Ders ortasında sınıf kapısı çaldı yeni Öğrenci dedikleri geldi kafamı kaldırdım olamaz bu o inanamıyorum şuan ağlıyabilirim resmen şok şok şok öyle baka kaldım tilkide bana kıskanmışcasına bakıyordu tabi beni yanlış anladı bu babamı öldüren kurtadamın oğluydu onu görünce şaşırdığım için baka kaldım tilkide ona hayran yani aşık gibi bişey olduğumu düşünmüş olmalı adı savaş adıda kendi gibi beni gördü en arka sıraya geçti çok ciddi görünüyordu muhtelemen benim burada olduğumu biliyordu.
Zil çalmıştı ben hâlâ tek kelime etmedim.
Tilki- aylin o çocuğa sınıfa girince ve ders boyunca niye baktın!!
Sesi çok sinirliydi gözünden ateş fışkırıyordu cevap veremedim tamam benim vampir olduğumu biliyor ama bunu söylesem ve savaş çok kötü biri beni de rahatsız ediyordu eskiden tilki onu gebertir söyliyemem.
Aylin- hiiç öyle kim diye baktım.
Tilki-ders boyuncamı güzelim.
Aylin- tilki ne demek istiyorsun açık konuş.
Tilki- anladığını düşünüyorum.
Tilkiyle okul çıkışına kadar tek kelime konuşmadık bu arada savaşın yanınada gitmedim o da gelmedi beni tanımıyormuş gibi yaptı heralde tilki var diye.
Ve çıkış
Tilki- bin arabaya
Bişey dihemedim çünkü kereme bakıyordum yani dadılık Tilkilerin evinde keremde geldi bindi sonra eve geldik üstümü değiştirdim kereme ve tilkiye sofra hazırladım
Kerem- aylin abla
Aylin- bakıyorumda abla diyorsun artık
Kerem- sen benim biricik ablamsın tilki abimin de öyle dimi abi.
Tilki cevap vermez aylinin gözleri dolar yüzünü elleriyle kapatır yukarı koşar odaya gider.
Tilkiden aylinin ağlamasına dayanamıyorum.
Aylinden hiç cevap vermedi bile sevmiyormu beni artık ona söylemeliyim savaş olayını
Kerem- abi ben kötü bişey mi dedim.
Tilki- hayır abisi boşver hadi yemeğini ye ben bakarım.
Kerem- tamam
Odamın kapısı çaldı tilki geldi benden Özür diledi ama yarın gine küsüceğiz çünkü savaş bişeyler yapabilir bizi ayırmaya çalışacak yada vampir neslimizi tüketmek için beni öldürme planları kuruyordur.
Kerem yanımıza geldi.
Kerem- aylin abla ben öyle diyince ağlıyarak gittin bilmeden kötü bişey söylediysem Özür dilerim.
Aylin- hayır bitanem öküzlere kızdım.
Kerem- bu abim olmalı :D
Aylin- bak abini nasılda tanıyorsun.
Kerem- abi bu güzel kızı niye üzüyorsun!
Tilki- bazen birbirimizi ufak şeyler için kırabiliriz dedi ve bana yani ayline göz kırptı sonra kerem lunapark'a gitmek istediğini söyledi ama biz yorgunduk okuldan geldik bugün cumaydı yarın için ben sözverdim ama tilki bizi yanlız göndermiyecekmiş oda gelicekmiş keremde bende bu duruma sevindik ve uyuma vakti tatlı bir uykuya gözlerimi kapattım.
Pazartesi okul başlıyor artık günden 4-5 hb gelmiyecek 1 veya 2 ama mutlaka hergün yb gelicek zok ama çok yoğunsam duyuru yazarım zaten cuma günleri geç yatıyoruz 3-4 yb yazabilirim çünkü cumartesi pazar falan ödev yapıcak vaktim bol bol var bizim öğretmenler fazla ödev vermiyor zaten neyse uzun yorum vote gelmeden yb yok Üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampirin günlüğü sbsv aytil
De Todoannesiyle yaşayan bir kız babası Kurtadam tarafından öldürülmüş annesiyle yeni hayata başlıyorlar yeni bir villa yeni okul işte asıl macera şimdi başlıyor