A kiképzés

38 3 9
                                    

Másnap reggel Xerész korán keltette őket.

- Jó reggelt kívánok! Kérem, fáradjon ki az étkezőbe, őfelsége már várja önt. - Mondta az inas.

-Tessék? - Kérdezte álmosan Katsuki. - Hol-hol vagyok? - Kérdezte miközben megpróbált feltápászkodni.

- A palotában, hölgyem. - Válaszolta Xerxész. - Sikerült kipihennie az utat?

- Mi, hogy én? Ja igen. - Mondta már kikelve az ágyból.

- Örömmel hallom. Siessen az étkezőbe. Adig értesítem a többieket. - köszönt el Xerxész.

Tovább ment a folyosón. A második ajtón bekopogtatott. Ekkor hirtelen az ajtó kivágódott, és majdnem elütötte Xerxészt.

- Kezdődik a kiképzés? - Kérdezte izgatottan Patrik.

- I-Igen uram, de előtte reggelire várja önöket őfelsége, hogy minden fontosat elmondhasson. Induljanak Katsuki kisasszonnyal, ha összekészültek.

Patrik elindult Katsuki szobája felé, míg Xerxész a Csendes Gyilkos szálláshelye felé.

-Gyilkos Kisasszony, ébredjen fel kérem, a hercegnő várja reggelire. - Mondta Xerxész a harmadik ajtónál is. A csattanásból, aminek pont olyan hangja volt, mint mikor egy kés belecsapódik a fába, egyből tudta, hogy a Csendes Gyilkos felkelt, és ezzel jelzi, úgyhogy továbbállt. Hanji még pizsamában volt, ami azt bizonyította, hogy tegnap nem volt ideje meglátogatni a királyi borospincét, és nem sikerült egy-két liter vodkát vedelnije. De ez nem zavarta, ő már indult volna, ha nem szól neki Xerxész, hogy fel kéne öltöznie.

Végül mindenki megérkezett az étkezőbe.

- Köszöntelek titeket, bátor harcosok! - kezdte a hercegnő.

- Helóóka! - köszönt rá Hanji. - na! Me va? - monda az őt oldalbabökő Katsukinak.

- Kuss. - Suttogta oda neki.

- A mai napon kezdetét veszi kiképzésetek, mely során olyan erős harcosok lehettek, akik le tudják győzni a Japán Főgonoszt. - folytatta monológját őfelsége. - Most pedig jó étvágyat kívánok nektek.

Mindenki leült, és ettek. A hosszú út alatt nagyon elfáradtak, és megéheztek, így most nagyon hálásak voltak a hercegnőnek ezért.

Reggeli után egy fura kinézetű úr lépett a terembe. A hercegnnő felállt, és így szólt:

- Bemutatom nektek Gróf Leiningen Weszterburg Vécsey Sándor-Károly Arisztid urat. Ő lesz a vezetőtök.

A gróf kivezette őket a palota kertjébe, ahol a kiképzést tartották. 

- Na figyeljetek. Fogtatok már életetekben fegyvert a kezetekben? - kérdezte Arisztid.

- Milyet? - kérdezte a Csendes Gyilkos, a többiek értetlen tekintetének dacára. - Én minden fegyverrel tudok bánni.

-Ezt örömmel hallom. Ti? - fordult a többiekhez.

-Háááát. - Kezdték, de a gróf félbeszakította őket:

- Akkor kezdjük az alapokkal.

Ameddig ők kint szerencsétlenkedtek, addig a hercegnőhöz vendégek érkeztek. Zsozéatya 2 jelentette őket őfelségének:

- Karina kisasszony, vendégei jöttek. 

- És kik azok?

- Azt mondják Nasa Titok a nevük, ezért nem árulhatják el. Annyit mondtak, hogy Ávo barát kém aki besúg mindenkit, és FBI CIA NASA Kém. - Mondta az udvarmester.

Oroszország LegszebbjeiWhere stories live. Discover now