Kalbimin bir an yerinden çıkıp gidecegini sandım. Kalbimin her atışında vücudumun daha fazla tedirğin olmasını sağlıyor .
"malesef söyleyemeyiz doktor bunun bir anda söylendiğinde büyük bir şok yaşayacağını düşündüğü için vücuduna zarar gelebilecegini söyledi şuan için bu istediğini gerçekleştiremeyiz "İnsanlar gecenin bir yarısı çıkmaz sokağa girdiğinde korktuğunu farketsede etrafındaki tinercilere, gelen geçene belli etmez..
Çünkü biliyor ki o zayıf göründüğünde onu ezecekler. Biliyor ki korunmasız oldugunu anliyacaklar. Biliyor ki, aslında, aslında, hiç bir şey bilmiyor o an sadece ordan sağ salim çıkmayı düşünüyor..
Başına gelecekleri düşünmeden ordan çıkmak istiyor çünkü düşündüğünde korkucak savunmasız kaldığını farkedecek ..
Ben o çıkmaz sokağa girip kormadan cesurca yürüyeceğim.
"Ne istiyorsun benden susup oturmamı mı?"
"Hayır yanlış anlıyorsun beni şuan onun için arabayı çarptığı kızdan ötesi değilsin bu nedenle yeni tanışıyormuş gibi davran. Ona kaza sırasında başını çarptıgı bu yüzden hastanede bulunduğunu söyledik seninde ayağın yaralanmiştı o ğün bunun için hastanede bulunduğunu falan söyle tanış ama bir anda duygusallığa kendini kaptırıp hata yapma"
"Tamam küçücük bir hata dahi yapmayacağım şimdi o..nu görebilirmiyim?"
"Seni görmek istediğini şuan düşünmüyorum saat çok geç ve yanında Ece o..... var. Gece olduğundan zaten ağrı kesici ve sakinleştirici verdiler doktorlar yatmadan önce. Yanına gitsen dahi konuşamassın."
"Lütfen Can uyuyor olsada bir kerecik yüzünü göreceğim ve ses çıkarmadan kimseye görünmeden gideceğim."
Can'ın yüzüne duyğu yüklü anlamlı bakışlar attıkça fikrinin değişcegine eminim..
Yere baktığı kafasını kaldırıp bana çevirdi.
Kafasını yukarı aşşağı sallayarak "tamam" dedi.
Yüzümü tebessümle sallayıp yüzümdeki göz yaşlarını sildim ve burnumu çektim.
"Ben şimdi Ece'yi odadan çıkarıcam bir bahane bulup sende biz koridordan ayrılınca girersin içeri en fazla on dakika oyalayabilirim o yüzden fazla kalma gör ve hemen çık"
"Tamam"
Can ayağa kalkıp odaya girdi. Bende Ece'nin odadan çıkınca görmemesi için hemen koridorun köşesine koşup saklandım.Aslında neden saklandığımı böyle bir olaya neden başvurduğumu bende anlam getiremiyorum. Ama bir şeyden eminim ki Doruk'a beslediğim duyğunun gerçek olduğudur.
Odanın kapısı açıldı ve Can odadan çıktı hemen arkasındanda Ece çıktı ve koridorda görünmeyeyince bende hemen odanın kapısını yavaş adımlarla açıp içeri girdim.
Gözlerimden gelen damlaların sahibi ben degilmişim gibi aksada tutamıyorum. Sahip çıkamıyorum hiç bir sevdiğime önce babama sahil çıkamadım bu hayatta en çok sevdigim insana babama ,sonra annemin evlenceği tuttu "bu acıyla nereye kadar yaşayabilirmiş" ben hayatımın sonuna kadar yaşayabilirken sen neden yaşayamıyorsun anlayamıyorum annemi sonra da yanımda kalan beni seven, gıcık edip duran, ukalalık yapıp bu yaptığından zevk alan, sürekli iş yerinde uyuklayan birini daha kaybediceğim yıldızlar misali her biri yanımdan tek tek kayıp gidiyor.
Hayatta böyle yersin yersin sonunda sapı kalır.
