-Unatkozom - suttogta Katsuki, miután már 20 perce forgolódott az ágyban, majd elmosolyodott. - itt az idő! - mondta, és elindult Hanji szobája felé a szellőztetőn keresztül.
Hanji éppen aludni készült, mikor hallotta, hogy valaki kopog az ajtón. Gyorsan felhúzott egy rövidnadrágot, mert ki tudja ki lehet az.
Megdöbbenve látta, hogy az ajtó előtt nincs senki, ezért fél perc erejéig ki ment körülnézni, ezzel pont elég időt adva Katsukinak , hogy az ágya alá rejtsen egy telefont és egy plüsst, ő pedig bemászhasson a szekrénybe.
Mikor hősnőnk visszajött (kissé idegesen, mert azt hitte, hogy valaki bekopogott, majd elviharzott, ezzel megszívatva őt), nem is SEJTette , hogy az igazi 'játék' még csak most kezdődik.
Mikor a szekrényben lévő megnyomta távirányítóján a gombot, a telefon az ő hangján szólalt meg : - szia, Hanji!
Az újból félálomban merengő már megint összerezzent, majd körnézett.
Katsuki megnyomta a kettes gombot is.
-igen, itt vagyok az ágy alatt, de mindjárt benne leszek! - szólalt meg újból a telefon.A lassan már a hahotázást visszafojtó fulldokló hősnőnk elővette a másik távirányítót, ami a plüsshöz tartozott.
A Tedymaci alulról elkezdte rugdosni az ágyat a vezérlő billentyűjének hatására.
- jól van, elég volt! - üvöltött Hanji, ahogy kipattant az ágyból, és benézett alá.
Katsuki addig gyorsan kipattant a szekrényből, és felmászott a másik alvóhelyére, még épp időben.
Mikor a részeges hölgy felnézett, összerezzent az ijedtségtől.
-Te köcsög! - üvöltötte, majd letámadta a röhögőgörcsöt kapott Katsukit.
- tudjátok, lányok, ez egy kicsit máshogy néz ki innen az ajtóból... - jelentette ki JAPÁN FBI CIA NASA kém, majd folytatta monológját egy 'bár nem hittem, hogy Hanji van felül' - lel.
- hagytam magam - vigyorgott Katsuki, mire Hanji kissé elvörösödött - najó, ezt inkább hagyjuk! Mindenki tudja, hogy a mi kapcsolatunk BARÁTI jellegű, se több, se kevesebb... vagy max kevesebb. Ikszdé (direkt írtam így, ne kövezzetek meg pls)
-igenigeeen - nézett rájuk LOLa.
-most olyan a fejed, mint annak a perverz emojinak - jegyezte meg Hanji.
-ahelyett, hogy ilyenekkel foglalkozol, inkább szállj le rólam, törpe! - szólt rá az előbb említettre 'zaklatója'.
- ok. - válaszolt tömören Hanji, akitől ez már szinte megszokott volt.
Katsuki ezúttal visszaútnak az ajtót használta, ezzel már szinte meghazuttolva saját magát.
Miközben sétált vissza, észrevette Tsuyu főlevélboncolót, amint éppen Rubinc hadnagy szobája felé tart.
Katsuki rohant vissza Hanji szobájához, aki szintén örömmel fogadta a hírt, hogy végre nem őket kell shippelni, ezért a szellőztetőn átmászva egy teljesen biztonságos helyről figyelték az eseményeket.
Miközben másztak, Hanji legalább 42-ször orrba rúgta Katsukit, aki még ennek ellenére is csöndben tudott maradni, viszont mikor az utóbbi visszaadta, a másik felüvöltött, mire a halkan beszélgető páros egyből rájuk figyelt.
- bukj le! - üvöltötte suttogva (ne kérdezd hogy) Katsuki, de mivel Hanji nem vette a lapot, ráugrott, és így rajta feküdve ért padlót (mármint a szellőző alján).
-ezt miért kell~ kezdett bele Hanji, de a felette fekvő befogta a száját úgy, hogy hümmögni is alig tudott.
- Kuss. - szólt rá unalommal a hangjában a felső.
Mikor elmúlt a veszély, a kettő elvált egymástól, kettejük nagy örömére, és nézték tovább az új gerlepárt, mintha mi sem történt volna.
Csakhogy Hanji leejtette az egyik sörösüvegét, ami ezer szilánkra törve ért padlót.
- Ki van ott!? - üvöltött fel az előbb 'gerlepár' - nak nevezett duó férfi tagja.
Katsuki tudta, itt az ideje távozni, ezért magával rántotta az éppen válaszolni kívánkozó részeges őrültet.
- huh, ezt IS megúsztam! - sóhajtott fel Katsuki, mikor Hanji szobájában végre padlót ért.
-há' neked most mi va'? - kérdezte a szoba tulajdonosa, akin látszott, hogy út közben rézsegre itta magát.
- az, hogy neked köszönhetően majdnem lebuktunk! - üvöltött magából kikelve az iszákos 'zaklatója', aki még sosem bukott le. - na mindegy, inkább olvasok yaoit.
-há' de te itt mavradt! - dölöngélt Hanji, majd (ahhoz képest, hogy részeg, eléggé gyorsan és ügyesen) kulcsra zárta az ajtót, és a szellőzőt.
- b@zdmeg, Hanji! - cenzúrázta ki saját magát Katsuki - engedj ki, vagy nem tudom mit csináltok!
-csinálok* - javította ki magát (a csillagot szokásosan rossz helyre téve) , mert a drága autocorrect megint megakadályozta, ezzel elrontottva a hangulatot, ennek köszönhetően pedig Hanji meg sem ijedt.
- Nhem. - nevetett Hanji, majd az alkohol-és gravitáció kombó hatásának köszönhetően eldőlt (szerencsére az ágyra érkezett), majd elaludt.
YOU ARE READING
Oroszország Legszebbjei
HumorAlaszka rideg, jeges tájain, csak a vakmerő ember élnek, kik szembe mernek nézni a faggyal, mely ott vár rájuk. Ezenen a zord tájon a semmi közepén van egy kocsma, melybe nap mint nap ellátogatnak ezen emberek. Ez pedig nem más, mint a Pontosan, meg...