Part 9 : 🔞

72.5K 238 7
                                    

"Kringggggggg" Adelia meraba tepi katil untuk menutup jam locengnyaa. Tak puasnya tidur. Ni semua salah mamat sewel tu. Entah angin ape masuk dalam badan die malam tadi. Sekali aku kena. Huh!

Adelia ingin bangun. Harini die mahu ke rumah mamat sewel tu. Kerjanya belum selesai. Haihh. Harap- harap mamat tu takde. Adelia terasa sesuatu yang berat di perut menyukarkannya untuk bangun. Apa pulak ni. Diselak comforternya. Tangan?? Laju ditoleh ke sebelah.

"Arghh!! You buat apa atas katil I?? Dalam bilik I?" Soal Adelia kepada Adrian yang sudah terduduk. Terkejut dengan jeritan nyaring dari Adelia di pagi hari. Digenyeh-genyeh mata.

"Morning sweety." Ucap Adrian sambil tersenyum kambing. What the...??  Die boleh senyum-senyum??

Adelia terkedu dengan reaksi selamber Adrian. Otaknya ligat berfungsi. Macam mana mamat sewel ni boleh ada dirumahnya. Bahkan sebilik dan sekatil dengannya?? Semalam die 'diculik' dan setelah die mengadu penat Adrian ingin menghantarnya pulang. Ohh. Mungkin die tidur tak sedar diri dan Adrian mengangkatnya dan membawa masuk ke dalam bilik ini dan... Maigod! Perlahan-lahan di selak comforter. Terbeliak bijik matanyaa.

Wajah Adrian direnung tajam.
" Youuu... You buat apa kat I?? Macam mana i boleh half naked?" Soal Adelia lantang dengan bibir diketap. Marah. Terkejut. Terkejut melihat hanya bra dan spender hitam tersarung dibadannya.

" Hei.. relaks lah. Kita sama-sama enjoy kan. Kenapa pagi ni nak marah-marah? " Soal Adrian. Adelia terkedu mendengarnya. Ape jadi malam tadi??

" Enjoy kepala you! Cakap dengan I, kita buat apa malam tadi?? You buat apa kat i??" Ujar Adelia yang sudah bengang. Dadanya sudah berombak. Nafasnya menjadi kencang.

" Hei sayangg.. relaks lah. Takde apa pun jadi. Just sleep together. Ke you nak ada ape-apa jadi." Ujar Adrian sambil tersenyum nakal. Tangannya sudah mula meliar di pinggang Adelia.

" Betul? Sumpah? You tak sentuh I? Habis yang I boleh pakai macam ni kenapa? You bukak baju I kenapa? " Soal Adelia masih tidak puas hati. Namun, suaranya sudah sedikit kendur.

"Ye sayang. Sumpah. Cuba you ingat balik. Kita sampai. I kejut you. Then you merengek tak larat jalan. Mintak dukung. So I dukung you masuk. Dah masuk, I nak balik. You tahan. Pujuk I stay teman you. So here I am. Pasal baju you. You bukak sendiri okay. Bukan I. You nak goda i kut. Tapi sorry sayang, i tak tergoda semalam. I pun penat." Terang Adrian dengan tangan semakin meliar. Semakin hampir di kawasan bawah pusat Adelia. Di gosok perlahan-perlahan.

Adelia mendengar sambil cuba mengingati peristiwa malam tadi. Adushh. Apasal aku jadi macam tuu. Manja tak bertempat. Eh waitt. Tak tergoda die cakap? Wow. Ni mencabar namanya. Tak tergoda tapi tangan dah merayap. Poodah.

" Eleh tak tergoda konon. Habis tangan you tu buat ape? " Perli Adelia. Ditahan tangan Adrian dari pergi lagi jauh. Jangan lah buat aku horny oi!

" Alaa sayangg. Malam tadi sebab penat. Ni pagi ni tak penat dah. Sejuk. Duduk pulak atas katil dengan perempuan cantik, seksi pulak tu. Manalah I nak tahan. Tak percaya? Cuba you rase ni. " Di ambil tangan Adelia dan diletakkan diatas batangnya yang sudah mengeras. Mak aii. Adelia yang terkejut mengawal riak muka. Dalam hati sempat mengutuk. 'tak tergoda tapi dah keras macam kayu. Pui'

" Babe, I tak tahan. Pliss" bisik Adrian ke telinga Adelia. Nafas Adrian sudah tertahan-tahan. Tangan Adrian sudah masuk kedalam panties Adelia.

