.
"Kızım 18 olmak bir şey ifade etmiyor. Flim izleyelim işte."dedim daha durgun ve yasak olmayan bir şey sunarak.
"Esma sıkıcı olma ya!"diye isyan etti tekrar.
"Kızım bu saatte dışarı çıktığımızı öğrense Fisun abla veya babam nolur düşün bakalım!"dedim, o görüntüler gözümün önüne hücum ediyorum.
"Arayıp izin alalım?"dedi izin alabileceğinden emin şekilde. "İzin vermezler!"dedim gerçekleri yüzüne vururken.
"Ben arıyorum sende ara!"dedi inatla duymak istiyordu.
Telefonu çıkarıp bir kaç şey tuşlayıp kulağına götürdü. Fisun abla ile konuştuğu her hâlinden belliydi
"Dışarı çıkıp dolaşcaz ne olur-" Fisun abla lafını kesmişti "Anne söz döner dönmez arayacağım hemde görüntülü." Fisun ablayı dinledi. "Söz valla söz." "Yiaaa"diye sevinç çığlıkları arasında öpücük yolladı "Öpüyorum çok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİLAF 1
Mystery / ThrillerTamamlandı... ... Hayat herkese farklı davranır. Farklı acılar, farklı oyunlar, farklı mutluluklar verir. Bu kadar farklılık içinde bazı hikayeler aynı yerde birleşir, bizde buna kader deriz. Esma ile Alaz'ında hayatı bir noktada kesişti. Kader den...