Tilki sahile gitmiştir.
MeltemlerBabacığım bizden büyük abi ne istiyor neden başka birileriyle aylinle ben evlenmek zorundayız?
Mehmet- eyer evlenmessen zeynebi seni öldürürmüş aylin evlenmesse tilkiyi sevgileri öldürür.
Zeynep merdivenlerden aşağı iner ama konuşmayı duymuştur.
Zeynep- neden keremden ayrılıyorum ben söyliyim yoksa seni beni ablamı öldürürler. Ne istiyorlar bizden diyip ağlayarak yukarı çıktı.
Mehmet çok üzülmüştü tam zeynebin yanına gidicekti ki meltem tuttu.
Meltem- baba biraz yanlız kalmalı sonra ben onunla konuşurum.
Mehmet- sizi böyle bir durumda bıraktığım için çok Üzgünüm.
Meltem- baba senin suçun değil. Evleniceğim kişi kim?
Mehmet- bende bilmiyorum.
AylinAşağı indiğimde tilkiyi evde bulamadım gitmiş savaş sevgi abla ve kerem evdeydi savaşa sordum cevap vermeden çıktığını söylemişti ve Üzgün olduğunuda ah tilki bi bilsen ya seni terk edicektim ya ölmene izin vericektim.
Tilki biraz sahilde yürüdükten sonra eve gelir odasına çıkar sevgi savaş ve kerem uyuyordur tilki yatağına yatar ama aylinin yanına gitmez onu bıraktığı için öfkelidir bunca zaman sevmiyormuş beni yarın sevdiği adamla gidip evlenicekmiş.
AylinOdamda günlüğüme yaşadığım acılarımı yazıyordum, ağlıyorum, aşkın için kendini öldür deselerdi daha iyiydi onu terk et demeselerdi bunu babam yapmıştı nasıl böyle değişmiş mafya babaları gibi takma ismide var "büyük abi" Allah belanı versin.
Sabah...Aylin yatağından telefonuna gelen mesaj sesile uyanır.
B.a dan
Aylin babasını b.a diye kaydetmiştir onu baba olarak görmüyor artık.
Mesaj- aylin kararını verdin mi verdiğini düşünerekten adamımı kapının önüne diktim seni adrese bırakıcak.
Mesajı okuduktan sonra ağladım eşyalarımı topladım son olarak tilkiyle olan fotoğraflarımızı falan aldım daha kimse uyanmamıştı sessizce evden çıktım kapıda duran siyah arabaya bindim arabayı süren adamın gözü cam gibiydi bu savaşın bahsettiği cam göz mü acaba tarifi benziyor.
2 yıl sonra
Tilki'denArtık aylini unutmalıyım aylar geçti
Gittiği gün bıraktığı not duruyordu beni nasıl bırakır 2 senedir aylinimi düşünüyorum onu düşünmediğim tek bir anım bile yok onsuz geçen saatler durmuş seni seven kalbim sen yokken kurumuş bak sen yokken güllerde solmuş gel Özür dile yada dilemeden gel seni seviyorum de affederim seni.
Seven seveni affedermiş
Bazen bir gülüşün seni seviyorum demekti bana kırma kalbimi açma yaralarımı uzaklara gidince seni unuturum sanma!
AylinYaman diye biriyle evliyim onun hikayeside benimki gibi o da sevgilisinden uzaklarda mecburen terk etmiş onunla kanka gibiyiz kağıt üzerinde evli olsakta asla aynı yatakta yatmadık tilkiyi çok seviyorum kokusu burnumda tütüyor benden çok nefret etmişmidir.
Bu arada aradan 2 sene geçti tilki mimar oldu Yeni iş kurucak bu ofisi kardeşi savaşa devredicek yarın yeni görüşmeye gidicek toplantı başarılı geçerse ........... ortak olucaklar.
Meltem de zoraki bir evlilik yapsada evlendiği Adamı çok seviyordur adamda meltemi adı kenandır çok iy biri.
Zeynep ve Mehmet beraberler zeynep keremden ayrıldı zorla ama keremde biliyor zeynebin istemediğini.
Tilki- ben işe gidiyorum .
Savaş- toplantıya mı?
Tilki- evet
Savaş- tamam ben ofise geçiyor.
Sevgi- görüşürüz canım kahvaltı yapsaydın.
Tilki-tokum.
Sevgi- oğlum sabah sabah nasıl tok olabiliyorsun! Yeter artık seni bırakan bir kız için kendini bukadar üzme! O mutluysa öyle bırak mutlu olsun.
Tilki- nerede? Kiminle? Merak ediyorum.
Sevgi- demişya sevdiğim adamla evleniceğim diye! Bırak artık üzülmeyi lütfen benide üzüyorsun.
Tilki-haklısın.
Desede aylini çok merak ediyor acaba gerçekten evlendimi diye düşünüyordu.
Herneyse savaş ofise tilki ....... ofisine toplantıya gider kerem 14 yaşına gelmiştir ve hâlâ uyuyor gece zeynebi düşünmekten uyumamıştır çünkü.
AylinBugün yaman toplantıya gitti ortak olucağı biri varmış of meltemide merak ediyorum nerelerde acaba
M- me- meltem sen
Bölüm sonu nasıl buldunuz şuan 00:50 de yb yazdım ama internet yok yarın 1 gibi falan arkimin wifisinden yayınlıcam uzun yorum yazıp voteleyin hıı ben hemen yb yi yayınladığım için yorumlarınıza cevap verememiş olabilirim malum internet yok sadece yb yayınlıyorum yorumları internet gelince cevaplarım siz yazın lütfen bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampirin günlüğü sbsv aytil
Nezařaditelnéannesiyle yaşayan bir kız babası Kurtadam tarafından öldürülmüş annesiyle yeni hayata başlıyorlar yeni bir villa yeni okul işte asıl macera şimdi başlıyor