Baru kaki kiri melangkah keluar dari bilik air. Telefon milik Adelia berbunyi. Adrian pantas mencapai dan melihat nama pemanggil. DADDY TUA. Terus terasa sesak dada. Diseret ke kiri. Reject.
Jadi betul lah Adelia ada sugardaddy. Huh! Patutlah boleh pakai barang branded. Padahal tinggal sorang. Keje pun kat butik. Berapa sen sangatlah dapat. Dilempar telefon milik Adelia atas meja solek.
" Heiii. Yang you campak-campak phone i kenapa? Rosak you nak ganti ke? " Soal Adelia yang sudah terjaga semasa telefonnya berbunyi tadi.
"Setakat phone tu, 10 pun i boleh ganti" ujar Adrian dengan nada berlagak. Di sedut vape miliknya. Stress. Baru tadi die ingin memiliki Adelia. Mahu menjaga Adelia. Kini dia tidak yakin mengenai kesucian Adelia. Haihhh. Serabut!
"Berlagak nak mampus. Yang you tak balik-balik lagi kenapa? Tak reti nak pergi keje?' soal Adelia. Dahlah pakai tuala aku. Tak malu betul. Ni aku dah lambat nak pergi keje. Macam mana aku nak bangun ni. Dengan half nakednya. Tuala die guna pulak tu. Adoii 😪
" I ni bos. Tak kesah masuk pukul berapa. Lain lah you tu. Tak pergi keje. Esok nak makan apa? Takut tak cukup pulak duit makan you. " Balas Adrian masih lagi dengan nada sinis. Di buka tuala yang berbalut. Tinggal boxernya sahaja. Dikutip seluar dan bajunya yang berterabur di atas lantai.
" Tak malu ke you ni? Tak reti berpakaian tempat lain ke? " Soal Adelia sambil memalingkan wajah ke arah lain. Gile selamba die je nak bogel depan aku.
"Elehh macam you tak biase. Tak payah nak acah malu lah. Bukan you dah biase ke layan sugardaddy you?" Balas Adrian sambil menyarung pakaian. Sakit hati melihat muka tidak bersalah Adelia.
" Apa masalah you? Yang nak marah-marah? Ke marah sebab i tak layan you? Tergantung ke?? "
" Tak payah. I tak hingin perempuan jantan lain sentuh I. I tak suka berkongsi. Geli" Ujar Adrian. Adelia semakin pelik dengan perubahan tingkah laku Adrian. Tadi elok je menyedap. Ni dah kenapa annoying ni. Nak cari gaduh ke apa?
Adrian yang sudah siap mula melangkah ingin beredar. Malas berlama di bilik itu. Sumpah dia tidak mampu bertahan. Hatinya sakit. Perempuan yang ingin diletakkan di hati rupanya milik lelaki lain. Malah sanggup beri segalanya demi duit. Sengkek sangat ke kerja butik tu? Takde cara lain ke nak cari duit? Sampai sanggup gadai badan. Haihh.
" Berkongsi apa? You nak pergi mana tu?" Soal Adelia yang masih tidak faham. Melihat Adrian yang sudah melangkah keluar bilik, pantas Adelia mengejarnya. Ya! Dengan hanya memakai bra. Pantiesnya sudah dicabut oleh Adrian semasa permainan mereka pagi tadi.
" Ikut suka I lah nak pergi mana. Ingat I laki you ke nak sibuk-sibuk? Tu tadi sugardaddy you call. Pergi lah layan. Kang tak memasal tak dapat duit, x boleh lah you nak enjoy. Tak payah sibuk pasal I. " Balas Adrian tanpa menoleh. Laju kakinya menuruni tangga. Sebolehnya dia mahu pergi jauh. Jauh dari perempuan yang sedang mengejarnya.
" Oh. You jeles ke ni? But wait, kita bukan ada apa-apa. Takkan you nak jeles kan. I bukan nak sibuk-sibuk. Tapi, kawasan rumah I susah nak dapat teksi. Grab pun susah nak masuk. You kena menapak keluar dulu. You ingat tak semalam you datang sini dengan kereta I? I bukan nak menyibuk, I just risau you curi kereta kesayangan I pulak. " Ujar Adelia bersahaja. Dia tidak lagi melangkah apabila Adrian berhenti secara tiba-tiba.
Aduh macam mana aku boleh tak ingat aku naik kereta die semalam. Haihhh. Menyusahkan betul. Adrian perlahan-lahan memusingkan badan. Tertelan air liur jantannya melihat keadaan Adelia yang tidak memakai apa-apa di bahagian bawah. Hai Ad, tadi cakap geli. Perli otaknya sendiri.
" I pinjam kereta you. " Ujar Adrian sambil memandang kearah lain. Takut nafsunya mengganas. Burit tembam Adelia terbayang di kepala. Teringat kejadian sebentar tadi. Burit tembam milik Adelia yang basah dijilatnya. Bukan makin kering, malah makin berair.
" No way. I nak guna apa? I nak jumpa sugardaddy I japgi " Sengaja Adelia menyiram minyak tanah ke dalam hati Adrian yang sedang terbakar.
" So betul lah you kena bela? Apa miskin sangat ke you sampai sanggup jual badan untuk duit? Tak cukup ke gaji you kerja kat butik tu?! Sampai sanggup jadi perempuan murahan" Marah Adrian. Adelia kerut dahi ditengking secara tiba-tiba. Hei mamat ni sapa nak marah-marah aku ni??
" Yes. Betul I kena bela. So what?! You sapa nak marah-marah I. Ni you tengok ni. Dari hujung rambut ni sampai hujung jari kaki I, badan I. So, suka hati I lah nak buat apa. Nak gadai ke nak jual ke. Not your business! So get lost!! Berambus dari rumah I" tengking Adelia semula. Terus di tolak Adrian keluar dari rumahnya. Dasar mamat sewel. Mood swing! Kejap okay kejap nak marah-marah tak bertempat. Gile kut. Ditutup kasar pintu sebelum dikunci. Lantak kaulah nak balik macam mana. Aku tak peduli. Sekarang ni aku dah lambat. Nak siap-siap pergi kerja. Mujur lah butik aku. Kalau tak dah lama kena buang.
___________________________
"Hello Pak Amad, ambik saya. Saya dah hantar location" tut. Panggilan ditutup. Telefon berjenama Iphone disimpan di poketnya. Kurang asam punya perempuan. Berani halau aku macam anjing. Menyesal lak tak rogol die pagi tadi. ' Aik nak rogol apanya, kata geli?😏 ' otaknya memerli. Diam lah!
_ Ayokkk. Salah siapa ni? Adrian yang marah-marah and jeles tak bertempat padahal takda relay apa-apa atau Adelia yang dikatakan murah sanggup jual badan kat sugardaddy? Tapi badan die, sukati die lah kan?? Hm peningg 😵
YOU ARE READING
Gold Digger High Class.
ChickLitMature. Ada unsur lucah 18sx dan kata-kata kesat. Slow update.