Part 4 : Boyfriend huh?

48.7K 208 0
                                    

Adelia mengeliat malas. Tangannya teraba-raba mencari telefon bimbit.
Siapalah call pagi-pagi ni. Adelia menjawab sambil menutupkan kembali matanya.

"Yes, hello" suara serak-serak basah Adelia menjawab panggilan.

"Where are you been yesterday baby? Aunty Lisa nampak you keluar dari hotel semalam?" Suara mamanya di sebelah sana. Oh shit!

"Yes, I with my boyfriend was having fun yesterday. Anything wrong mama?" Jawab Adelia bersahaja. Matanya di genyeh-genyeh.

"Are you sure your boyfriend? Since when you had a boyfriend without telling me?" Soal mamanya kurang yakin. Bukan tidak kenal perangai Adelia. Dia sudah masak. Sudah tahu benar dengan anak kesayangannya yang sorang itu. Adelia mahukan kebebasan. Oleh sebab itu, Adelia tidak ikut dia dan suaminya berhijrah ke London. Sudah hampir satu tahun Adelia ditinggalkan di Malaysia dengan sukarelanya.

"Ohh mama. You know me. How are you, mama? Papa sihat?" Adelia mencuba nasib untuk mengubah topik. Malas mahu disiasat oleh 'polis pencen'.

"Good. How bout you, baby? Bila nak datang sini? Tak rindu mama papa ke?"
Ceh, baru nak tanye khabar.

"Im fine, mama. Adel busy la sekarang. Banyak projek masuk. Hujung tahun ramai orang nak kawin. Why not, mama papa yang balik sini?" Sungguh dia rindu mama dan papanya. Rindu masakan mamanya. Rindu mahu dibelai papanya.

"Okay. Nanti mama bincang dengan papa. But, kalau kami balik sane... Make sure kenalkan mama dengan your boyfriend tu. I need to know him." Aduhhh, tak habis lagi.

"Yaaa ya. Okay laa. Adel nak mandi. Nak pergi tengok butik." Terus Adelia menekan butang merah.

Ting!

From : Mama

  Pergi rumah Mummy Aini pagi ni.
  Kak Alia nak kawin. Nak ambik
  package dengan kita.

Aduhh, asal dorang tak datang butik je.
Apasal lah Isnin cepat sangat datang. Tak puas cuti lagi.

Adelia terus membuka baju satu persatu.
Dia berdiri di hadapan cermin sambil memerhati bentuk tubuhnya sendiri. Not bad. Diletakkan tangan didadanya dan mula meramas. Dijelirkan sedikit lidah. Muka ini lah yang buat ramai laki terpancut.

Putingnya sudah keras. Oh shit. Horny siakk. Rugi semalam aku tinggal abang hensem tu. Tapi kalau tak tinggal, rabaklah oi. Takuttt. Ahahaha.

Tangan kirinya turun perlahan-lahan menuju ke lubang nikmatnya. Ahh, dah basah. Dicuit sedikit dan dibawa jarinya ke mulut. Di isap seperti makan ice cream Malaysia. Emm.

Ishh, tak boleh jadi ni. Makin dilayan, makin lambat nanti. Terus Adelia berlalu ke bilik air. Mandi dan bersiap-siap untuk ke rumah Mummy Aininyaa.








-Sis akan berhenti publish sempena bulan Ramadhan ni. Tapi, kalau uols ade idea. Boleh bagi cadangan. Sis akan tulis ikut idea uols. Wink wink.. ;)

Gold Digger High Class.Where stories live. Discover now