Kusura bakmayın geç geldi ama sonuçta yarın dedim ve bugün yarın oluyo :)
Hatırlatma;Doktor-başınız sağ olsun hastayı kaybettik!
X-oğluuum...
Aylin-baksanıza kadın çocuğunu kaybetmiş üzüldüm.
Tilki-bende hıh doktor çıktı.
Doktor-keremin yakınları sizmisiniz?
Aytil sevgi -evet
Sevgi-oğlum iyimi?
Tilki-kardeşim?
Aylin-evet nasıl?
Doktor-sakin olun! Merak etmeyin durumu iyi sadece uçurumdan düşünce başını elleriyle korumuş bu sayede başı taşa çarpmamış kafa darbesi alsaydı ölebilir yada hafıza kaybı yaşayabilirdi kim çğretti bunu?
Tilki- biyerden düşerken bişey olunca biri dövünce başını koru önemli derdim.
Doktor-iyi demissin neyse 2 gün misafirimiz kolu hasar görmüş biraz.
Sevgi-görebilirmiyiz.
Doktor-tabi
O sırada savaş gelir.
Savaş-kardeşim iyimi?
Tilki-defol lan burdan hangi yüzle soruyorsun? Senin yüzünden oldu.
Sevgi-oğlum hastanede yapmayın onun bi suçu yok başka bi adam yapmış o sadece aylini öldürmekle zorunlu!
Aylin-ozaman neden öldürmüyor?
Savaş- senin bir suçun yokken kendimiz için seni öldüremem şimdi söyleyin kardeşim iyimi?
Sevgi-iyi
Sonra keremin yanına giderler tilki hâlâ birazcık savaşa kızgındır üzgündür.
2 gün sonraKeremi hastaneden çıkarırlar onları izleyen takip eden biri yada birileri vardır savaş bunu farkeder ama yinede eve gelir tilkilerle ve aylinden bişey ister.
Savaş- aylin seni öldürmemi istiyorlar peşimizi bırakmıyacaklar seni öldüreceğim!
Aylin-beni korudunuz tilki şimdi sizin için ölmem gerek ozaman öldür savaş Elveda. ..
Bölüm sonu bidaha ki yb için müthiş fikir geldi aklıma ama ağlıyabilirsiniz bunun için sadece uzun yorum vote yapın nekadar uzun yorumlar olursa yb yi bugün yazarım eyer olmassa yarın. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampirin günlüğü sbsv aytil
Diversosannesiyle yaşayan bir kız babası Kurtadam tarafından öldürülmüş annesiyle yeni hayata başlıyorlar yeni bir villa yeni okul işte asıl macera şimdi başlıyor