A repülőtérről egy hátsó kijáraton vezették ki őket, ahol 69 katona állt sorfalat a nagy utazóknak. Végigsétáltak a katonák között mind a hatan. Az alaszkai négyes nem volt ehhez hozzászokva, így nagyon kínosan érezték magukat. Counter Spam, és Rubinc teljesen nyugodtan sétáltak, nekik ez mindennapos. Amikor elsétáltak egy katona előtt, az tisztelgett Rubincnak, és Counter Spamnek. Ebből sejtették, hogy ők parancsnoki rangban lehetnek, vagy valamilyen nagyobb rangot viselhetnek.
A katona sor végén egy limuzin várt rájuk, abba beültek. Egy ember volt ott rajtuk, és a sofőrön kívül. Nála egy csomó papír volt.
- Ne kérdezzetek semmit, mert elvisz az ÁVÓ. Itt vannak ezek az angoltesztek, töltsétek ki. - Mondta az ismeretlen, és a két parancsnokon kívül mindenkinek adott egy lapot.
- Há de ez mi ez? - kérdezte mindenki.
- MONDTAM, HOGY NINCS KÉRDÉS! - Ordította az ismeretlen. Mindenki csendbenmaradt, és elkezdték kitölteni. Közben az autó is elindult.
- Letelt az idő! - Mondta mosolyogva egy 15 perc múlva. Öszeszedte a lapokat, majd elkezdte kijavítani őket. Kis idő elteltével így szólt:
-Katsuki, te megbuktál. Azt írtad, hogy: "I went holidey". Bezzeg ha Tsuyu, vagy az anyukája lett volna itt. Na mindegy, a többieknek sem lett jobb. - mondta majd eltette a papírokat. Senki sem mert megszólalni.
Végigmentek egész Moszkván. Gyönyörű hagymakupolás házakat, tipikus orosz utcákat láttak, amilyeneket Alaszkában soha. Kis idő elteltével, amikor kiértek a városból, lekanyarodtak az autópályáról, egy kastélyhoz értek. Kézfertőtlenítés után beengedték őket a palota előszobájának bevezetőjébe, majd elvezették őket a szalonba, ahol találkoztak a hercegnővel.
- Üdvözletem! Az Orosz Királyság Hercegnője vagyok, de szólítsatok nyugodtan Karinának. - mutatkozott be a hercegnő.
- Jó napot kívánok, felség! - Mondta Katsuki, és Patrik miközben meghajoltak. A Csendes Gyilkos egy szót sem szólt. Hanji viszont köszöntötte:
-Hellóóka! - Mondta, úgy hogy vagy háromszor hangszíntváltott, és a végén a testőrök támasztották meg.
-Um.. Szia! - Nyújtotta a kezét, hogy kezet fogjon Hanjival, de ez nem volt egy jó döntés tőle, mert Hanji elkezdte rángatni a kezét, majd eldőlt, ezzel magára rántva a hercegnőt, aki így átesett a meghajló Katsukin, és Patrikon, akik szintén eldőltek. Katsuki megpróbált a Csendes Gyilkosban megkapaszkodni, de ezzel csak őt is a földrerántotta. Így végül mindannyian a földre kerültek.
Miután a hercegnő nagy nehezen feltápázkodott a kupac aljáról, és leporplta a ruháját így szólt:
-És, készen álltok a kiképzésre?
- Mi-Milyen kiképzés? - Kérdezte Katsuki ijedten. - Nem is a yaoi shippeimre vagy kíváncsi?
-Izé.. Igazából csak azért kelletetek, mert kellet pár idió.. Kellet pár ember, aki tud harcolni a japán főgonosz ellen, aki gonosz, és le kell győzni. És ez nem sablonos. - vallotta be.
-Akkor itt se kell olajat szaglászni? - kérdezte Patrik is szomorúan.
-Hát.. Nem. - mondta a hercegnő, miközben megpróbált egy mosolyt erőltetni az arcára. - Na, de a kiképzésetek holnap kezdődik, addig pihenjétek ki magatokat. Xerxész megmutatja, hogy hol lesz a szobátok. Akkor holnap találkozunk! - köszönt el a hercegnő, az inmáron Oroszországba érkezett kis alaszkai csapatunktól.
YOU ARE READING
Oroszország Legszebbjei
HumorAlaszka rideg, jeges tájain, csak a vakmerő ember élnek, kik szembe mernek nézni a faggyal, mely ott vár rájuk. Ezenen a zord tájon a semmi közepén van egy kocsma, melybe nap mint nap ellátogatnak ezen emberek. Ez pedig nem más, mint a Pontosan, meg...