Hőseinknek volt egy nap szabadnapja, így ezt kihasználva elmentek városnézőbe.
Moszkva nagyon szép város. Sajnos a csapat moszkvai fele a hercegnővel tervezte a támadást, az alaszkai négyes bejárta az orosz fővárost. Megnézték a látványosságokat, amelyeket minden túrista. Természetesen tartották a másfél méter távolságot most is, mint mikor Tsuyu főzött, de nem tudták megenni, mert ha nem ette volna meg az éhenkórász családja, akkor sem kaphattak volna emiatt.Éppen a Vörös Téren sétálgattak, amikor az egyik hagymakupolás épület mögül, egy hatalmas Titán lépett ki. Katsuki és Hanji ismerték csak fel, mert ők látták csak az Attack On Titan című animét. Patrik és a Csendes Gyilkos azt sem tudták mi az. Megrökönyödve áltak mind a négyen.
A titán felemelt egy embert, majd megette. Mindenki hanyatt-homlok menekült, nehogy áldozatául essenek. Ekkor a vették csak észre hőseink, hogy a titán nincs egyedül. A Csendes Gyilkos sok olyan szituációt megjárt, ahol fel kellet mérni az ellenfelek számát, így megállapította: 42 titán terrorizálja Moszkvát.
- Várjatok itt. Mindjárt jövök. - Mondta Katsuki, azzal elrohant a tér másik oldalán tornyosuló hagymakupolás bevásárlóközponthoz.
- Ez most nem a legmegfelelőbb pillanat a vásárlásra! - Ordította utána Patrik.
Katsuki hátra se fordult, csak futott a plázába. A nagy szatyrokkal hazafelé tartó emberek között nagy nehezen átvergődte magát, majd a egy ajtóhoz rohant, "Въезд запрещен!" (Belépni tilos!) táblával mit sem vófoglalkozva feltépte a akilincset. Belépett, és egy lépcsőházbn találta magát. Gyorsan felszaladt a lépcsőn, majd a legfelső emeleten keresett egy ablakot, amelyen keresztül kimászhatott a tetőre. Szerencséjére egy alkalmazott se járt arra, így senki sem szólt rá. Az áruház tetején végigszaladt, majd felkapaszkodott, az egyik kupolára. A folyosóról elhozott hangtölcsért a szájához tartotta, miközben másik kezével a kupola csücskét fogta, és így szólt a titánokhoz:
- Hé, óriások!
Az összes titán felé fordult, majd így folytatta:
-Nem szép dolog, hogy embereket esztek! Gyertek inkább kártyázni velünk!
- Mi van? Ez kártyázzni akar 42 titánnal? - kérdezték a földről hallgatózó Hanjiék.
Bár elsőre kicsit furcsa ötlet volt, a végén mégis jó lett. Az egész hátra lévő napjukat, az óriásokkal való kártyázás tette ki. Patrik és Katsuki nagyon szerették a kártyajátékokat. Esténként sokszor szoktak Kittivel a kocsmárossal játszani, amikor még otthon voltak.
Végül elbúcsúztak a titánoktól, akik hazamentek szibériába a gulágba dolgozni. Ők is elindultak a szállásuk felé, a palotába. Délután 5 órára beszélték meg a sofőrrel, hogy a Lenin-mauzóleumnál várja őket, hogy indulhassanak vissza. Bár nem sikerült az összes látnivalót megnézniük, mégis jót kártyáztak a titánokkal, így boldogan tértek viszza.
A vacsorát most is a hercegnővel, és a csapatukkal ették. Az étkezés után 6 órakor mindenki visszavonult a szobájába.
YOU ARE READING
Oroszország Legszebbjei
HumorAlaszka rideg, jeges tájain, csak a vakmerő ember élnek, kik szembe mernek nézni a faggyal, mely ott vár rájuk. Ezenen a zord tájon a semmi közepén van egy kocsma, melybe nap mint nap ellátogatnak ezen emberek. Ez pedig nem más, mint a Pontosan, meg...