31.Bölüm

164 18 8
                                    

İyi okumalar...

"Duyduğun gibi daha fazla anlatmama gerek yok değil mi tatlım." Hwa young elinde ki ultrason fotoğrafına baktı. Gözünden düşen yaşı hızla silerek. "Size mutluluklar. Emin olabilirsin Yoongi her yanıma geldiğinde sana göndereceğim."  Hwa young okulun bahçesinden hızla okula girip sınıfına çıkmaya başladı. Kendi babasız kalmıştı başka bir bebeğinde babasız kalmasına müsade edemezdi ne kadar bu sevdiği adam olsa da.

Bugün okula geldiğinde Jung önünü kesmiş ' 1 hafta önce Yoongi'nin yanıma geldiğini biliyorsun. O gün oldu işte bu bebek Hwa young. Lütfen çocuğumun babasız büyümesine izin verme.' demişti. ve sonra da ultrason fotoğrafını vermişti.

Sınıfa geçip sırasına oturduğunda Jimin'in bakışları onun üzerindeydi. Arkadaşında bir terslik olduğunu fark eder etmez devreye girmişti. "Hwa young ne oldu ?" Hwa young yaşlı gözlerle Jimin'e dönüp "Jung, Yoongi'den hamileymiş Jimin." Jimin kaşlarını çatıp "Ne ?" Hwa young elleri ile oynayarak "1 hafta önce onun yanına gitmişti ya hani alelacele çıktı demiştin. O gün olmuş." 

Jimin alay ile gülerek "Geri zekalı arkadaşım sence 1 hafta da bebek anne rahmine düşer mi ? En az 18 gün gerekiyor. O ultrason fotoğrafını da bir yerden bulup almıştır zor değil. Fotokopi bile çekip alabilir." Hwa young aydınlanmış bir şekilde gülerek "Sen var ya bir tanesin bir tane." Hwa young, Jimin'i kendine çekip yanağından öptüğü sırada sınıftan içeriye Yoongi girdi.

Yoongi, Hwa young'u , Jimin'i öpreken görünce sinirlense de kendini toparlayıp sınıfa baktı. "Merhaba arkadaşlar."

Jimin, Hwa young'un kulağına yaklaşıp " Bence abim ile bu konuyu konuşmalısın ve artık barışın amk yeter 2 haftadır ayrısınız zaten diploma almamıza da 2 hafta kaldı." Hwa young başını onaylarca sallayıp can kulağı ile Yoongi'yi dinlemeye başladı.

Teneffüs zili çaldığı gibi herkes dışarıya yönelmişti. Yoongi ise masasında ki kitapları toparlayıp zamanını geçiriyordu. Şimdi her şeyi Hwa young'a anlatıp kendini affettirmek istiyordu. Jimin'i öpüp onu öpmemesi ona göre aşırı sinir bozucu bir olay idi.

Hwa young zil çalınca kitaplarını masanın altına koyup. Yoongi'nin yanına yürümeye başladı. Omzundan işaret parmağı ile dürtüp ona bakmasını sağladı. "Konuşabilir miyiz ?" Yoongi şaşırsa da kabul etti ve her zaman konuştukları yere yürümeye başladılar.

Arka bahçede kimsenin gelmediği yere geldiklerinde durdular. Hwa young kollarını göğsünde birleştirip "Bugün Jung geldi." Yoongi anında endişe ile Hwa young'a baktı ona yalan yanlış şeyler anlatmasından çok korkuyor idi. "Bana 1 hafta önce ona gittiğin zaman beraber olduğunuzu ve hamile olduğunu söyledi." Yoongi konuşmaya yeltenmişti ki Hwa young gülerek elini kaldırdı ve onu susturdu. Yoongi, Hwa young'un sakin halinden kızgın olmadığını anlayabiliyordu. " Hamile olmadığını biliyorum Yoongi bir bebek anne karnına 18 günde düşer yani bu imkansız."  

Yoongi rahat bir şekilde gülüp konuşmaya başladı. "1 hafta önce onun evine gittim evet ama bana eğer yanına gitmezsem intihar edeceğini ve vicdan azabı çekmek istemiyorsam yanına gitmemi söyledi. Oraya gittiğimde bana zorla içki içirip bayılttı. Bayılttıktan sonra da odasına getirip üzerimi çıkartmış sonra da yanıma yatmış. Anlayacağın yattık süsü vermeye çalışmış ama ben bayıldığıma göre onunla yatamam değil mi ?" 

Hwa young rahat bir nefes vererek kollarını Yoongi'nin boynuna doladı. Çok zaman geçmeden Yoongi'de bellerine. Birbirlerinden biraz uzaklaşıp yüzlerine baktılar. Yoongi , Hwa young'un belindeki ellerini sıklaştırıp dudaklarına eğildi. Dudaklarını birleştirmeden önce fısıldadı. "Aşk; sandığın kadar değil yandığın kadardır. Çok güzel söylemiş Hz. Mevlana. Sen beni kendi ellerin ile yaktın ama şimdi kurtarıyorsun. Seni seviyorum" Dudaklarını birbirine kenetlendiğinde Yoongi 2 haftanın acısını çok güzel bir şekilde Hwa young'un dudaklarından alıyordu.

"Eğer bir daha beni bırakırsan bu sefer acımam." Hwa young iddia ile kaşlarını kaldırıp "Ne yaparsın ?"  Yoongi pis pis sırıtıp "Yatağım hala daha seni bekliyor sevgilim."

~ ~ ~

Yoongi o yatağını al götüne sok aslanım.

⭐ beğendiysen oy verir misin bebeğim ?

💬 mucizevi yorumlarınızı da bekliyorum.

PsychologyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin