Yeni kitabim BIR ARADA YURURKEN kitabına bakın derim .
Rıfat amca Yakuta " sadece bir kaç gün üzerine basamayacaksın" dedi .
Yakut "nasıl basamayacagım benim yere saglam adımlarla basmam gerekiyor . " diye cırladı .
Rıfat amca odadan ayrılmadan konuşan kıza dönerek "benim yapabilecegim bir şey yok ." Odadan kızın itiraz nidalarını duymazlıktan gelerek çıktı .
Başkası için normal bir durum olabilirdi ama Yakut için çok önemliydi bu hafta . Staja başlayacaktı .
Devam ♡♡♡♡♡
Kıza yaklaşmaya başlayan Doruk kıza inceleme fırsatı sundu . Şık üzerine tam oturan takım elbise ben zenginim havaları katıyor diye düşündü . Yattıgı odaya bakılırsa zaten pahalı eşyalarla dizilmişdi.
Saçlarının ön kısmı geriye dogru fönlenmiş oldukca parlak ve gür saçları kıskanılır gözlerlr baktı . Bir kız böyle güzel saçları olması içun neler yapmazdı ki . Bakım yagları bakım kremleri maskeler daha birçok ürün kullanılırdı .
Belkide bu adının Dorok oldugu dile getiren adamda bir mankan ajansında jole tanıtıyordur . Düşüncesi hoşuna gitmişti . Eline bur avuç jole alan genç adamı saçına boca ederken düşündü . Bu genç adam oldukça yakışıklıydı .
Düşüncesine gülerken dışa vurdugunun farkında olmadan Doruk'un bakışlarını altında habersiz izlendigini bilmiyordu.
Genç adam kızın gülümsemesinden çıkardıgı sonuç ; arada güzel olabiliyormuş .
Kızın üzerinde bulundugu yatagın sol köşesine oturdu . Bacaklarınıda yatagın üzerine alarak sırtını yanındaki kız gibi başlıga dayadı ."Çıglık atmayacaksan ciddi ciddi konuşlabiliriz . Yetişkin bir birey gibi sen daha liseli olsanda" diyerek hem ciddi konuşmak isterken hemde kızla dalga geçmek için fırsatı kaçırmadı.
Yakut dalga geçer gibi söyledigi sözlere sinirlenmişti "arkadaşım bütün sorunu ben mi çıkarıyorum" .
Doruk hemen " evet" dedi kendinden emin . Yakutun başından sinirden her an duman çıkarabilirdi . Kendi kendine söylenirken "ukala " dedi .
Doruk sırıtarak işaret parmagı ile kızı gösterdi " duydum " .Yakut umrunda olmadıgı belirtmek için burun kıvırdı "telefonum nerede" . Haber verecek bir akrabasıda yoktu . Ama yakın arkadaşı vardı .
Doruk " araba çarptıgında elinde duran telefonda düşüp parçalanmış " . Adamlarından birkaçını kız uyurken kaza yerine göndermişti . Kızın eşyalarından düşen olup olmadıgıni anlamak için . Adamlar geldiginde ellerinde mavi kapaklı parçalanmış telefon parçaları vardı .
"Saat kaç peki?"
"Gece onbir evine istersen ben bırakabilirim . Buradan araba geçmez " dedi . Ev ormanın içinde oldugu için .
Kızda sanki benim evimin önünden metro ğeçiyorda ben binmiyorum diyerek söylendi .
"Gerek yok . Seni evine bıraktıgım için özür dile dersin" diye sitem etti . Kendi gidebilirdi evine tabi önce nerede oldugu anlayabilirse .
"Iyi sen bilirsin ". Ormanda bir hayvana yem olur en fazla . O igrenç çıglıklarınıda ordan kurtulmaya çalışırken savurur diye düşündü .
Yakut annesinin beline bagladıgı hırkayı önünde baglanma yerinden sıktırdi . Bir rezilligi daha kaldıramazdı. Ayagının agrımasını şuan umursamamaya çalışarak toparlandı ve camdan dışarı bakmak için küpürlü perdeyi kenera dogru çekti .
Etrafın agaçlarla dolu olması Yakuta garip gelmemişti . Çünkü oda camdan dışarı baktıgınde aynı manzara ile karşılaşıyordu . Hatta tıpa tıp aynı orman ile .
Yakut başta normal karşılaşsada sonradan farketti ki ormanda bulunan iki evden biri kendisinin olduguna göre bu evde kaba ve sevimsiz ve ukala ve yakışıklı ve yakışıklı mı demişti bu kız . Kendi söyledigine kendi inanamıştı .
Camdan uzaklaşarak Doruka döndü " bu ev senin mi ?" .
Doruk pispis sırıtarak "ev benim istersen geceleri bende kalabilirsin" dedi . Aslında sapık biri degildi . Hatta oldukça disiplinli ve ciddiydi . Ama iki saat önce tanıdıgi bu kızı sinir etmek hoşuna gitmişti . Sonuçta bir daha karşılaşmayacaklardı . Fırsat buldukça zevkini çıkarmalıydı .
Yakut burun kırıştırarak" yok sağol, midem seni görmeye bir daha kaldıramayabilir" . Yakut odanın duvarında asıli olan aynanın karşısına topallayarak yürüdü . Yüzünde bir çizik dahi olmaması şansınaydı.
"Tek başına gidebilecekmisin . Tekrar soruyorum . Sonra başıma birşey gelirse beni suçlu gösterme . Senin yüzünden hapise girmeyi istemem ".
Yakut ısrar etmesi sonucunda gerçegi agzından kaçırmaktan korkuyordu . "Birşey olmaz bana hee oldu diyelim seni parmakla göstermem suçlu bu diye ".
Dorugun ormandaki diger evde yaşayanları hiç merak edip bakmaması Yakut için çok iyi olmuştu . Şimdi Yakuttan ögrense belkide sürekli sapık gibi kapısına dayanırdı . Zaten Yakut halan sapık oldugundan şüphelenmekteydi .
Bir sorunu daha kaldırabilir mi ? Bu soruyu çok iyi yanıtlayabilirdi . Çünkü bu zamana kadar başına gelen tüm sorunlardan bir çırpıda kurtulmuştu .
Bazen zorlanmış pes etmek için kendine ısrar etmişti . Çünkü kolap pes eden biri degildi . Zorlansada bırakmazdı o işi . Bu yüzden bazen kendine zarr verebiliyordu . Bazı zamanlar yemek yemedigi dahi oluyordu .
Başında ne annesi nede babası vardı . Yakut kendine güvenen bedeni genç ama ruhu agır yaralar almış genç bir kızdı .
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum . Çok sevdicegim biricik okurlarım .
Sizce Aşkın Kurası Olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Kuralı Olmaz (tamamlandı)
ChickLitGenç kız edebiyatında #39 Şirket #2 Bu hayatta her işin bir kuralı varken aşkın kuralı sizce olur mu? Eş birbirine benzeyen şeylerdir. Karı-koca birbirini tamamlayan. Bu isimle yayınlanan ilk kitapdır.