Idézet a talizmános-könyvből

64 9 0
                                    

Sok ezer évvel ezelőtt a kristályokból megszületett az első kwami. Szürke volt, és egyedüli. Nem volt senkije a világon. Gondolt egyet, és a csodálatos erejével megteremtette örök társát Plagg-et. Tikki ekkor felvirágozódott. A Katica és a Macska kwami, erejüket egyesítve újabb kis lényeket teremtett, az akkor már élő állatok alakjaival. Ők ketten voltak az anya természet, a kwami vezetői. Egyszer aztán a sok erő, ami együtt volt a kwamiknak, nagy bajt okozott. Az akkor élő emberek el akarták tulajdonítani ezeket a képességeket. Az óriási erőt ékszerekbe zárták, ezek lettek a talizmánok, azonban páran megfogadták, hogy csak a legméltóbbak viselhetik ezeket. Megszületett az őrzők rendje. Száz évenként új őrzőt neveztek ki, akinek élet célja, hogy óvja, a mágikus képességekkel rendelkező ékszereket, és a bennük élő kwamikat. A két legerősebb kwami folyton védte a világot, és újabb és újabb hősök viselték a katica és a macska talizmánt. Mindegyik ékszernek a kwamijától volt egy egyedülálló képessége, és míg Tikki a teremtés erejével bírt, addig Plagg a pusztításéval. A talizmánok erejét sosem szabadott önös célra használni, csakis a világ érdekeire. Valamikor réges-régen élt egy őrző, aki úgy döntött, hogy ideje minden talizmánnak birtokost találni. Az arra legmegfelelőbb embereknek oda adott egy-egy, az akkor 12 talizmánból. Viszont ennyi hős sem tudta megakadályozni a világi fajok kihalásait. Tikkit megbízva, létrehoztak újabb 12 kwamit, akiknek már nem volt akkora ereje mint az előttük lévőknek. 24 hős szétszórva a világban. Ekkor megtörtént, az amitől mindenki tartott. A katica talizmán akkori birtokosa, megtudta a macska talizmán tulajdonosa kilétét, így elvették mindkettőtől az ékszert. Tikki és Plagg egyedül maradt, és Plagg csalódottságában, óriási erejével lerombolta Atlantiszt. Ekkor bevonták az össze hőstől a talizmánt. A világban nem maradt aki megvédte volna az embereket, így jöttek a katasztrófák. Elkeseredettség lett úrrá a világon, de egy bátor őrző megoldotta a problémát. Csak a katica és a macska talizmánnak lett új birtokosa, és a többit esetenként segítségnek hívhatták. Ezek a mágikus ékszerek a Vaserdő hamvaiból születtek, és minden új hősnek itt kellett átvennie a talizmánt. Ha a kwami elfogadta hordozójául az ifjút akkor megkötődött az eskü, az örök titoktartás reményében. Lassan elveszett pár ékszer az évezredek során, és ezek körül sok a mai napig nincs meg. A talizmánok mindenhol ott voltak/vannak, és a kwamik, a világ legtitokzatosabb lényei is velünk élnek a mai napig. Sok sok elveszett az évezredek alatt, de sokat meg is találtak. Az ősi krokodil talizmán, pár nappal a megalkotása után eltűnt, Zouk-kal a kwamival együtt. Ezen kívül, elveszett a tehén ékszer Fluffy-val, és még sok sok az idők során. Szuper gonoszok is váltották a helyüket a sorokban, általában más-más talizmánokat használva. Egyszerre nem szabad többet viselni, mert a túl sok erő elgyengítheti, az ember akaratát. ​Egyszer egy őrző, mindet használni akarta, és azok legyőzték őt. Ezen eset után is évszázadokig senki sem hordhatott talizmánt. Az ékszereknek örökre titokban kell maradniuk, csak az őrzők meg a viselők tudhat ak róluk abból is csak a legalkalmasabbak.

A Szent prófécia ókori fordításban:
„Kökény szemű harcos, hajdani gonosz, erőket egyesítve, zöld szemű macska, legyőzni érez"

A szent prófécia, minden idők legerősebb gonosza, és legjobb katicája és macskája közötti harcot jövendöli meg. A kwamik nem az állatok közé tartoznak, náluk sokkal felsőbb rendű lények. A varázslatot a földből szerezték, és ebből a földből születtek meg az ékszerek is. A malac kwami, Daisy segítségével az emberek kinyerhették a maradék mágiát is, de azt rossz célokra használták és emiatt kihunyt, és csak a talizmánokban maradt. Ezek után még nagyobb lett az emberekben a vágy az ékszerek után. Az őrzők a hegyekbe menekültek, ahol megépítették a szuper biztonságos, titkos bázisukat, a Nagy templomot.  Évszázadokig éltek itt, kivéve amikor szép lassan kiköltöztek, és felhagytak a remete élettel. [Innen ki volt tépve egy oldal, utána meg kézírással ez állt:] Aki most ezt olvassa, az már úgy láthatja, hogy nincs ott egy lap. De ott van, nekem is sok idő volt megtalálni, hogyan láthatom, de sikerült, és inkább leírom, és belerondítok e mágikus könyvbe, mint hogy másoknak is 5 éve teljen el, amikor nagy szüksége lenne rá. Csepegtess a papírra citromot, kend el egy lószőrből készült, fa markolatú ecsettel. Hagyd egy napig száradni, majd borostyán levet nyomj rá. Pontban egy nap múlva, ha a holdfény alatt hagyod estére, megjelenik a hiányzó oldal. 1914. Dolnos Anne (14 éves)
A hiányzó lapon ez áll: az ékszerek megsérülhetnek, és így a kwamik elveszthetik emlékezetüket: Javítási útmutató a 805. oldalon. Ahhoz hogy a kwamik új erőket szerezzenek, ezeket a recepteket kell használni: receptek a 787. oldalon

~Miraculous~újratöltve~BEFEJEZETT~Where stories live. Discover now