İyi okumalar...
Hwa young oflayarak evin oturma odasında bir o yana bir bu yana yürümeye başladı. Ev arkadaş hala daha eve gelmemişti. Hwa young onun için endişeleniyordu çünkü geçenlerde Dong-min'in sevgilisinin abileri Dong-min'i çok pis bir şekilde dövmüştü.
Tekrar öyle bir vaka ile karşı karşıya gelmek istemiyordu o gün hiç uyuyamamış Dong-min'in baş ucunda beklemişti. Evin kapısı açılınca Hwa young sinir ile kapıya koştu. Dong-min'i görünce rahatlayıp kaşlarını çatarak ona bakmaya başladı. Ayağında ki terliği çıkartıp az sonra olacak terlik şovu için hazırlandı. Dong-min arkasını döndüğünde elinde terlik sinirle ona bakan ev arkadaşını görmesi ile yüzünde ki gülümseme soldu. Ne vardı yani işten geç çıktıysa.
Hwa young elinde ki terlik ile Dong-min'in bir poposuna bir karnına bir de kafasına vuruyordu bazen de şaşırmacalı vurup eğeleniyor idi. Bu evin vazgeçilmeziydi terlik şovu. Bazen hak ettiği için vururdu bazen de zevkine.
En sonunda ikisi de yorulup koltuğa oturunca Dong-min karşısında ki arkadaşına baktı. "Bu sıralar bana şu Yoongi'yi anlatmıyorsun. Yoksa başka arkadaş buldun ona mı anlatıyorsun?" Hwa young büyükçe gülüp onaylarca kafasını salladı. Dong-min dudaklarını büzerek "Üzülüyorum ama. " Hwa young gülüp "Geber orospu."
Hwa young karşısında ki arkadaşına dayanamayarak Jimin'i de alarak bir grup oluşturdu.
Benekli_cadı "Nefes Aldıktan Sonra Verenler" adlı grubu kurdu
Benekli_cadı 'Dong-min' ve 'Belalı_Jimin' kişilerini ekledi
Benekli_cadı:
Jimin bizim planları bundan sonra bu grupta yapacağız aramıza ev arkadaşım da katıldı.
Dong-min:
Merhaba ben Dong-min haberim yokken aldı beni bu piç.
Belalı_Jimin:
Merhaba ben de Jimin, Hwa young'un okuldan arkadaşıyım.
Dong-min:
Desene bu salağa tek katlanan ikimiziz. Bu arada senden 2 yaş büyüğüm bana hyung de.
Belalı_Jimin:
Peki hyung.
Bu geri zekalıya nasıl katlanıyorsun bir de aynı evdesiniz.
Ben 4 saat katlanmıyorum.
Benekli_cadı:
Dong-min:
Benekli_cadı:
™ kes boş yapma
Belalı_Jimin:
Hwa young bugün hyunguma yazdın mı ?
Dong-min:
Bir dakika hyung derken sen Yoongi ile kardeş misin ?
Benekli_cadı:
Dong-min:
Piçleşmeyelim lütfen.
Benekli_cadı:
Yazmadım dün de yazmadım Jimin ne yazacağımı bilmiyorum.
Belalı_Jimin:
Lan ben boşuna mı açtım engeli.
2 gün geçmiş bir dakika ya iyi oldu aslında şimdi gidiyorsun ve bir şiir ile açıyorsun bugünün konusunu.
Hatta bunda sonra hep şiir ile aç.
Benekli_cadı:
Taam Jimin taam.
Benkli_cadı:
Gitmeden önce Dong-min bu sana gelsin ıojgtıufghfhfxcg
~ ~ ~
Dong-min beyimizi şuraya bırakalım bu aralar baya takığım o beye çünkü.
Ay seni yerler tipe bak.
O elini ham yaparım.
⭐ beğendiysen oy verir misin bebeğim ?
💬 mucizevi yorumlarınızı da bekliyorum.
Yavaş yavaş bütün üyeleri alacağım hikayeye çünkü neden olmasın ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychology
Fanfiction"Özür dilerim Bay Min size aşık olmak istememiştim. Yanlışlıkla oldu ama bundan hiç pişman değilim." Texting + Düz yazı #HayranKurgu Başlangıç tarihi: 10.04.2021 Bitiş Tarihi: 15.04.2021 Yayınlanma Tarihi: 15.04.2021 Bitiş Tarihi: 16.04.2021 Bu kita...