14.Bölüm

275 22 21
                                    

İyi okumalar...

Hwa young kütüphanede oturmuş Cemal Süreyya'nın Sevda Sözleri kitabını okuyor idi. Şuanda en sevdiği her kitabı açtığında okuduğu şiirde idi" Aşk". Yanında bir hareketlilik hissedince yan tarafına baktı. Yanında Yoongi'yi görmeyi beklemiyordu zaten Yoongi her zaman beklenmedik zamanlarda bir yerlerden çıkıp yanına geliyordu. Yüzleri birbirlerine çok yakın olduğu için nefesleri suratlarına geliyordu. İkisi de aynı anda gözlerini kapatırken Yoongi konuştu " Sen bana ne yapıyorsun ? Neden her zaman senin yanında olmak istiyorum ? Her baktığım yerde seni görmek istiyorum." 

Hwa young'un kalbi deli gibi atıyordu üstüne Yoongi'nin dedikleri de eklenince kalp krizi geçirmekten korkuyordu. Hwa young'un kalp atışlarının üzerine bir ses daha eklendi karşısında ki adamın kalp atış sesleri. Yoongi gözlerini zorda açarak karşısında ki kadına baktı her  onu görmesinde kalbinde bir maraton koşusu oluyordu. Hwa young'ta gözlerini açınca göze göze geldiler bir süre bakıştıktan sonra. Yoongi'nin gözleri, Hwa young'un dolgun ama küçük dudaklarına kaydı.

Yoongi hemen kendini toplayıp geri çekildi ve kitaba bakmaya başladı. Hwa young'ta aynısını yapıp kitaba döndü. İkisi de kalplerini susturmaya çalışıyordu ama nafile. Yoongi en sonunda dayanamayıp konuştu. "Şiir mi okuyorsun ? " Yoongi sayfada ki şiiri görünce duraksayıp Hwa young'a baktı. "Bu benim en sevdiğim şiir." Hwa young şaşkınlıkla cevap verdi " Benim de her bu kitabı okumamda ilk bu şiiri açar ve okurum."

Hwa young sesini alçaltarak okumaya başladı şiiri kitaba bakmadan ellerine bakarak. 

"Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git.
Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler.
Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin
Oysa Allah bilir bugün iyi uyanmıştık
Sevgiyeydi ilk açılışı gözlerimizin sırf onaydı.
Bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun ötmüştü
Bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti
Yoktu dünlerde evvelsi günlerdeki yoksulluğumuz
Sanki hiç olmamıştı"

Yoongi , Hwa young'a bakarak durduğu yerden devam ettirdi şiiri.

"Oysa kalbim işte şuracıkta çarpıyordu
Şurada senin gözlerindeki bakımsız mavi, güzel laflı İstanbullar
Şurada da etin çoğalıyordu dokundukça lafların dünyaların
Öyle düzeltici öyle yerine getiriciydi sevmek
Ki Karaköy köprüsüne yağmur yağarken
Bıraksalar gökyüzü kendini ikiye bölecekti
Çünkü iki kişiydik"

En son kıtasını da beraber bitirdiler. Yoongi, Hwa Young'a bakarak, Hwa young ise ellerine bakarak.

"Oysa bir bardak su yetiyordu saçlarını ıslatmaya
Bir dilim ekmeğin bir iki zeytinin başınaydı doymamız
Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu
İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük
Yüzünün bitip vücudunun başladığı yerde
Memelerin vardı memelerin kahramandı sonra
Sonrası iyilik güzellik."

Hwa young gülümsedi ve kitabına çıkardı bakışlarını. "Ezbere biliyorsunuz." Yoongi'de güldü. Bu şiir onun için çok şey ifade ediyordu. Şuanda ise bu şiir yeni yeni kabul etse de karşısında ki kadını ifade ediyordu onun için. Ne kadar kendisini dizginlemeye çalışsa da yapamıyordu. Öğrencisine aşık olacak kadar düşmek istememişti. En sonunda ise sizin aranızda 2 yaş var kendine gel Yoongi sevmek ayıp değil diyerek kendine cesaret vermişti ve yavaş yavaş Hwa young'a açılmaya çalışıyordu.

"En sevdiğim şiir demiştim." Hwa young ensesini kaşıyarak kafasını onaylarca salladı. Yoongi kızın 2 gün önce anlattıkları aklına gelince tamamen ona dönüp. " 2 gündür yanına gelmeye çalışıyorum ama ya senin bir işin çıkıyor ya da benim. Özür dilerim ama görüyorum ki iyisin." Hwa young kafasını salladı. "O akşam annem uyuyordu. Ağlamamı duymasın diye sessiz ağladım. Dong-min arayıp da ağladığımı duyunca hemen yanıma geldi." Yoongi ne kadar Dong-min'in onun arkadaşı olduğunu bilse de kıskanmadan edemiyordu. İçinden 'Keşke ben gitseydim.' diye geçirse de artık geçmişti.

Yoongi içinde ki dürtüye engel olamayıp karşısında ki kıza kollarını sardı. "O gün yanında olmalıydım özür dilerim." Hwa young'ta Yoongi'ye kollarını dolayıp konuştu "Gerçekten kimseye ihtiyacım yoktu o salak zorla geldi." Yoongi gülüp kollarının arasında ki Hwa Young'un kokusunu içine çekti. 

"Bugün bir işin yoksa kahve içmeye çıkalım mı ? Hem biraz hava almış olursun hastaneden biraz uzaklaş." Hwa young  büyükçe gülerek "Tabi olur." diye cevap verdi. Şuan sakin dursa da midesinde Mahmut Tuncer'ler İbrahim Tatlıses'ler halay çekiyordu.

Hwa young geri zekalı değildi- tamam azıcık olabilir ama az yani- Yoongi'nin ona açılmaya çalıştığını anlamıştı. Bu neticeyle duygularının tek taraflı olmadığını da anlamıştı bu yüzden içinden kahkahalar atıyor ve seviniyordu.

~~~

Aferin ogluma açıl açıl. Benekli_cadı'ya değil Hwa young'a aşık oldu.

Siz ne düşünüyorsunuz ?

⭐ beğendiysen oy verir misin bebeğim ?

💬 mucizevi yorumlarınızı da bekliyorum.



PsychologyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin