A Kiút Nagy Terve

20 3 0
                                    

- Végre kinyúlt, azt hittem már nem működik az elterelős tervünk - vigyorgott Tsuyu.

- jaja, eléggé megalázó volt halottnak tettetnem magam. - folytatta Katsuki, majd felsegítette a részeg Hanjit. - ráadásul ez is csak a bajt hozta ránk - célzott az előbb még fekvő lányra.

- há' de én nem vaok' részeeeg - dőlöngélt tovább az előbb említett.

- egy szóval nem mondtuk, hogy az
vagy - jelentette ki unott hangon Katsuki. - habáár...- hangszínét utolsó szavánál inkább kicsit incselkedősre változtatta.

- kösz. - köszönte meg Hanji, habár egyértelműen nem jószándékból.

- nincs miiit! ^^

- i ship it - szólalt meg a főlevélboncoló, majd a következőt  mondta : a Hantsuki a legjobb! ^^

Mondatára Katsuki végtelen haragra gerjedt.

- HOGY MIVAAAN!!!? HAMÁR MINKET SHIPPELTEK, ÉN LEGYEK ELŐL!!! - üvöltözött Katsuki, magából teljesen kikelve (megjegyzem érthetően , KHMM ezt a rész ESSKÜ NEM én írtam)

- hát figyelj.... amikor rátok nyitottam...

- AZ EGY KIB@SZOTT NAGY FÉLREÉRTÉS VOLT!!! - üvöltött megint, mondatát cenzúrázva.

-yup, a mi kapcsolatunk BARÁTI jellegű. És amúgy sem érdekel egy ilyen idióta. Tudod, én az e-girlökre bukom.

- milyen aranyos, ahogy együtt értenek egymással! - vett elő zsebkendőt Rubinc hadnagy, hogy megtörölgesse az undorító romantikának  (ahogy a részegesünk fogalmazná) köszönhetően könnyáztatta szemét.

- nem is igaz! - hangzott el egyszerre a válasz a két hősnőtől, majd telepátiával folytatták a kommunikációt.

- ez most a te hibád! - üvöltözött Hanji.

- nem is, én akartam előbb mondani!

- nem is, mert én!

- nem, mert én!

- nem igaz, mert én!

- öh, lányok, minden oké? Már vagy tíz perce farkasszemet nézték egymással... és még csak nem is pislogtatok... - aggódott LOLa kém.

- persze! - válaszoltak megint egyszerre, mire ha lehet, még csúnyábban néztek egymásra.

- látom elvagytoooook~~-mosolygott Tsu-chan.

- én ezzel az idiótával!? Soha! - hangott el megint a közös válasz, a többiek pedig már tényleg nem bírták nevetés nélkül.

- olyan smartok együtt! - szólalt meg ezúttal újabb párosunk, Tsuyu és Rubinc (ofcrs egyszerre :3) .

- óóh, tényleeeg? ~~- Katsukinak végre sikerült egyedül megszólalnia.

- óh, igenigeeen, nem csak ti shippelhettek ááám~~~- folytatta Hanji.

Fordult a kocka, és így már Katsukiék piszkálták Smartékat.

Már vagy fél órája cukkolták őket, mikor feltűnt egy Katsuki számára ismerős alak.

-Majauuu, hát te?

-....

-válaszolj mááár!!

-....

Nagyjából ennyit 'beszélgettek', és a titokzatos alak már le is lépett.

- jaj, nemáár! - sajnálkozott Katsuki.

De bánata egyből ellszállt, mikor észrevette, hogy az élőlény eldroppolta az épület térképét.

- szuper, mostmár kijuthatunk! - kiáltottak egyszerre.

Hosszas bolyongás, éhezés, sírás, részeg Hanji cipelés (természetesen NEM Katsuki cipelte, dehogy :DD) után már látták a fényt a folyosó végén.

Végül sikeresen kijutottak.

Oroszország LegszebbjeiWhere stories live. Discover now