44.bölüm

570 45 17
                                    

hatırlatma

meltem- neden ?

özgür- çünkü benim annem aylin'in babasıyla evlenmiş ve ben üveyim aylin'in benden ve annemden haberi yok gayri meşruyum malesef aylinin babası benim annemle olmuş.

meltem- yani büyük abi aylinin annesini yani eşini aldatmışmı?

özgür- evet

meltem- senin bir suçun yok ki aylinin senden haberi olması gerekir.

özgür-yinede beni istiyeceğini sanmıyorum. herneyse kenan iyi biri değil ve zaten gerçekten evli değilsin nikah sahte büyük abi aylinide senide evlendirmemiş. sen savaşı seviyorsun değil mi?

meltem- evet ve kenanın beni aldattığına zerre kadar üzülmedim zoraki evlilikti ve nikah sahteymiş savaş bilmiyor evliyim sanıyor ama.

özgür- savaşla konuş bence o da eni  seviyor gitmem lazım görüşürüz.

meltem- görüşürüz.

aylin

tilkiyle barışmam gerekiyor herşeyi anlatmalıyım karşısına geçtim.

tilki- aylin yeter artık kocanın yanına git ne istiyorsun benden ?

aylin- yeter tilki dinle artık beni 

tilki- söyle aylin!

aylin- bak babam ah baba denilmeyecek adam büyük abi varya

tilki- ee evet

aylin- sözümü kesmesen

tilki- söyle

aylin- sana sevdiğim adamla gidiyorum dedim daha adını bile bilmiyordum büyük abi yani babam beni zorla evlendirdi yani ben evlendim sanıyordum nikah sahteymiş hala beni tehtid ediyor tilkiye söyleme seni sevmiyordum gittim de diyor bunları sana anlatırsamda seni öldürmekle tehtid ediyor ama dayanamadım söyledim işte biraz bana güvenseydin tilki.

ilki- aylin böyle olucağını bilemezdim özür dilerim

aylin- tilki bırakalım bunları gidelim buralardan bulamasınlar bizi.,

tilki- aylin sadece bana güven zamanı gelince gideceğiz.

aylin- o zaman nezaman gelicek tilki? neden ben vampirim tilki neden normal insan değilim değiliz. bizim farkımız neydi? 

tilki- bilmiyorum aylin 

keremler

kerem- seni sadece okulda mı görebileceğim zeynep?

zeynep- kerem biliyorum ama büyük abi ablamıda aylin ablayıda evlendirdi zoraki ablamı göremiyorum bile hiç görmemekten okulda görmek iyidir.

kerem- tamam bunaşükür bitanem.

aylinler

tilki- hadi eve gidelim

aylin- sevgi abla seni bıraktığımı düşünüyor kızgın bana.

tilki- sorun değil anlatırız güzelim. 

tilki aylinin omzuna kolunu atar arabaya binim eve gelirler yaman meltem sevgilerdedir sevgiye herşeyi anlatmışlardır kapı çalar kapıyı sevgi açar aylin olanlardan dolayı sevgi ablaya mahçuptur kafasını eğer.

 sevgi- aylin yüzüme bak

aylin bişey demez.

tilki- anne aylin kötü bişey yapmadı.

sevgi-yaman ve meltem anlattı tilkiyi istemeden bıraktığını ölmemesi için gittiğini biliyorum şimdi yüzüme bak.

aylin sevginin yüzün bakar ağlıyordur.

sevgi- ağlama! ben özür dilerim bilmeden...

aylin- sorun değil.

diyip sevgi ablaya sarılır.

içeri geçerler meltem ayline koşup sarılır

aylin ağlamaya başlar yaman yanına gelir

tilki- sen kimsin?

sinirli bir şekilde bakar

yaman herşeyi anlatır.

zil çalar kapıda 4 kişi vardır. yanlız 2 kişi diğer iki kişinin kucağında ve ağlıyor kim bunlar ne oluyor?

ilk defa bilgisayardan yazıyorum çünkü telefon ve tabletten yazmayı daha çok seviyorum bu sefer bilgisayarımdan yazıyim dedim o yüzden yanlışlar olurmu bilemem.

bölüm sonu umarım beğenmissinizdir sonu heyecanlı bitsede bu bölüm pek içime sinmedi özür dilerim yarın daha güzel yazarım akşam karanlıktaki gizem e yb yazıcağım bu arada kapağı değiştiriyimmi sizce kalsınmı fikir verebilirsiniz uzun yorum yazın vote bb.

vampirin günlüğü sbsv aytilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin