İyi okumalar...
30.12.2015 Perşembe
Hwa young'un telefonuna mesaj gelince psikoterapi öğretmenine baktı. Ondan uzak olduğunu gördüğü gibi cebinden telefonu aldı ve şifresini girip telefonu açtı. Kuzeni Tae'den mesaj geldiğini gören Hwa young hafif gülümseyip mesajın üstüne tıkladı ne yazdığına bakarken elinden çekilen telefon ile başını kaldırdı. Yoongi kaşlarını çatıp Hwa young'a bakıyordu sonra yandan sırıtıp masasına doğru yürümeye başladı.
"Akşam okuldan çıkarken telefonunu benden alırsın Hwa young." Hwa young sinir ile nefes alıp defterini karalamaya başladı. Yoongi öğretmenleri arasından en sevmediği öğretmeni idi. O kadar gıcık bir yapıya sahipti ki her an bir şey yapıp ondan nefret etmeni sağlayabilirdi. Ama Hwa young nereden bilebilirdi ki o gün ona aşık olacağını.
Okul çıkışı öğretmenler odasının kapısının önünde durmuş ve kapıyı çalıp içeri girdi. Yoongi'nin oturduğu masaya doğru ilerleyip bıkkınca bir nefes verdi. " Telefonumu alabilir miyim Bay Min ?" Yoongi gıcık gülümsemelerinden birini yüzüne takınıp "Al bakalım bir daha derste telefon ile oynadığını görürsem yıl sonuna kadar yani mezun olana kadar alamazsın." Hwa young gözlerini devirmemek için kendini zor tutup mırıldandı "Sanki lise öğrencisiyim. Hödük." Yoongi yan gülümsemesi ile "Ne dedin ? Duyamadım da." Hwa young telefonunu alıp şirince gülümsedi. "Bir daha olmaz Bay Min."
Hwa young öğretmenler odasından çıkarken sinir ile mırıldandı "Kendini bir şey sanan geri zekalı."
Hwa young okuldan 100 metre uzaklıkta ki ışıklarda kırmızı ışığın yanmasını bekliyordu. Kırmızı ışık yandığı anda karşıya geçecekken. Hızla ona doğru gelen arabayı fark etmemişti. Yoongi Hwa young'a doğru gelen arabayı fark edince ona doğru koşarak kolundan tuttu ve kenara kendine çekti. Hwa young kolundan çekilmesi ile etten bir duvara başını çarpmıştı. Kafasını kaldırınca ona doğru endişe ile bakan Psikoterapi öğretmeni olan Yoongi'yi görmüştü. "Neden dikkat etmiyorsun ? Ya o araba asana çarpsaydı." Hwa young yaşadığı şoku üzerinden atamayarak masumca konuştu "Kırmızı yandığı için geçiyordum." Yoongi, Hwa young'tan uzaklaşıp kıza bir hasar tespit yaptıktan sonra kolundan tutarak kendi arabasına doğru çekiştirdi.
"Bay Min ne yapıyorsunuz ?" Yoongi durup çekiştirdiği kıza baktı "Seni evine getiriyorum üstünde bir şok var ve eğer böyle eve gitmeye çalışırsan daha çok kaza geçirme şansın var." Yoongi ilk defa masumca gülerek Hwa young'un elini kavradı ve arabaya doğru yürümeye devam etti.
Orada ikisinin de kalp ritmi değişmişti. Hwa young neler olduğunu anlayıp 1 ay içinde kabullendi ama Yoongi'nin kabullenmesi o kadar kolay olmadı. Kendi öğrencisi ile aşk yaşamayacağı kuralına o kadar sadıktı ki kalp ritmini değiştiren bu kızı kabullenmesi çok uzun bir süre aldı.
Kabullendiğinde ise direkt harekete geçti. Hwa young'u başka birine kaptırma gibi bir düşüncesi yoktu.
~ ~ ~
Bir Özel bölüm daha.
Geçmişten yazdım bu sefer. Kızımızın Yoongi'ye aşık olduğu ya da hoşlandığı diye de tabir edebiliriz o meşhur günü yazdım.
Son bir özel bölüm atıp hikayeyi bitireceğim.
Umarım bu kitabı beğenerek okumuşsunuzdur.
Hepinizi çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychology
Fanfiction"Özür dilerim Bay Min size aşık olmak istememiştim. Yanlışlıkla oldu ama bundan hiç pişman değilim." Texting + Düz yazı #HayranKurgu Başlangıç tarihi: 10.04.2021 Bitiş Tarihi: 15.04.2021 Yayınlanma Tarihi: 15.04.2021 Bitiş Tarihi: 16.04.2021 Bu kita...