İyi okumalar...
Hwa young odada da tırnaklarını yiyerek bir o yana bir bu yana gidip geliyordu. Çocukluğundan beri tek destekçisi olan 4 yıldan beri görmediği kuzeni bugün gelecekti ve o kuzenine sıkıca sarılabilecekti. Annesi iki de bir oturması için uyarsa da fazla heyecandan götünde kurt varmış gibi dolaşmadan edemiyordu.
"Sakin ol kızım tamam anlıyorum 4 yıldan beri görmüyorsun ama biraz daha sakin ol." Hwa young annesine bakıp kafasını olumlu anlamda salladı 3 aydır bu hastanedelerdi. Annesinin durumu gittikçe iyiye gidiyordu. Hae-young'a uyan bir ilik sonunda çıkmış 1 hafta sonra ameliyat olacak ve normal yaşantısına geri dönecekti. Tabi bir artı ile kızı ile. Ne kadar kızının onu affetmesi imkansızmış gibi gözükse de Hwa young'un yüzünde ki o sevgiyi görmüştü. Her gece annesinin yatağının yanında ki koltuğa oturup onu izlediğini biliyordu. Hatta bezen annesinin saçlarını bile okşuyordu.
Yoongi ile yaklaşık 2 aydır sevgililerdi ve şuana kadar hiç bir sorun yoktu aralarında tabi Hwa young'un arada çıkan kıskançlık krizleri hariç o zaten her ilişkide olan bir şeydi. Öte yandan Yoongi'nin, Hwa young'u kıskanmaması biraz canını sıkıyordu Hwa young'un. Okulda çok fazla sevgili olduklarını belli etmeseler de baş başa kaldıklarında tam bir örnek çift oluyorlardı.
Hwa young düşüncelerinden çalan telefonu ile sıyrılıp annesinin yatağının yanında ki komodinin üzerinden telefonunu alıp kimin aradığına baktı. " Ponçik Pandam" Yoongi'nin aradığını gördüğü gibi gülümseyerek telefonu açtı. "Efendim sevgilim." Yoongi'nin güldüğünü anlayınca o da gülüp konuşmasını bekledi. Yoongi telefonun diğer ucunda ki sevgilisini bekletmemek için kendini toparlayıp " Hastanede misin güzelim ?" Hwa young görmeyeceğini bilse de kafasını sallayıp onaylarca "hıhım" sesini çıkardı."Yoongi sevgilisinin bu şirin sesine dayanamayıp "Ya sen bebek misin acaba ? Hayır anlamıyorum bu kadar tatlı olmayı nasıl beceriyorsun." Hwa young, Yoongi'nin yükselişi ile gözleri kısılan kadar gülüp " Sakin ol yükselme ponçik pandam." Yoongi suratını asıp sevimlice dudaklarını büzdü. " Ponçik pandam ? Ayıp oluyor ama Min Haşin Yoongi diyeceksin." Hwa young kaşlarını kaldırıp "Bak sen o haşinliğini bir ben göremedim sanırım." Yoongi pis pis gülüp sessiz ve hırlıyormuş gibi çıkan etkileyici ses tonu ile konuştu. " Yatakta gösterebilirim istiyorsan." Hwa young ağzı açık bir şekilde konuşmalarına kulak kabartan annesine bakıp arkasını döndü. "Ya Yoongi kudurdun mu ? Kendine gel daha mart ayına 4 ay var."
Yoongi sevgilisinin ima ettiği şeyi anlayıp bıkmış bir şekilde iç geçirdi ve mızmızlanarak konuşmaya başladı. "Anlamadım ki bir panda oluyorum bir kedi hayır yani ne zaman insan olacağım çok merak ediyorum." Hwa young gülümsedi ve anında kıskançlık modunu açıp "Hemen büzdüğün dudaklarını düzeltiyorsun buradan hissedebiliyorum o pis bakışları üzerinde." Yoongi hemen sevgilisinin sözünü dinleyip dudaklarını düzeltti. "Sen ne tür bir kıskançsın merak ediyorum." Hwa young regl döneminde olduğu için her şeyi yanlış anlayabilme potansiyeli onda mevcuttu ve bu potansiyelin ne zaman çıkacağı belli olmuyordu. "Evet kıskanıyorum seven insan kıskanır. Ama bir sorun var ki sen beni kıskanmıyorsun." Yoongi sevgilisinin ne ima etmek istediğini anlayınca kaşlarını çattı " Hwa young, güzelim ne ima ediyorsun ? Benim seni sevmediğimi mi düşünüyorsun ?" Hwa young yan yan gülüp "Ben öyle bir şey demedim sen söyledin. Demek öyleymiş." Yoongi aldığı cevap ile diş etleri ile gülümsedi sevgilisinin özel gününde olduğunu anlamıştı. Yoongi hastaneye girerken konuştu " Sen özel günündesin değil mi ?" Hwa young ellerini beine koyarak "Sen nereden bildin ya ?" Yoongi olduğu yerde durup "Ben anlarım. Sevgilim gitmeliyim beni çağırıyorlar." Hwa young eskisi gibi gülümseyerek "Tamam sevgilim sen git seni seviyorum." Yoongi, Hwa young'un ani değişimi ile elini yüzüne koyarak gülmeye başladı ve telefonu kapattı.
