İyi okumalar...
Hwa young çantasını oturduğu sandalyenin arkasına asarak montunu çıkardı. Montu yanında ki sandalyeye koyduktan sonra telefonunu pantolonunun cebinden çıkartıp sesini kıstı. Sonuçta kütüphanedeydi burada ki insanları rahatsız edemezdi.
Jimin'in bugün ona dedikleri aklına gelince düşünüp tartmaya başladı. " Bak Hwa young mesajlarda dün de dediğim gibi hyungum şarkılara bayılır. Sen de ilk mesajını bir aşk şarkısı ile açabilirsin." Genç adam Hwa Young'a gülerek devam etti. " Hyungum ne kadar umursamaz gözükse de kafasına takılan şeyi sonuna kadar düşünür. Eğer hyungumun kafasına güzel bir konumda takılırsan senin için her şey daha da kolaylaşır.
Hwa young bir aşk şarkısı düşünüp aklına gelince gülümseyerek ekranda parmaklarını gezdirmeye başladı.
~ ~ ~
Benekli_cadı:
Bandıra bandıra ye beni
Min_Yoongi:
Ne ? Siz kimsiniz ?
Benekli_cadı:
Hiç doyamazsın tadıma.
Min_Yoongi:
Her kimseniz iyi misiniz?
Benekli_cadı:
Bütün numaralar ben de sen de var benim farkıma
Min_Yoongi:
Akıl sağlığınızdan şüphe ediyorum.
Numaramı nereden buldunuz ?
Benekli_cadı:
Kalmasın aklın başka yerde ne işin var başka yerde.
Min_Yoongi:
Siz kafayı sıyırmışsınız.
Beni güldürdüğünüz için sağ olun şimdi kitap okumalıyım.
~ ~ ~
Hwa young aptalca gülerek telefonu oturduğu masanın üzerine koydu. Resmen Yoongi'yi odun suratlı Yoongi'yi güldürmeyi başarmıştı. Boynunu esnetmek için boynunu bir sağa bir sola çevirdi. Sol çapraz masa da gördüğü beden ile o tarafa doğru şaşkınca bakmaya başladı. Yoongi'yi kütüphanede Suç ve Ceza kitabını okurken görmeyi beklemiyordu.
Bir süre ona bakıp fark edilmemek adına hemen önüne dönüp Mantık testini önüne aldı kaldığı sayfayı hızlıca açıp kaldığı sorudan devam etti. Ailesinin ona vermediği sevgiyi test kitaplarında her doğru bildiği sorularda buluyordu. Sevginin ne demek olduğunu bilmiyordu ama Yoongi'yi sevmişti onun her bir yerine ayrı ayrı adeta tapıyordu. Sevmenin ne demek olduğunu Yoongi'de öğrenmişti fakat sevilmenin ne demek olduğunu Yoongi ona öğretecek miydi ?
~ ~ ~
Belalı_Jimin:
Lütfen bana abimin bugün anlattığı ruh hastası kişinin sen olduğunu söyleme.
Bandıra bandıra ye beni demiş olma lütfen.
Benekli_cadı:
Tamam demem.
Belalı_Jimin:
Benekli_cadı:
Dediğini yaptım işte.
Belalı_Jimin:
Ben sana Bandıra Bandıra ye beni şarkısını mı yaz dedim.
Abimin kafasına takıl dedim onu başarmışsın
ama ruh hastası şeklinde.
Benekli_cadı:
Ne yapmalıyım ?
Belalı_Jimin:
Kardeşin veya bir arkadaşın var mı ?
Benekli_cadı:
Ev arkadaşım Dong-min var.
Belalı_Jimin:
Güzel güzel.
Bu güzel oldu. Şimdi gidiyorsun ve abime "Kusura bakmayın ev arkadaşım yazmış"
Diyorsun sonrası gelir zaten.
Şuan da canı sıkılmış televizyon kanallarında takılıyor.
Ben sana mimiklerini yazacağım.
Benekli_cadı:
Şans dile serçe parmak.
Belalı_Jimin:
Bak ya.
Tanrı belanı versin.
Benekli_cadı:
Olur olur yeriz yeriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychology
Fanfiction"Özür dilerim Bay Min size aşık olmak istememiştim. Yanlışlıkla oldu ama bundan hiç pişman değilim." Texting + Düz yazı #HayranKurgu Başlangıç tarihi: 10.04.2021 Bitiş Tarihi: 15.04.2021 Yayınlanma Tarihi: 15.04.2021 Bitiş Tarihi: 16.04.2021 Bu kita...