-Колкото и думи да изсипеш отгоре ми, отговорът остава същия. Не! – изръмжа Ким Намджун, едва сдържайки гнева си.
-Знаете, че ще ни бъде от полза – опонира Чонгкук. – Това е нашият шанс!
-Още опипваме почвата, не е сега моментът!
Чон изсумтя ядно и удари гръб в облегалката на дивана. За първи път водеше „преговори” с продуцента и не знаеше какво да очаква. Беше позволил на егото си да го забърка в тази каша, като отказа помощ от Сунми и сам се зае да убеждава другия алфа да финансира следващ проект. Джимин имаше купища листове и идеи, имаше дори готови запаси на примерни песни, трябваха им само пари, за да работят върху инструментала.
-Сега е моментът да го направим. Трябва да поддържаме интереса на публиката – не се отказваше Кук.
-Виж какво, остави това на хората, които разбират и си върши твоята работа. Дори не съм длъжен да ти обяснявам, че е много рисковано да се пилеят пари за нещо, за което утре може да заведат дело!
Чонгкук се изчерпа откъм идеи как да убеди продуцента по коректния начин. Оставаше му План Б, който се беше надявал да не му се наложи да прилага.
-Е, в такъв случай ще поставя нещата така – той стана от мястото си и опря ръце на бюрото, навеждайки се към другия. – Или отпускате още средства, или ще разглася навсякъде за малката Ви тайна.
Намджун повдигна вежда озадачено сякаш не го взимаше на сериозно. Не предприе никакви действия, остана съвсем спокоен, което предизвика Чонгкук да настоява.
-Вие избирате.
-Заплашваш ли ме?
-Просто казвам, че...
-Чонгкук – Намджун го прекъсна с незаинтересован поглед, - ще бъде моята дума срещу твоята. Замисли се! Всеки може да си съчини някаква пикантна историйка и да я разказва наляво-надясно. И каква е ползата? Никой няма да ти повярва.
-Е, аз все пак ще го направя.
-Същия си като баща си – Ким се усмихна леко, погледът му беше добил дружелюбно излъчване. Гледаше го така сякаш го познаваше от дълго дълго време и знае добре какво да очаква. – Всичко или нищо, а?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Chase your dream
Fanfic~Джимин е млад омега, застрашен от опасния свят. Заобиколен от грубите и властващи алфи, той се чувства недооценен. Решен е да сбъдне мечтата си, решен е да бъде певец. Да бъде равен с всички други. Иска да ги убеди, че е способен на невъзможното. ...