28.bölüm

627 49 10
                                    

Bu yb şimdi geliyorsa bilin ki sizin sayenizde ben meşgul olsam bile sizin yorumlarınıza değer veriyorum o yüzden şimdi yazıyorum yarın değil işte böyle devam edin siz uzun uzun yorum yazın bende yb.
Başlıyalım:

Aylin- Ozaman savaş beni öldürücek zaten öyleydi.

Tilki-hayır öldürmez öldüremez!

Aylin-tilki yapar.

Derken kerem aşağıdan iner ve kurta dönüşür sonra tekrar insana bu Kurtadam olma belirtisidir.

Aytil sevgi- keremde Kurtadammış!

Kerem olaylara anlamsızca bakarken sevgi bu meseleyi kereme açıklar kerem çok şaşırır babası kurtadam şimdi kendiside öyle.

Aylin-benim gitmem lazım benim peşimdeler size benim yüzümden zarar gelmesini istemem.

Dedi ve ayağa kalktı tilki kolundan tutmuştu "aylin"

Aylin- tilki bırak ben bi çaresine bakarım size zarar gelmesin.

Sevgi-aylincim otur gidemessin!

Tilki- savaş ah benim kardeşim ben onu dövmüştüm o aylini öldürmez kardeşim o benim yapmaz.

Sevgi-tilki savaşı bul buraya getir oğlum.

Tilki kalktı aylinde gidicekti çünkü onu öldürmek isteyenler vardı soyunu tüketmek için peki diğer aile kimlerdi?

Tilki-aylin yeter ama seni bırakabileceğimi mi düşünüyorsun!

Aylin-tamam gitmiyeceğim.

Tilki çıktı savaşı arıyordu heryerde ama bulamıyordu o neredeydi?

Bi süre sonra geldi fakat evde aylin yoktu sevgi uyuyordu keremde öyle sonra masanın üzerinde bir mektup gördü mektupta yazanlar şunlardı.
Gidebileceğim yerlere dalgalara uzaklara gitmeliyim senin yanında olduğum sürece sana ailene zarar gelicek seni uzaktanda sevebilirim yeterki unutma Beni kızma bana seni çok seviyorum.
                                        Aylin

Ellerini duvarlara yumrukluyordu daha fazla ses yapmadı çünkü annesiyle kerem uyanabilirdi bir dakika dalgalara uzaklara demişti evet aylinin gittiği yeri biliyordu ceketini aldı ve evden çıktı.

Kerem

Kapı sesi duydum aşağı koştum kapıyı açtım abim gidiyordu peşinden gittim çok kötü hali vardı takip ediyordum bi uçurumun kenarına geldi aşağıda deniz vardı aylin ablada orada uçurumun kenarında oturup denize bakıyordu ve ağlıyordu.

Tilki- sana gdemessin demiştim.

Aylin- nasıl buldun beni?

Tilki- dalgalar!

Aylin- tilki bu tuzak tilki kaç

Tilki-neden bahsediyorsun?

Aylin- o mektubu benim ağzımdan yazdılar tilki kaç sen buraya gel diye yaptılar.

Kerem-abiiiii

Arkamızı döndük bi adam kereme silah dayıyordu.

Tilki-senin burda ne işin var kerem?

Kerem-çok kötü gözüküyordun peşinden geldim sonra bu adam yakaladı.

X-kes sesini

Tilki-bırak lan onu!

Aylinin kafasınada silah dayandı arkamı döndüm bu savaştı.

Tilki-kesardeşim.

Savaş-öğrendin demek

Tilki- bu kin nefret niye herşey benim suçum mu?

Savaş-kes dedi ve ayline tokat attı.

Tilki-yapma

Diye bağırmıştı.

Arkamızdan ni ses geldi bu ses

"Abiii"

Sesiydi baktığımızda keremin uçurumdan düştüğünü gördük çığlıklar atıyordum.

Tilki- naptın lan kardeşime öz kardeşine?

Savaş- ben yapmadım.

Aylin- Allah belanı versin!

Savaş ağlıyordu ben yapmadım diyip duruyordu aşağı indik keremi kucakladım savaşı orda bıraktık hastaneye geldik.

Doktor-başınız sağ olsun hastayı kaybettik.

X-oğluuuım
Bölüm sonu bakın gördünüzmü siz uzun yorum yazdığınız için bugün yb geldi yoksa yarındı en uzun yazana bölüm armağanım. Votee

vampirin günlüğü sbsv aytilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin