45.bölüm rüya "final"

638 40 23
                                    

Yatağımdan kalktım.  Ben demet Özdemir kendimi Aylin olarak gördüm.  Ekin'i tilki olarak. Babam vampir ekin kurtadam ben vampirim üvey abim falan meltemler kerem zeynep ah çok saçma ne vampir i kurtadam ı? Bunlar ın hepsi dün izlediğim vampir'in günlüğü filmden oldu.
Çok etkilendim ekinle izledik sonra uyudum ve böyle bir rüya gördüm.  Size uzun gelmiş olabilir hepsi 1 günlük rüyamdı.
Ben demetim. Babam rüyamdaki kadar kötü evet annem ölünce evi terk etti.  Başka bir kadınla evlendi ve bu öğretmen esraydı. Sonra buralardan gitti veda bile etmedi telefon numarasını bile değiştirmiş. Ekin le sevgiliydik 3 ay önce evlendik. Sokakta çarpıştığım adam yeni başlayacağım okulda hatta sınıfımda çıktı.  Çok kavga ettik sonra sevdim çok aşık oldum o da bana.  Ehh sonra evlendik savaş rüyamdaki gibi tilki'nin kardeşi meltemle hâlâ sevgili. Biz çocuk bile düşünüyoruz onlar daha evlenmedi.
Ekin- güzelim uyanmadınmı hâlâ hadi kalkta aşağı in sana kahvaltı hazırladım.
Aşağı indim rüyamı ekin'e anlattım. Kendisi biraz öküzdür de hâlâ gülüyor şebeğim.
İşte asıl hayatımız böyle rüyam enteresan mı geldi? Biliyorum şaşırdınız :0
Evet güzel bir final oldu :) onların hepsi rüyaydı. Yani vampir kurtadam yok normal insan var :)
Eskiden vampir varmış yüz yıllar önce herneyse yeni aytil hikaye si daha yazıcam sonsuz sbsv final oldu bu şimdi oldu karanlıktaki gizem ve yeni hikaye yeyle devam ediceğim birazdan karanlıktaki gizem e yb gelicek uzun yorum final için uğuzuun yorum yoksa diğerine yb yazmam sizi seviyore hoşçakalın.

vampirin günlüğü sbsv aytilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin