3 gün sonra aylin dışarı çıkar.
Savaşın telefonu çalar.
Savaş-alo
X-aylin evden çıktı şimdi tek ve öldürebilirsin!
Savaş-tamam peşindeyim dedi evden çıktı aylin yolda yürüyordur hava almak için çıkmıştır sonra savaş onu köşede kıstırır.
Savaş-yere çök!
Aylin-yapma savaş
Savaş-diz çök
Aylin diz çöker savaş ateş eder aylin vurulmuştur.
Savaş kaçıp onuda takip eden x in yanına gider.
X- tamam ateş ettin ama öldüğünden emin olmalıyız!
Savaş-ne düşünüyorsun?
O sırada tilki gelir ağlıyordur aylini kucaklar ve hastaneye götürür.
X-takip edelim ölmesse öldürürüz.
Ameliyattan sonra doktor çıkar.
Doktor-başınız sağ olsun hastayı kaybettik.
Tilki yere çömelir ağlar.
X-evet şimdi eminiz aylin öldü vampir sülalesinden diğer aile kaldı onlar kim bilmiyoruz.
Savaş-şimdi ne yapıyim?
X-haber bekle dedi hastaneden ayrıldı sonra savaş gülmeye başladı tilkide yanına gelip gülmeye vaşladı sonra odaya girdiler.
Aylin- adam gitti mi?
Tilki-öldüğüne inandı güzelim sonrada gitti planız güzelmiş savaş.
Aylin-saol hayatımı kurtardın.
Savaş-sayılmaz aslında.
3 gün önce savaşın aklına gelen plan zamanı geriye saralım sizin bilmediğiniz şeyler. ..
Savaş- benim bi fikrim var.
Tilki-ne
Savaş-aylini öldürücez
Tilki-delirdinmi sen!
Savaş- sakin ol der ve
Ortalık biraz durulsun 3gün sonra aylin hava almak için dışarı çıkmış gibi yapsın bende evde otururken kurtadam aylini takip ettiği için aylin tek git öldür diye arar.
Tilki-ya aramassa?
Savaş-ben arıyıp söylerim.
Tabiki adam aramıştı savaş peşine düştü köşede kıstırdı savaş sahte silahla ateş etme numarası yapınca aylin yere yattı hepsini tilki izliyordu sonra savaş kurtadamın yanına gitti tilki aylini kucaklayıp hastaneye götürdü tabi kurtadam aylinin ölmesine emin olamıyınca hastaneye gitti savaş tilkiyi arıyıp kurtadamın geliceğini söyledi tilkide doktora olan biteni anlattı doktor anlıyışla karşılayıp aylin hanım öldü başınız sağ olsun dedi yani bu oyundu aylin ölmemişti vampirlerin soyunu tüketmek isteyen kötü kurtadam aylinin öldüğüne inanarak gitti ama bu oyun daha bitmedi aylin hep saklanıcakmıydı? Ya okul? Oraya gidebilirmi?
Bölüm sonu kötü adamın gözünde aylin gerçekten öldü ama bunlar sadece bi oyundu. Bölüm fikri nasıl olmuş senaryo size nasıl geldi macera aksiyon dram heyecan hangisi? Uzun yorum vote canlarım lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampirin günlüğü sbsv aytil
Acakannesiyle yaşayan bir kız babası Kurtadam tarafından öldürülmüş annesiyle yeni hayata başlıyorlar yeni bir villa yeni okul işte asıl macera şimdi başlıyor