38.bölüm ayrılık

495 36 12
                                    

Tilki- ben bir ayline bakayim.

Dedi ve masadan kalkıp sandalyesini çekti merdivenlerde yukarı çıktı tam aylinin kapısını açıcaktı ki... aylinin ağlama sesini duydu birden içeri attı kendini.

Tilki- a- aylin ne oldu?

Aylin- hiiç

Tilki- saçmalama bişey olmasa niye ağlıyorsun?

Aylin-tilki yok bişey!

Tilki- hadi anlat bana biri bişey mi yaptı bişey mi söyledi?

Aylin-bişey yok (ağlaması durdu düşünüyordu ama ne düşünütordu hâlâ gözlerinden yaşlar süzülüyordu ağlamasada)

Tilki- yoksa seni almadan burgere gittik diye mi? Dedi sırıtarak ama aylin çok ciddiydi tekrar ağlamaya başladı.

Tilki- aylin!

Diyerek yanına oturdu baş parmaklarıyla gözyaşlarını siliyordu aylin 2.defa ağlamasını kesip düşünmeye başladı ve söze girdi.

Aylin- dışarı çık!

Tilki çok farklı duygular içindeydi ayline kötü bişey mi yaptım söyledim? Bana niye kızgın böyle?

Tilki-ay..

Tilkinin sözünü kestim.

Aylin- seni sevmiyorum.

Tilki- ne...!?

Aylin- seni sevmiyorum.

Tilki afallamıştı aylin şakamı yapıyor diye düşündü bir an ama aylin şaka yapmışa benzemiyordu çok ciddiydi. Tilki bir umud ederek şakamı diye sorup evet yüzün nasıl da morardı tilki tabiki şaka seni seviyorum demesini bekliyerek "şaka mı?" Dedi.

Aylin-şaka yapıyor gibimiyim? Ben başkasını seviyorum yarın buradan gidiceğim sevdiğim adamla onunla evleniceğim.

Tilki dayanamadı bu bi oyunsa bedelini ödeticekti ödetirdide aylinin odasından çıktı kapıyı hızlıca çarpmıştı genç kız kapının çarpmasıyla yerinden, adeta sıçramıştı o sözleri nasıl söylemişti deli gibi seviyordu tilkiyi ama tilki artık aylinin sevgisine inanmıyacaktı çünkü "seni sevmiyorum" dedi.
Ağladığımda ağlamamı kesip düşündüm önümde 2 yol vardı ya tilkiyi seni sevmiyorum diyip zorla başka biriyle başka yere gidecektim. Ya- yada tilkinin gözlerim önünde ölmesine izin vericektim buna izin veremezdim 1.yolu tercih ettim herşey onun içindi...

Savaş- noldu aylinle konuştunmu?

Tilki cevap vermez evden çıkar.

Sevgi- noldu buna şimdi?

Kerem- kesin aylin ablayla küstü

Savaş- olabilir.

vampirin günlüğü sbsv aytilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin