8☆A.K.O

6.8K 267 15
                                    

Can okuyucularım benim olaylar yeni başlıyor . Tam gaz devam . Fighting.

Danışmadaki bayana "merhaba" demesiyle hayatı yeni bir serüvene yolculuk yapmaya başlamıştı .

"Lise stajına başlamak için gelmiştim . Bu gün ilk günüm kiminle görüşebilirim " dedi çekinerek.

Danışmadaki bayan anlayışla başını sallayarak gülümsedi . Genç kızın heyacanını ilk gün herkezin yaşaması oldukça normaldi "size alev hanım yardımcı olacak takip edin" .

"Tamam " dedikten sonra kibar danışmanın takip etmesini istedigi kadının arkadından yürüdü. Alev hanım alev ismine yakışır bir giyimi vardı . Yakut içinden yıllardır ayrancıyım böyle yayık görmedim dedi . Bir anda kamyon arkası yazıları gibi konuştugunu fark etti ve sustu .

Alev hanım 1.80 boylarında vucut hatlarını ortaya çıkaran sarı bir elbise giymişti . Alev hanımın giydigi ayakkabıları sadece dügünlerde giymeye cesaret ederdi .

"Bu şirketin tüm çalışanları böyle ise.."

Alev hanım arkasından gelen yeni stajyerin sesi ile geriye döndü " pardon canım bir şey mi söyledin" .

Genç kızın aklından geçirdiklerini sesli söylemesi alev hanımın konuşması ile yarıda kalmıştı . Zaten o diyene kadarda farkında degildi .

Asansörden 67. kata geldiklerinde indiler . Daha da üst katlara çıkarsa fenalık ğeçirebilirdi. İndikleri katta uzun bir koridor bulunmaktaydı ve bu büyük koridorda sadece sekreterim oldugunu düşündügü büyük bir masa, yerlerde büyük saksılarda yapay agaçlar bulunuyordu .

Aşagısı düzenlenmedi

"Bu kattaki tek oda patrona ait . Bundan sonra itaat edecegin kişinin yani" dedi ve gitti.

Baayan baayan diye bagırsada içinden oldugu için Alev arkasına bakmadan yoluna devam etti . O ne öyle itaat falan insanım ben arkadaşın gözünde sorun var galiba. Yazık Çok mu çok yazık.

Odanın kapısını çaldım çaldım çaldım. Artık birisi ses versin canım. Agaç oldum. Sinirlenip kapıyı açtım ama odada kafasını önündeki masaya koymuş uyuyan biriyle karşılaştım.

Şimdi ben bu kocaman şirketin sahibinin odasındayım. Hahaha yok canım çaycısı falandır yorgunluktan uyuya kalmıştır. Bende masanın diger tarfındaki yani uyuyan kişinin karşısındaki koltuga oturdum.

Dorugun Agzından

Kafamı kaldırmaya çalışsamda kaldıramıyorum. Kapıyı çalan her kimse geri gider. Ama mutlaka uykumdan beni mahrum bıraktıgı için kendime not aldım ve uyanınca mutlaka onu işten atıcağım.

1 saat sonra

Ah boynum tutulmuş.Ne kadar süredir burada yattıyotum acaba farkında bile degilim. Dün akşam barda fazla kalmış olmalıyız.

Kolumdaki saate baktım. 2 saattir uyuyormuşum normaldir boynumun tutulması. Kollarımı kaldırıp genleşiyordum ,oda kim koluna cebimden çıkardığım kalemle bir iki dokundurdum tık yok.

Masamdan uyuyanda kim böyle yeni olmalı iş yerindeki herkez şık giyerek gelmeleri gerektigini.

Saçları yüzünü kapattıgı için nasıl biri oldugunu anlamadıgım için yüzüne düşen sarı saçları yüzünden aldım.

İnanmıyorum o gün ki deli kız degil mi bu ne işi var acaba bizim şirkette hatta benim odamda. Çalışan olamayacak kadar küçük duruyor.

Kim aldı bu kızı bu şirkete o zaman sabah telefonda bildirdikleri yeni stajyer sekreter bu olsa ğerek .

Aşkın Kuralı Olmaz (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin