İyi okumalar...
Jung büyük bir mutluluk ile Yoongi'nin çalıştığı okula gidiyordu. Yoongi onu aramış ve okula gelmesini söylemişti. Jung okula girdiği gibi öğretmenler odasına doğru yürüyüp saçını savuruyordu. Öğretmenler odasına gelince gülümseyerek kapıyı tıkladı ve kapıyı açtı. Yoongi, Jung'ı gördüğünde gülümseyip ayağa kalktı ve kapıya adımlamaya başladı. Gülmesinin sebebi az sonra Jung'ı hayatından siktir edecek olması idi.
Yoongi öğretmenler odasından çıkıp kapıyı kapattı ve sağ tarafa çekilip duvara yaslandı. "Seni buraya neden çağırdığımı merak ediyorsundur ?" Jung hızla kafasını olumsuz anlamda sallayıp konuştu "O kızdan sıkıldın ve bana döndün bu bu kadar basit sen hala beni seviyorsun Yoongi." Yoongi alay ile gülerek "Hadi ya benim bundan neden haberim yok ? Seni buraya çağırma sebebim hayatımdan defolup gitmen. Anla bunu artık seni sevmiyorum. Senin yüzünden 2 hafta Hwa young'tan ayrıydım." Jung göt gibi kalmıştı. Yoongi yandan gülerek devam etti. "Hwa young'a gidip hamileyim dediğini ve sahte bir ultrason hazırladığını biliyorum eğer hayatımdan defolmazsan polis merkezine gidip uyuşturucu bağımlısı olduğunu söylerim. Benim ve sevgilimin yakasını bırak Jung. Seni böyle tehdit etmek istemezdim ama seni hayatımda istemiyorum."
Jung köşeye sıkışmıştı eğer Yoongi'nin hayatından çıkmazsa gerçekten polis merkezine gideceğini biliyordu. Kafasını olumlu anlamda sallayıp arkasını döndü ve yürümeye başladı. Yoongi'nin üstünden büyük bir yük kalkmıştı şimdi sadece Hwa young'a hayatını anlatmak kalmıştı. Hwa young hiç düşünmeden ona bütün gerçekliği ile her şeyini anlatmıştı.
Jung koridorda yürürken yanında geçmekte olan Hwa young'u gördü. Hwa young'da onu görmüştü ama eğer konuşursa sinirlerine hakim olamayıp üstüne atlayacaktı. Jung alaylı bir şekilde gülüp Hwa young'un önünü kesti. "Benden bu kadar mı korkuyorsun ?" Hwa young kaşlarını çattı sonra gülerek kendini gösterdi "Ben mi senden mi ? Bir dakika gülmem lazım." Hwa young histerik bir kahkaha atıp hemen ciddi moduna döndü. "Cidden sen kimsin de senden korkayım şuan istesem seni tekte yere sererim." Jung yan yan gülüp "Kendini önemli görüyorsun değil mi ? Emin ol yakında Yoongi seni terk edecek ve benim kollarımın arasına gelecek." Hwa young kısa bir kahkaha atıp "Vah vah şizofren oluyorsun bir psikoloğa görün derim."
Jung, Hwa young'un onunla dalga geçtiğini anlayarak ciddi bir şekilde konuşmaya başladı. "Yoongi bir tek beni sevdi eğer ben onu terk etmeseydim o beni asla bırakmazdı." Hwa young elinin bir tanesini Jung'un omzuna koydu konuşurken. "İşte seninle benim aramda ki fark da bu Ben de Yoongi'yi terk ettim hatta gözünün önünde gördün sen de. Ama o beni bırakmadı hatta gitmemem için yaptıklarını da gördün." Jung gün içinde 1 kere daha göt edilmenin şokunu yaşarken Hwa young tuttuğu omzunu pat patlayarak konferans salonuna doğru gitmeye başladı.
Jung ise o sırada Yoongi'yi geri kazanamadığı için çıldırmak ile meşguldü. Hwa young bir anda olduğu yerde durup arkasını döndü. Ayaklarını yere vuran Jung'u görünce onun taklidini yaparak ağzını yaya yaya konuştu yalan söylememek gerekirse ona daha çok yakışıyordu." Bu kadar kudurttuğumu bilmiyordum teşekkürler tatlım" Jung bugün göt edilme rekorlarını çok güzel bir şekilde kırmıştı. Hwa young tekrardan önüne dönüp konferansa yürüdü.
~ ~ ~
Jung'un işini bitirdim fişini çektim ehehehe
Hiç sevmemiştim onun bunun çocuğunu.
⭐ beğendiysen oy verir misin bebeğim ?
💬 mucizevi yorumlarınızı da bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychology
Fanfiction"Özür dilerim Bay Min size aşık olmak istememiştim. Yanlışlıkla oldu ama bundan hiç pişman değilim." Texting + Düz yazı #HayranKurgu Başlangıç tarihi: 10.04.2021 Bitiş Tarihi: 15.04.2021 Yayınlanma Tarihi: 15.04.2021 Bitiş Tarihi: 16.04.2021 Bu kita...