A két csapat, az Oroszország Legszebbjei, és a SMART Diamonds fáradtan rótták Oroszország hatalmas pusztáit. Egy vasútállomás felé tarottak, 20 kilóméterre ide. Már az út felén túl voltak, de víz hiányában az út hosszabbnak tűnt.
Másfél órával ezelőtt, Tsuyu tervét követve, elvegyültek a gulág katonái közt.
-Gyertek utánam! Megtaláltam az alaprajzot, erre van a kijárat! - Mondta Tsuyu a többieknek.
Sétáltak a folyosókon, amikor egyszer csak beszélgetést hallottak az egyik satok mögül.
-Az egyiket csöndben meg tudnám ölni, de a másiknak lesz ideje kiabálni. Kell valami terv - suttogta a Csendes Gyilkos.
- Há' ez egy jó ötlet! - kiáltott fel Hanji. A Csendes Gyilkos majdnem a fejébe vágta a kést, de inkább az elrejtőzést tartotta előnyösebbnek. Az elvárásaiknak megfelelően a két őr befordult a folyosóra.
Nagy meglepetés érte őket, hiszen a két ember nem más volt, mint Zsozéatya 2, a hercegnő udvarmestere, és Xerxész.
- Ti mit kerestek it? - Jött ki a gróf egy szekrény mögül, melyben Katsuki és Hanji rejtőzött.
- Ezt mi is kérdezhetnénk! - Mondta a két őr egyszerre.
- Gyertek elő! Nem kell félni, ezek a barátaink. - Mondta az Oroszország Legszebbjei vezetője.
A már említett szekrényből nagy rázkódással kilépett Katsuki, és Hanji, a Smart Diamonds is elővánszorgott egy sarokból, a plafonról leugrott a Csendes Gyilkos, s mindenki elővánszorgott rejtekhelyéről.- Kezdjétek ti! - Mondta Sanyi, a gróf.
- Ez egy hosszú történet... - Kezdett bele Zsozéatya 2. - A hercegnő küldött ide minket, az 5 éves terv ellenőrzésére!! - Ordította a hirtelen hangulatot váltó udvarmester.
- Ó, ez így már más. - Mondta Katsuki. - Minket ide deportáltak, és zártak be, amikor indultunk volna Moszkvából.
- Hogy miii?! - Kiabálta magából kikelve az udvarmester. - Na, kerüljön kezeim közé a gulág vezetője, és akkor jól meg járja!
- Nyugi, a lényeg, hogy kijutottunk, és mostmár indulhatunk tovább. - Mondta Patrik.
- Jólvan - Helyeselt Zsozéatya 2 - Sziasztok, sok Szeren.. - Mondatát már nem tudta befejezni, mert egy gonosz kacaj szakította félbe. Minden szem Xerxészre szegeződött.
- Nem mentek ti sehova!! - Üvöltötte.
- Xerxész, mi van veled? - kérdezte Zsozéatya 2.
- Ti idióták! Én a Japán Főgonosznak dolgozom! - Vallotta be gonosz vigyorral.
- De neeee! Xerxész!! - Sajnálkozott Katsuki.
- Uugyan mán! Há' nem is ismertük olyan régóta! Most nem tökmindegy? Ez meg persze elfogyott... - Mondta az ismét részeg Hanji.
- Ez mondjuk igaz.. - Gondolkodott el Patrik. - De akkor is, miért álltál át?
- Mert kellet egy áruló szerep, és engem nem egy ember ihletett, így senki nem fog megsérdődni! - Mondta az áruló.
- Nem érdekel, milyen régóta ismerünk, de le fogunk győzni! - Ordította LOLa, azzal előkapott egy Sci-Fi lézervető ágyúpisztoly baromságot, és feltöltötte Kvadroxiliáns erővel, de mire ezzel végzett, Xerxész leütötte.
- Nee! - kiáltott fel az Ávo barát kém, majd az ellenfélre rontott,de Xerxész pár ütésből őt is padlóra küldte.
- Patrik! Támadjunk egyszerre! - Mondta Katsuki Patriknak.
-Jó! - Azzal nekiiramodtak, és két oldalról - már amennyire egy szűk folyoró engedi - támadtak Xerxészre.
- Yaoi shippek!! - Kiáltotta Katsuki, amint az imént említett műfajban íródott könyvet vágott Xerxész fejéhez.
- Olaj! - Ordította a másik irányból futó Patrik, miként finomítatlan kőolajat öntött Xerxészre. Vagyis csak öntött volna, mert Xerxész megragadta a karját, kicsavarta - ez majdnem a karja eltöréséhez vezetett -, majd a karja után forduló Patrik hátába belerúgott, és ő is a falon találta magát hamarosan. Eközben, mikor a karkicsavarós résznél járt az áruló, Katsuki hozzávágta a fejéhez a yaoi shippes könyvét, de hiába, hiszen a könyv darabokká tört - amennyire egy könyv el tud törni -, és a földön végezte. Katsuki mivel erre nem volt felkészülve, a lendületével Xerxésznek csapódott. Őt nem lepte ez meg ennyira, és miuán Patrikot elrúgta, Katsukit is hozzávágta a szekrényhez.
YOU ARE READING
Oroszország Legszebbjei
HumorAlaszka rideg, jeges tájain, csak a vakmerő ember élnek, kik szembe mernek nézni a faggyal, mely ott vár rájuk. Ezenen a zord tájon a semmi közepén van egy kocsma, melybe nap mint nap ellátogatnak ezen emberek. Ez pedig nem más, mint a Pontosan, meg...