Selesai makan, jam menunjukkan pukul 2.30 petang. Dia sudah tidak mampu untuk bergerak walau seinci. Kenyang. Full tank! Kelihatan Adrian dihadapannya sudah melonggarkan tie. Dua butang kemejanya sudah dibuka. Gaya badboy. Aumm. Eh, sempat lagi tu.
"Ad, you taknak balik office ke?" Soal Adelia apabila menyedari masa lunch sudah berlalu.
"I tak larat nak drive lagi. Bagi I tumpang relax kejap boleh?" Dia tidak menipu. Sungguh berselera dia tengah hari ini. Makan ditemani oleh Adelia.
"Hm. Yelah." Balas Adelia lemah. Bukan apa, dia lemah melihat Adrian sexy begitu. Menggoda. Bibirnya digigit.
"Sweety, dont bite your lips" Adrian terkejut melihat Adelia yang tiba-tiba merangsang nafsunya. Such a naughty girl. Damn sexy!
"Why huh?" Tanya Adelia sambil bangun dari kerusi berjalan perlahan ke pintu lalu menguncinya sebelum berpaling semula memandang Adrian. Senyuman menggoda dihadiahkan kepada Adrian. Entah kenapa dia horny tiba-tiba. Terasa mahu dibelai. Cik tembamnya berdenyut mahukan kasih sayang. 😍
"Hey, you ni memang nakal. Come, let me teach you." Ujar Adrian sambil menarik tangan Adelia. Tubuh Adelia terdorong ke hadapan. Lalu terjatuh ke pangkuan Adrian.
Tangan Adelia memintal-mintal tie Adrian. Dia terasa mahu menjadi nakal hari ini. Hehehe. 🤪 Didekatkan bibirnya ke telinga Adrian.
"Ajar ape tu? Hmm?" Dibisiknya sambil menggigit dan menjilat-jilat cuping telinga Adrian. Tangannya sudah dililitkan di tengkuk Adrian. Hmm wanginya dia ni. Semakin lama Adelia semakin ke bawah. Kini bibirnya di leher Adrian. Dia mengigit kecil dan menghisap sedikit. Perbuatannya itu meninggalkan kesan merah di situ. Adelia yang baru tersedar menjarakkan mukanya.
"Opss. Sorry Ad. I terbabas." Ujar Adelia dengan muka serba-salah. Nampak jelas kut lovebite tu. Takut-takut Adelia memandang muka Adrian apabila tiada balasan dari lelaki itu.
"Its okay lah sweety. I suka. Best" Ujar Adrian kesian melihat muka Adelia yang serba salah itu. Tapi comel.
"Hmm. Sorry sebab tak dapat control." Balas Adelia sambil berura-ura mahu bangun dari riba Adrian. Tiba-tiba Adrian memeluknya dengan kuat. Adelia menyembunyikan senyum. Hehehe. Berjaya.
"Kan I dah cakap. Takpe. I suka. But, turn I pulak." Seraya itu Adrian merapatkan bibirnya ke bibir Adelia. Bibir seksi itu di jilat-jilat penuh ghairah. Nafsunya sudah bangkit. Batangnya sudah bangun. Adelia yang terkejut dengan tindakkan Adrian itu hanya kaku. Adrian cuba menjolok-jolok lidahnya ke dalam mulut Adelia. Gagal. Adelia menutup rapat mulutnya. Adrian menggigit bibir Adelia.
"Ahh" Desah Adelia terkejut. Laju Adrian memasukkan lidahnya ke dalam mulut Adelia. Mencari lawan. Adelia sudah ke habisan nafas. Ditolaknya Adrian berkali-kali. Tidak dilepaskan. Adelia menumbuk badan Adrian sambil cuba melepaskan diri. Akhirnya Adrian melepaskan bibirnya.
"Youuuu ni. I tak boleh nafas lah." Adu Adelia sedikit manja. Ditampar lembut dada Adrian.
"Okay-okay. Sorrylah. I geram bibir you tu. Mengancam habis. You tarik lah nafas puas-puas dulu. Lepasni I nak lagi" Balas Adrian nakal. Jari jemarinya mula membelai rambut Adelia. Hm lembut.
"Ah you ni. Mengada. Taknak dah lah." Balas Adelia sambil cuba untuk melepaskan diri dari pelukan Adrian.
"Please. Rase ni. Dah keras batang I" Adrian menekan sedikit pinggulnya supaya Adelia dapat rasa kekerasan batang gemuknya.
Belum sempat Adelia membalas. Telefon miliknya berbunyi.
"Daddy"
Adrian mengeluh. Mukanya berubah kelat. Pelukan di pinggang Adelia dilepaskan. Adelia tidak menghiraukan perubahan Adrian. Dia menjawab tanpa berganjak dari riba Adrian.
YOU ARE READING
Gold Digger High Class.
ChickLitMature. Ada unsur lucah 18sx dan kata-kata kesat. Slow update.