Tae odanın kapısının önüne gelince elini silah şekline getirip diğer elini de altına koydu. Kapıyı çalma gereğinde bulunmadan fuhuş operasyonuna girermiş gibi girip bağırması ile Hwa young elinde ki telefonu her zaman oturduğu koltuğa fırlattı. "FBI OPEN THE DOOR !" Hwa young sinirle gelen kişiye bakarken kardeşi gibi sevdiği kuzenini görünce bakışlarını yumuşatarak kuzenine koşarak kollarını boynuna doladı. Tae kuzenin beline kollarını sarıp döndürmeye başladı durduklarında ayrılıp birbirlerinden ayrıldıktan sonra birbirlerine bakıp tekrar sarıldılar.
O sırada içeriye Yoongi gülümseyerek girdi Tae ile Hwa young'u öyle sarılırken gördüğü zaman damarlarında ki kanının yavaş yavaş aktığını hissetti. Kıskançlık duygusu iyice bedenini sarınca Tae'nin omzundan tutarak geri çekti ve "Sen kimin sevgilisine sarılıyorsun lan piç ?" Hwa young yere düşen Tae'ye şaşkınca bakıp bakışlarını Yoongi'ye çevirdi. "Yoongi ne yapıyorsun ?" Yoongi sevimlice gülmeye çalışarak "Sana sarılan iti kendi yöntemlerim ile senden ayırıyorum." Hwa young, Yoongi'nin onu ilk defa kıskanması hoşuna gitse de çok yanlış kişiden kıskanmıştı. "O benim kuzenim Yoongi." Hwa young yerde sırt üstü uzanmış elini yere dayamış onun üstüne de başını yaslanıp onları keyif ile izleyen Tae'ye döndü. "Olum sen ruh hastası mısın ? Emin misin beyninin yarısını geç doğduğun için teyzemin rahminde unutmadığına." Tae haytaca gülüp "Ya ne güzel kıskançlık şov izliyordum neden bozuyorsun ?" Hwa young gözlerini devirip onları gülerek izleyen annesine baktı.
Hwa young annesini çok kısa bir zaman içinde tanımıştı. Annesi tam bir dedikoducu ve kaostan beslenen bir kişiydi bu da açıkçası onun hoşuna gidiyordu. Tae yerden hızla kalkıp ilk patlayan dudağını sildi sonra ise eli ile üstünü silkeledi ve hemen Yoongi'nin yanına giderek kolunu omzuna yasladı. "Enişte elin ne kadar ağırmış ya ?" Yoongi demin öğrendiği bilgi ile elini ensesine koyup utanç ile Tae'ye baktı. "Özür dilerim kuzeni olduğunu bilmiyordum." Tae hiç sorun etmeyerek elini 'boş ver' anlamında salladı ve konuştu "Emin ol daha fazlasını yedim artık acıtmıyor." Yoongi'de gülüp başını eğdi.
Şuanda düşündüğü şey sevgilisinin ona küsüp küsmemesi idi. Hwa young , Yoongi'ye bakıp hafifçe gülünce, Yoongi derince bir nefes verdi. Hepsi üçlü koltuğa nam-ı değer Hwa young'un yerine oturdular. Tae her zaman ki sinsi bakışları ile yanında ki Yoongi'ye baktı. "Eee ne zaman sevişeceksiniz ?" Yoongi'de yan bir şekilde sırıtıp kafasını yana yatırdı "Onu bana değil yanımda ki güzele söyleyeceksin." Hwa young kızararak bakışlarını yere çevirdi. "Neden utandırıyorsunuz ki ?" Hwa young'un sessizce mırıldandığını duyan Yoongi sevgilisinin kulağına yaklaşarak fısıldadı "Utanmana gerek yok doğal bir biyolojik olay. Bunu bir gün bizde yapacağız o zamana kadar kendini hazırla sevgilim." Yoongi sevgilisin yüzüne yaklaşıp minik bir öpücük kondurdu dudaklarına ve dudaklarını çekmeden üstüne fısıldadı. "Bu dudakları kanatacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum."
~ ~ ~
Se Hwa Young'u delirtmeye mi çalışıyorsun ?
Tae sen de az değilsin ha geldin ortalığı karıştırdın.
⭐ beğendiysen oy verir misin bebeğim ?
💬 mucizevi yorumlarınızı da bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychology
Fanfiction"Özür dilerim Bay Min size aşık olmak istememiştim. Yanlışlıkla oldu ama bundan hiç pişman değilim." Texting + Düz yazı #HayranKurgu Başlangıç tarihi: 10.04.2021 Bitiş Tarihi: 15.04.2021 Yayınlanma Tarihi: 15.04.2021 Bitiş Tarihi: 16.04.2021 Bu kita...