Part 7 : Potong Stim

37.9K 219 13
                                    

"Sorry sayang. I cant stop it. You look so yummy" Ujar Adrian sambil menjilat bibir Adelia. Umm. Taste so good. Terdengar desahan kecil dari bibir Adelia membuatkan Adrian semakin ghairah.

Sedang mereka lawan bercumbu, terdengar ketukan di pintu bilik.

"Adrian! Kamu dengan Adelia ke?" Suara mummynya bertanya dari sebalik pintu yang telah berkunci.

Adelia tidak sedar dia merengus kecil. Terasa diganggu. Tengah high kut, ade pulak lampu merah. Shit!

"No mummy. Adelia cakap nak pusing rumah ni tadi. Adrian pulak nak memerut. Tinggal die kejap. Ade lahtu kat luar tu" Lancar Adrian membalas sambil bangun dari katil. Tersenyum sinis memandang Adelia yang tidak puas hati itu. Bukannya dia tidak paham dengan muka sangap Adelia, cuma fikirnya masa masih panjang. Tak perlu terlalu gopoh. Tambahan pula, mummynya sudah tahu bahawa Adelia miliknya.

"Oh yeke? Okaylah. Turun makan nanti. Mummy nak cari Adel ajak makan ni" seraya menghabiskan kata, terdengar derapan langkah beredar dari situ.

'Dah kenapa mamat ni senyum macam tu?
Nak menganjing aku lahtu.' Adelia turut bangun dari pembaringannya. Di betulkan baju yang sudah renyuk.

" Kenapa masam-masam ni sayang? Marah ya? Nanti kita sambung okay? Sekarang kita makan dulu. Jom" ajak Adrian sambil menghulurkan tangan. Adelia yang masih bengang hanya memandang kosong. Dibiarkan tangan Adrian tanpa disambut. Terus menuju ke dapur.

'tak hingin aku nak pegang. Shial laa. Dah buat aku wet. Acah-acah baik pulak. Takpe-takpe. Harini kau kenekan aku. Esok-esok siap kau. Aku akan buat kau gila. Gila dengan godaan aku!' monolog Adelia dalam hati sambil turun tangga. Kakinya dibawa menuju ke dapur. Senyuman manis dihadiahkan buat mummy Aininya.

"Besarnya rumah Mummy. Cantik sangat. Kemas dan bersih. Nyaman je rasa" puji Adelia.

"Elehh.. besar apanyaa. Besar lagi rumah Adel. Dah-dah. Duduk makan. Manetah budak bertuah tu. Meeting ke dating tah. Tak balik-balik lagi. Ni Adel takde appointment lain ke? Susahkan Adel je kena tunggu lama" ujar Mummy Aini sambil menarik kerusi buat 'bakal menantunya'

"Petang nanti ada jugak meeting. Takpelah kalau kak Alia lambat. Malam nanti jelah Adel datang semula." Memang menyusahkan pun. Tambah-tambah anak teruna mummy yang gatal tu.

"Mummy, masak apa harini? Sampai atas bau" Tengok? Baru kutuk dah sampai. Sibuk duduk sebelah aku kenapa? Dijeling Adrian di sebelahnya. Oh siap mandi dah mamat ni. Aku ni?? Dengan panty basahnyaa. Ni kalau lambat bukak ni, mesti berbau. Ish! Kena cepat balik ni.

"Masak simple-simple je. Takpe kan Adel? Makan-makan... Tak payah malu-malu. Kita makan bertiga je. Yang lagi dua orang tu memang tak boleh tinggal kerja. Haihh. Kalau Adel takde, memang mummy makan sorang lah. Adrian ni bukan nak lekat kat rumah. Taktau lh mimpi apa dia malam tadi. Tak keluar pulak harini" ujar mummy Aini sambil menjuih bibir. Konon mengadu perangai anak terunanya.

"Habis you makan kat mane lunch? Tak teman Mummy ke? Nak cakap makan dengan I takde pulak." Ujar Adelia dengan nada sindir.

" Ops.. mummy taknak campur. Korang nak gaduh. Nanti-nanti je. Sekarang kite makan dulu." Laju mummynya bertindak. Sebelum keadaan bertambah buruk. Haih anak terunanya sebijik ikut perangai suaminya masa muda-muda dulu. Perempuan keliling pinggang. Harap kekal lah hubungan mereka berdua ni. Nampak sepadan dah.

Adrian tersenyum senang. Mummy memang sporting! Dikerling Adelia di sebelah. Uish masam. Itu laa ade hati nak kenakan aku. Huh! Muncung nya bibir. Ni dapat gigit ni baru tau. Sedang die berangan sambil memerhati bibir munggil Adelia, terasa ada sesuatu menjalar di pahanya. Hampir di bahagian yang berbenjol itu. Tersentak kecil dibuatnya.

"Jagalah you. I dapat you, I akan buat you tak boleh bangun" bisik Adrian di telinga Adelia. Adelia balas dengan senyum mengejek. Macam takot :P

"Apa bisik-bisik ni. Mengumpat mummy ke? Makan cepat Adel, tak payah layan si Ad ni. Kejap lagi ade meeting kan" tegur Mummy Aini.

"Ai ai captain." Balas Adelia mengusik. Tangan di paha Adrian di tarik. Sengaja dia mencuit sedikit bahagian "itu".

Gold Digger High Class.Where stories live. Discover now