"Ahh." Adelia mendesah saat Adrian menekup buritnya yang tembam. Dengan sebelah tangan lagi. Adrian menolak Adelia supaya baring semula. Jari-jari Adrian mencari bijik kelentit milik Adelia. Digentel-gentelnya.

" Sedap tak sayang?" Soal Adrian. Adrian tersenyum nakal melihat Adelia yang ternganga menahan nikmat.

" Uhm yes. Sedap " ujar Adelia kesedapan. Kakinya dikangkangkan lagi. Memberi ruang untuk Adrian meneroka lagi jauh.
Matanya terpejam-pejam dengan punggungnya kadang-kala terangkat. Shedappnya.

Adrian tersenyum senang dengan reaksi positif dari Adelia. Ditarik tangannya keluar dari seluar dalam Adelia. Adelia yang sedang kesedapan mendengus tidak puas hati. Mamat ni memang lah, aku tengah sedap mesti die cut off. Hanat betul.
Adelia merenung Adrian yang sedang tersenyum mengejek.

"Selalu macam tu! You kalau tak ikhlas, tak payah start." Marah Adelia. Sakit hati melihat Adrian yang sedang mengejeknya.

Adrian ketawa kecil. Seronok dapat mengusik Adelia. Bertambah sakit hati Adelia. Dibuang comforter yang menyelubungi dirinya. Ditolak Adrian sehingga terbaring dan dia memanjat atas lelaki itu. Heh. Ni Adelia lah. Kini Adelia pula tersenyum mengejek melihat Adrian yang terkejut dengan tindakan beraninya.

Digesel-gesel buritnya yang masih beralas pada batang Adrian yang sudah terpacak di dalam boxer. Adrian tertelan air liurnya.

"Uhh." Terkeluar desahan dari mulut Adrian. Makin melebar senyuman di bibir Adelia. Adrian dapat merasakan burit Adelia yang sudah basah disebalik pantiesnya.

" Sedap ke sayang? Hmm? " Ujar Adelia sambil melajukan geselan. Digigit bibir sendiri. Mengoda.

" Ahh. Yes baby. I tak tahan " ujar Adrian sambil merangkul pinggang Adelia dan menolak Adelia ketepi. Dikangkangnya kaki Adelia luas-luas. Dia mengambil tempat di celah kangkang Adelia. Adelia menanti dengan penuh kesabaran.

" Sayangg, boleh i bukak panty you? I nak tengok your juicy. Can i? " Soal Adrian menggoda. Di usap-usap burit Adelia dari luar. Sudah banjir. Soalan Adrian hanya dibalas dengan anggukkan.

" Angkat punggung besar you ni." Arah Adrian sambil menarik panty Adelia ke bawah. Terhidanglah burit tembam Adelia di hadapan muka Adrian. Terus ditekup mukanya ke celah kangkang Adelia. Uhmm. Wangi.

"Ahhh. Youu I tak tahan" rengek Adelia menahan nikmat apabila lidah Adrian menjilat-jilat di belahan buritnya. Terangkat-angkat punggungnya. Adrian tidak menghiraukan rengekkan Adelia.

" You I nak sampai ni. I tak tahan Ad. Ahhh uhhh 💦💦" terangkat punggungnya saat mencapai klimaks. Fuhh nikmat. Selama ni hanya by phone je. Itu pun sebab layan jantan-jantan sangap. Suka-suka sambil buat duit tepi. Layan pulak dengan tangan sendiri. Tak terasa. Nikmat pun kurang uhmm. Kalini die betul-betul puas. Habis tenaganya dan matanya terasa berat.

Adrian pun tersenyum kemenangan melihat Adelia yang lembik. Baru kena jilat sikit, dah mengah. Tertido. Haihh. 😅  Adrian bangun dari celah kangkang Adelia. Di capai tuala milik Adelia dan berlalu ke bilik air. Main sabun lah jawabnya. Nasib ko lah dinding kena tembak harini. Nak suruh Adelia, Adelia sudah terlelap kepenatan. 'Adelia masih suci and she is mine.' ujar Adrian sendirian dibawah pancuran air.



















Sebab lama tak update. And yes, harini update 2 chapter. Khas utk readers semua.  Kite bagi keju2 sikit. Sebab esok dah habis pantang. 🎉🤪 Dah merdeka. 😂😋

Gold Digger High Class.Where stories live. Discover now