A tegnap esti kavarodás után, hőseinket Xerxész mit sem tudva ébresztette. Mikor Katsuki szobájához ért, bekopogott, majd várt. Várt.. Várt, de csak nem akart senki sem megszólalni.
-Katsuki kisasszony, mostmár ideje felkelni! - Ismételte az inas 69-edjére, de csak nem kapott választ. Végül benyitott a szobába a NASA titkos kulcsával, és belökte az ajtót. Nagy meglepetésére a szoba üres volt. Xerxész csodálkozott egy keveset, majd továbbállt.
Hanji szobájából két hang is válaszolt a kopogására. Az ajtó nyílódott, majd az inas megpillanthatta Katsukit, és Hanjit.
- Ti miért alszotok együtt? - kérdezte.
- Hát ő izé.. Nem én neeem - Mondta Katsuki majd kirohant a saját szobájába. Hanji a kezét a szájához emelte, mintha Xerxész fülébe akarna suttogni, és félhangosan ezt mondta:
- Szejintem lökött!
Xerxész továbbsétált Patrik szobája felé. Patrik szokásához híven, már felkelt, és mivel a tegnap esti dolgokról nem tudott, így már hadifelszerelésben volt, mire Xerxész szólt neki. A Csendes Gyilkos is a szokásosan kelt, majd mindenki az Karinával reggelizett.
- Bátor harcosok, és Hanji, a mai napon kezdetét veszi a harc a Japán Főgonosz ellen. Vagy ti ölitek meg, vagy én öllek meg titeket személyesen! - Fejezte be egy mosollyal a lelkesítő beszédét az Orosz Hercegnő.
Reggeli után mindenki kiment az udvarra. Az Oroszország Legszebbjei, azaz a yaoi shippekkel felvértezett Katsuki, a hatalmas olajtartályokkal felszerelkezett Patrik, a most is részeg Hanji, a sötét köpenyes Csendes Gyilkos, a bannolásra felkészült, bannhammeres Counter Spam, a bőrkabátos ÁVÓ Barát Kém, avtomat kalasnyikova obrazca 1947 godaval a kezében, a Nasa titkos fegyverekkel rendelkező NASA FBI CIA Kém aka LOLa, és az osztagvezető monoklis vitéz, Gróf Leiningen Westerburg Vécsey Sándor-Károly Arisztid, a SMART Diamondsal, azaz a seggén ülő, és fejéből kinéző, rubint jogart tartó Géniusz Rubinccal, és a híres pipettaforgató, főlevélboncnok Tsuyuval készen álltak Oroszország átszelésére, és a gonosz elpusztítására, miközben az Orosz Hercegnő az ágyában Loki fanfictiont olvasott.
A társaság kivonult a Passzazsirszkaja vasútállomásra. Itt a jegypénztáros azt hitte, hogy kulákok, ezért azonnal deportálta őket Szibériába.
Hőseink másnap reggel egy vaskerítéssel körülvett táborban találták magukat, melynek kapuján A munka felszabadít felirat volt olvasható. Hőseink ide lettek bezárva, míg nekik Japánban kéne lenniük.
ESTÁS LEYENDO
Oroszország Legszebbjei
HumorAlaszka rideg, jeges tájain, csak a vakmerő ember élnek, kik szembe mernek nézni a faggyal, mely ott vár rájuk. Ezenen a zord tájon a semmi közepén van egy kocsma, melybe nap mint nap ellátogatnak ezen emberek. Ez pedig nem más, mint a Pontosan, meg...