Az erdei kaland

18 2 0
                                    

A lányok arca holtravált. Szövevényesebbnél Szövevényesebbnél gondolatok cikáztak át a fejükben. Elképesztő elméleteket szőttek, de még szólalni egyikőjük se tudott. Vajon mit kereshetett az egyik leghíresebb orosz kém éjnek évadján odakint, mikor mindenki, őket kivéve az igazak álmát aludta? A szobatársa a Csendes gyilkos vajon mit szólhatott ehhez? Mindenképpen utána akartak járni ennek.
A lányok nagyon nyugtalanok voltak. Nem tudták mit csináljanak. Hosszas huzavona után viszont úgy döntöttek, hogy a többieknek nem szólván fognak a dolog után járni. Résnyire nyitották a sötét folyosóra nyíló szobaajtót, majd kikukkantottak rajta. A terep konstatálása után a levegőt tisztának tartván - semmi szmog nem volt benne - kinyitották, és óvatosan kisurrantak rajta. Végiglopakodtak a folyosón, majd elérvén a lépcsőt megindultak halkan lefelé. Már majndem a földszinten jártak, mikor a  hátul haladó Hanji alatt nagyot reccsent a deszka. Minden szem - esetünkben egy szempár, Katsuki kisasszony arcáról - rá szegeződött.
-Óvatosan! - suttogta barátjának a már leért Katsuki.
Átvergődtek a nappalin, a kilincsre helyezték a kezüket - pontosabban Katsuki a sajátját -, de pont mikor lenyomták volna, minden gonosztevőt megszégyenítve lobbant fel a karosszékben kötögető :3  mellet a kandalló.
-A francba, pedig majdnem! - mérgelődtek a lányok.
-Hova, hova, kedveskéim - mosolyodott el kettősponthárom néni- Odakünn ilyenkor már hideg van, és egyébként is, mi keresni valójuk van odakint? - kérdezte ártatlanul.
-Mi csak.. Izé.. - mentegetőztek.
- Az a másik fiú is ugyanezt mondta.. - gondolkodott el a kötögető.
A lányok összenéztek. Ki tudták találni egymás gondolatát: "LOLa".
-Maguknál ez biztos ilyen szokásos.. - morfondírozott - menjenek, csak aztán meg ne fázzanak, ilyen lenge pizsamában. Azon a másik fiún is legalább kabát volt...
A lányok ekkor konstatálták, hogy a Napóleont, és Hitlert is meg állító Orosz telet ők egyszál pizsamában készülnek megtapasztalni. Bár még nem érezték, sejtették hogy nem lesz kellemes. Így hát miután :3 nénitől kértek egynéhány melegruhát kiléptek az éjszakába.
-Na és most merre? - kérdezték egyszerre a másiktól várva választ. A törvényszerűség okán mindketten másik irányba mutattak, majd végül a harmadik irány, az erdő legsűrűbb része mellett döntöttek.
Hamar megbánták azt a döntésüket, hogy kijöttek, de főként azt, hogy világítóalkalmatosság nélkül. Így törtek hát előre az erdő sűrűjében, LOLa után kutatva.
Hosszas bolyongás után arra a konklúzióra jutottak, hogy eltévedtek. Hosszas percekig csak bámulták egymást. Ezután jött az, hogy egymást hibáztaztatták, ami addig fokozódott, hogy olyan hangosan kezdtek el kiabálni, hogy a fél erdő felébredt hangjukra. Ekkor észre sem vették hogy a mellettük lévő bokor megrezzen. Pontosabban egy jókorát robajlott. Hanji lett erre figyelmes, és az éppen őt átkozó Katsukit kezdte győzködni, hogy ezt felejtsék el egy picit, és nézzék meg, hogy nem e az Oroszország egyik híres állatával fussanak össze, közismertebb nevén a medvével. Végül egy jól irányzott balhoroggal sikerült csak elérnie célját, a hevesen káromkodó hölgyek szemben. Katsukit ez meglepte egy pöppet, a tett viszonzása, és a szituáció felvázolása után már őt is jobban érdekelte a bokor.
Felkaptak a földről egy-egy botot, és azzal indultak meg óvatos léptekkel a zörgő bokor felé. Természetesen beleestek a sablonba, és ráléptek egy botra ami hangosabbat reccsent, mint az előbbi veszekedésük fűzfánfütyülőrézangyalai, akik a fákon ültek körülöttük. A bokor erre megmerevedett. A lányok is. Tettek még óvatosan pár lépést, és lélegzetüket visszafogva kulkantottak be a bokor mögé. A látvány meglepte őket. Egy ember kezében egy üveg szeszes itallal ölelgette a fákat, míg mellette LOLa az óráját nézegette, majd mikor megpillantotta a lányokat meglepődést játszva így szólt:
-Ó, ti nem alszotok? Mi járatban errefelé ilyen későn?
-Ezt mi is kérdezhetnénk tőled! Ugye Hanji.. Hanji.. - kereste társát, aki időközben csatlakozott a magas alkoholt fogyasztó ifjúhoz.
-Én há izé.. Csak jöttem holdazni. - mondta elmosolyodva a kém.
-Az meg mi? Ilyen hülye kifogásokat..
-olyan mint a napozás. Jót tesz a bőrnek.
-Ja, az más. - Nyugtázta a dolgot Katsuki, miközben leült LOLa mellé a felhőkkel borított ég alá, és fejét a vállára hajtotta.
-Amúgy - Kezdte a lány - mit csináltatok itt ezzel az úriemberel?

Oroszország LegszebbjeiWhere stories live. Discover now