Doruk'un uyuyan bedeninin yanındaki sandalyeye oturup izlemeye başladım.
Kafasına sarılan bandaj onu yinede yakışıklı gösteriyor . Şimdi uyanık olsa hemen ukalalık yapıp kendini över beni de sinir ederdi kulagına yaklaşıp "lütfen beni sinir edermisin" dedim ama biliyorum ki o benim duyğularıma karşılık veremiyor.
Yanına yatıp onun gibi herşeyden uzak düşüncerde boğulmak isterdim. Hıçkırıklarımı enğel olamadığım gibi sanada bağlanmaya enğel olamadım.
Odaya gireli beş dakikayı çoktan geçmişti her an Ece gelip olay çıkarabilir ve Doruk bundan etkilenebilir.
Odadan çıkmak için ayağa kalktım ve son bir kez yüzüne bakıp odanın kapısını açtım ve arkamı tekrar dönüp "hoşçakal kutup yıldızım" bana doğru yolu gösterceğine eminim.
Yanına yatıp onun gibi herşeyden uzak düşüncelerde boğulmak isterdim. Hıçkırıklarımı enğel olamadığım gibi sanada bağlanmaya enğel olamadım .
Odaya gireli beş dakikayı çoktan geçmişti her an Ece gelip olay çıkarabilir ve Doruk bundan etkilenebilirdi .
Odadan çıkmak için ayağa kalktım ve son bir kez yüzüne bakıp odanın kapısını açtım ve arkamı tekrar dönüp "hoşçakal kutup yıldızım" bana doğru yolu gösterceğine eminim .
*********
Neden bu anlamsızlık neden bu koşturmaca neden neden ve neden....
Sorularımı cevaplayacak anlam getirecek kadar kendime zaman ayıramaz oldum son zamanlarda . Okulda türkçe hocamız "herkez en mutlu oldugu anını yazıcak ve bana getirecek" dediğinde sınıftaki arkadaşlarım hangi güzel anımızı yazıcağız seçemiyorum diye birbirleriyle konuşurken ben hep hangi yaşamak istediğim anımı yazacağım diye düşünüyordum .
Şimdide küçükken yaptığım gibi yaşamak istediğim şeyleri yazacağım günlügüme yaşarmışcasına sevineceğim , heyecanlanacağım ama asla üzülmeyeceğim asla çünkü gerçek olmadığını biliyorum en azından hayallarimde mutlu olmayı haketmiyormuyum ?
Yeni bir güne MERHABA diyerek kaktım.Yataktan ayaklarımı çıkarıp bir süre o şekilde beklemeye başladım ve kedime söz verdim . "her şey güzel olucak yeterki gönüller bir olsun" . Ne kadar klişe bir söz olsada bir kerede klişe olsun ama Doruk benim olsun .
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zamanŞarkıdada söylediği gibi "ben ki hiç sevmekten uslanmam" ki o sevsede sevmesede .
Yataktan aşşağı sallanan ayaklarımı soğuk zeminle buluşturup banyoya doğru hareket ettim ve havlumuda dolabtan alıp duşa girdim .
Yarım saat sonra çıkıp denim pantolonumu giyip üstüne de kalın örgü ipinden yapılmış kazagımı giyip saçlarımı at kuruğu yapıp evden çıkmak için telefonumu ve çantamı alıp evden çıktım .
Bu ğün yeni patronumuzla tanışıcaz. Canın söylediğine göre Doruğun kuzeniymiş. Umarım sıkıntılı dönemimde zorlayacak harekatler yapmaz.
Canın anlattığı kadarıyla zaten iş ile bir ilğisi yokmuş, babası amerikada okutup boş boş gezinmemesi için de Türkiyeye gelmesini emretmiş. Şirketin önüne geldiğimi farkedince taksinin ücretini verip taksiden indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Kuralı Olmaz (tamamlandı)
ChickLitGenç kız edebiyatında #39 Şirket #2 Bu hayatta her işin bir kuralı varken aşkın kuralı sizce olur mu? Eş birbirine benzeyen şeylerdir. Karı-koca birbirini tamamlayan. Bu isimle yayınlanan ilk kitapdır.