Kiút Szibériából

27 3 0
                                    

A lépések birtoklóira hamar fény derült. Két őr jött éppen a megszokott útvonalán, mikor beszélgetést hallottak. Három ember hangját vélték hallni, de egy cellában csak ketten lehetnek. Mivel ők vannak erre az időre beosztva minden nap, így gondolták meglesik mi folyik a szomszéd folyosón. Hanji volt az első, akinek értelmes gondolata támadt (ugyanis mióta józan, vannak olyanjai).
- Tsuyu, Rubinc! Bújjatok el! Ott a szekrény. - mondta miután feleszmélt a hirtelen ijedtségből.
Jobb ötlet nélkül azonnal cselekedtek. Az őrök oda értek és csak az ágyban "ölelkező" Katsukit és Hanjit látták. Egyből levonták az téves következtetést és nem is zavarták őket tovább. Mikor már úgy vélték elmúlt a veszély, szóltak a szekrényben megbúvó párosnak, hogy előjöhetnek. Ám ők el voltak foglalva a relytekhelyre beszálló légy lecsapásával, minek következtében majdnem kiszakadt a szekrényajtó. Miután sikeresen kijutottak, megindultak, hogy megkeressék a többieket. Két folyosóval később szembe találkoztak a Csendes Gyilkossal, kinek repülő kését alig tudták kikerülni. Elfolytott örömmel nyugtázták, hogy ő is kiszabadult. Majd a ki csapat némán haladt tovább. Mikor mindenkit összeszedtek elkezdtek azon gondolkodni, hogyan jutnak ki Szibériából.
- Másszunk át a kerítésen! - javasolta Rubinc.
- Nem jó. Megláthatnak az őrök. - szólt vissza Counter Spam.
- Akkor... - kezdte Hanji, de semmi nem jutott eszébe.
- Megvan! - kiáltott fel pár perc után Tsuyu.
- Szerezzünk egyenruhát, azzal beszivároghatunk és eltűnhetünk! - mivel senkinek nem volt jobb terve, ezért rögtön neki láttak.
- Váljunk szét! Úgy könnyebben járunk silerrel. - javasolta Counter Spam.
- Rendben. - mondták szinte kórusban a többiek.
- 20 perc múlva találnozunk itt. - mondta Spam ellentmondást nem tűrő hangon.
A többieknek nem is volt se idejük, se kedvük vitázni. Mindenki elindult a kijelölt úton. Katsuki volt az első aki sikeresen visszaért 2 ruhával.
-Meeeeeegjöteemm! - mondta az ismét részeg Hanji a kelleténél hangosabban, aki nem csak egyenruhát, hanem vodkát is talált. Katsuki azonnal csendre intette és gyorsan átöltöztek. A többiek már készen érkeztek.
- Lassan menni kéne. - szólt Tsuyu. Több se kellet nekik elindultak. Mindenki szépen haladt (kivéve Hanjit, akit Katsuki segített keresztül a hosszú folyosókon). Minden rendben ment de egyszer csak...

Oroszország LegszebbjeiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon