anne etkisi↝21

2.2K 235 19
                                    

Selamlar, nasılsınız? Ben çok iyiyim umarım sizde öylesinizdir♡

Birkaç saat önce 5K olduk:) Yanımda olup benimle birlikte bu yolu yürüyen herkese çok teşekkür ederim, hepinizi çok çok seviyorum, iyi ki varsınız💜

İyi okumalar birtanemler🌼

Berra; Dünden beri yoksun, endişeleniyorum Barış gözüme bir gram uyku girmedi.(✔)

Berra; Başına bir şey gelmiş olabileceği düşüncesi beni mahvediyor.(✔)

Berra; Ben sana geç kaldım, özür dilerim.(✔)

Berra; Karşına geçip de af dileyemem Barış, çünkü konuşamam.(✔)

Berra; Hep sen anlattın beni, bizi şimdi burada olmasan da biraz da ben anlatayım.(✔)

Berra; Bir gün okul çıkışı her zamanki gibi otobüse bindim, her şey her gün olduğu gibiydi.(✔)

Berra; Sonra otobüse bir teyze bindi, o zaman bilmiyordum tabi hayatımı değiştireceğini güzelleştireceğini.(✔)

Berra; Otobüste sürekli etraftakileri inceliyordu, bir şey arıyormuş gibiydi ki arıyormuş da:')(✔)

Berra; Kendine gelin arıyormuş, eşek sıpası kaçkın yaramaz oğluna bir kız arıyormuş :')(✔)

Berra; Her neyse sonra bana oğluna mesaj atabilir miyim diye sordu bende telefonumu ona verdim, oğluna mesaj attı ve ardından benim konuşamadığımı öğrendi telefon numarasını kaydettirdi.(✔)

Berra; İlk defa ailemden ve Cansu'dan sonra bir başkası daha bana acıyarak bakmamıştı.(✔)

Berra; O kadar mutlu oldum ki... Anlatamam bunu. Çok güzel bir histi.

Berra; Otobüsten indikten sonra oğluna yazdığı mesajları görünce yerin dibine girdim ve telefonumu hemen kapattım.(✔)

Berra; Devamı bugüne kadar bir şekilde geldi. Kimi zaman çok kızdım, kırıldım kimi zamansa çok mutlu oldum, sonunda dedim beni gerçekten mutlu eden birisi daha var artık ama galiba onu da kendi ellerimle kaybettim.(✔)

Berra; Belki hiç bir zaman sana seni seviyorum diyemeyeceğim Barış ama yanımda olduğun sürece sana bunu hissettirmem için ne gerekirse yapacağım.(✔)

Berra; Sen ve kalbin bunu hak ediyorsunuz.(✔)

Berra; Lütfen artık gel.(✔)

Berra; Beni ağlattın, bu seni üzecek ama üzsün ya sende beni üzdün.(✔)

Berra; Tabi ben sana kendimi açıklayabilseydim şu an burada olurdun:)(✔)

Berra; Ama sen üzülme sen üzülürsen üzülürüm.(✔)

Berra; Annem Ayşen Teyzeni arayalım dedi ama Ayşen Teyzeyi endişelendirmek istemiyorum(✔)

Berra; Çok endişeleniyorum:( Böyle yaparak ikimizin de eline bir şey gelmeyecek biliyorsundur umarım.(✔)

Berra; Yok ya ben dayanamıyorum.(✔)

Berra; Sen hala tek tik ol aferin sana!(✔)

Berra; Umarım evdesindir Barış çünkü size geliyorum(✔)

Berra; Kafanı kırmaya geliyorum!(✔)

Barış'ımsız bir bölüm:( Çocuk adamımız biraz trip atıyor da mnzkansma

Berra'nın ağzından biraz da olsa bir şeyler duydunuz, içiniz rahat etti mi alznalmsms valla benim çok etti zamanı geldi de geçiyordu çünkü la

Final soranlar oluyor eğer bir problem çıkmazsa otuz diye düşünüyorum ama tam belli değil o yüzden sakın olun

Görüşürüz güzellerim seviliyorsunuz💜

anne etkisi | yarı text ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin