26. Bölüm

221 17 22
                                    

İyi okumalar...

Jimin sınıfa koşarak girip Hwa young'un elinden tutup arka bahçeye doğru koşuşturmaya başladı. Arka bahçede gördüğü şey ile şok olmuş Hwa young'un da görmesi gerektiğini düşünmüş ve onun yanına koşmuştu.

Hwa young şokun etkisinden çıkınca Jimin'e bir şey demeyip bir bildiği vardır diye düşündü. Arka bahçeye geldikleri zaman Jimin ile birlikte bir ağaca yaslanıp Yoongi ve yanında ki Kıza bakmaya başladılar. Onlara yakın olmadıkları için hiçbir şey duyamıyorlardı. Hwa young ellerini sıkıp Jimin'e döndü "Bu kadını tanıyor musun ?" Jimin tereddütle kafasını olumlu anlamda salladı ve ona merakla bakan Hwa young'a dönüp sıkıntı ile konuşmaya başladı. Hwa young'u üzmek istemiyordu ama Jung varken bu imkansız gibi duruyordu. Hele hele abisinin ona olan bakışlarını görünce hala daha değer veriyordu Jung'a. Keşke dedi Jimin keşke bana aşık olsaydın üzülmezdin dedi ama onun için iş işten geçmişti. 

"O kız Jung abimin" Jimin durdu karşısında ki kızın az sonra yüz ifadesinin değişeceğini biliyordu. Hwa young ise merakla Jimin'in diyeceği şeyi bekliyordu. Aynı zamanda da Yoongi'nin ona sınav kağıtlarını hazırlıyorum deyip bu kızla konuşması canını sıkıyordu. "Eee Jimin anlatsana O kız ne ? Niye reklam arası veriyormuş gibi duruyorsun." Jimin karşısında ki köpüren kıza gülmeye çalışıp hızla ağzında ki baklayı çıkarı. "Jung yani o kız abimin eski nişanlısı." Jimin rahatlamış bir şekilde ohlayıp karşısında kala kalan kıza baktı.

Hwa young gözünden düşen yaşı silip karşısında ki ikiliye baktı. Yoongi ona yalan söyleyip eski nişanlısı ile konuşmuştu. Yoongi'nin gözlerinde ki o özlemi görebiliyordu ona hala daha değer verdiğini anlamıştı. Jimin sevdiği kıza bakarak konuşurken sevdiği kız da sevdiği adama ve konuştuğu kıza bakıyordu ama bir kulağı da Jimin'de idi. " Jung abimi 3 yıl önce nikah gününe 3 gün kala terk etti peşinde ise sadece bir mektup bıraktı korktuğunu ve cesaretini topladığı zaman tekrar geleceğini abimin onu beklemesini yazan bir mektup. Abim kendine çok zor geldi zaten sonra atandı ve öğretmenlik yapmaya başladığında biraz da olsa onu unutuyordu ama hala daha kalbinde olduğunu biliyordum. Seninle sevgiliyken onu unuttuğunu sanıyordum. Ona bakmadığı gibi sana baktı ve güldü. Ama şuan gözünden özlediğini ve hala daha o orospuya değer verdiğini görüyorum."

Hwa young duyduğu şeylerle Jung denilen kızdan daha da nefret etmeye başladı. Bir de şuan da sevgilisini yanında olması moralini bozuyordu. Gözünde ki yaşı umursamadan Yoongi'nin olduğu yere doğru ilerledi. Onlara yaklaşınca alayla alkışlamaya başladı. Jimin,Hwa young'un gözünde hala daha yaş süzülmesine rağmen alayla gülüp alkışladığını görünce bir kere de hayran oldu. "Vaov 2 eski nişanlı kişiler bir araya gelmiş öyle mi ?"  Yoongi dik durmaya çalışarak ortalarından 2 adım geri de duran Hwa young'a baktı. Korktuğu şey olmuştu sevgilisi gelmiş ve onları görmüştü. Her şeyi bildiğini  anlayınca zaten olan endişesi artmıştı. 

Hwa young gözünden düşen yaşın sildiğinde Yoongi ona bir adım attı ve konuştu "Sevgilim ben özür dilerim. Sana yalan konuştuğum için." Hwa young yan bir gülüşü ile konuştu. "Sen beni sevmiyorsun Yoongi sen karşında olan Jung'ı seviyorsun, beni sadece arkadaşın olarak gördün ve beni sevdiğini sandın." Hwa young'un yavaş yavaş suratını hayal kırıklığı kaplayınca devam etti konuşmaya. "Gözlerinde olan özlemi görebiliyorum hala daha ona önem veriyorsun bu zamana kadar onu bekledin. Size mutluluklar Bay Min sevenlerin arasında durmak bana göre bir şey değil çünkü."

Hwa young arkasını dönüp gidecekken Yoongi onun kolundan tutup kendine çevirdi. "Tamam haklısın ama birazcık abartıyorsun."" Hwa young kolunu hızlıca Yoongi'den çekip kaşlarını çarrı ve eli ile kendini göstererek konuştu. "Ben mi abartıyorum ? Sen ciddi misin ya ? Sevgilimin beni aptal yerine koyup eski nişanlısı ile güle oynaya konuşuyor ve ben abartıyorum öyle mi ?" Yoongi, Hwa young'un anlattığı taraftan bakınca aslında abartmadığını anlamıştı. "Dediğim gibi Bay Min size mutluluklar." Hwa young tekrar gitmeye kalkışınca Yoongi bu sefer belinden tutup kendine yaslamıştı "Gitmeyeceksin ,benden göz göre göre benden gitmeni izlememi bekleme." Hwa young, Yoongi'nin suratını iyice ezberleyip tekrardan gözlerine baktı "İzleyeceksin, izlemek zorundasın. Gitsene ya eski nişanlının yanına." Yoongi gülüp yüzünü Hwa young'a yaklaştırdı, Hwa young gözü kapalı Yoongi'ye saydırdığı için kendi dudaklarına doğru gelen dudakları fark etmemişti.  "Ya bıraksana beni kedi kılıklı panda anlama kıtlığğın mı var be ad-" Yoongi dudaklarını Hwa young'un dudaklarına kenetleyince gerçek huzuru hissetmişti. Jung'a değer veriyordu ama bu eskiden tanıştığı kişilerden olduğu içindi. Arkadaşça değer veriyordu ona. Jung adı gibi saf ve temiz bir insan değildi her türlü pisliğin içinde olan biri idi.

Hwa young ilkten karşılık vermemek için dirense de sonradan dayanamayıp dudaklarını araladı. Yoongi'nin dudakları yana doğru kıvrılırken belinde ki ellerini sıklaştırıp daha da kendine çekti Hwa young'u. 

Jimin'in canı acısa da sevdiği kızın şuanda mutlu olduğunu biliyordu ve içi rahattı. Yoongi ve Hwa young'a pis pis bakan Jung'u görünce kaşlarını çatıp daha dikkatli bakmaya başladı her an her şeyi yapabileceğini biliyordu.

Yoongi ve Hwa young ikilisi yarın yokmuş gibi öpüşürken  nefes almak için ayrılan taraf Hwa young olmuştu. Dudaklarını Yoongi'nin dudaklarının önüne getirip nasıl hemen beni aldığım kararlardan vazgeçirebiliyorsun. Ama haberin olsun bu sefer daha da zorlanacaksın. Eğer beni seviyorsan geri kazanman gerek kedicik." deyip dudaklarını Yoongi'nin dudaklarına son bir kez bastırp sertçe öpmeye başladı çok kısa zaman sonra hakimiyet Yoongi'ye geçmişti bile.

Hwa young ile Yoongi ayrılınca Hwa young 2 kere deneyip yapamadığını 3. kez yapış arkasını dönüp yürümeye başlamıştı. Yoongi ise arkasından bağırdı. "Seni geri kazanacağım sevgilim. Benden gitmene izin vermeyeceğim. Seni seviyorum Hwa young "

Jung kıskançlık ile Yoongi'ye bakıyordu. Yoongi ona döndüğünde ağzını yaya yaya şeker bir şekilde konuşmaya çalıştı, çalıştı çünkü sesi arizona kertenkelesi çiftleşme sesine benziyordu." Yoongi bir kere bile bana arkamdan bu şekilde bağırmadın ve bu kıza baktığın gibi bakmadın." Yoongi alay ile gülüp Jung'a döndü. "Sen bile gördün ama o benim ona olan bakışımı arkadaşlık olarak görüyor duydun demin. Sağ ol geldin ve sevgilim ile aramı bozdun gerçekten çok sağ ol."

Yoongi arkasını dönmüş gidiyorken Jung önüne geçip "Daha önce gelseydim o kızdan önce biz olma şansımız var mıydı ?" Yoongi ciddi bir ifade ile kafasını olumsuz anlamda salladı "Seni hiç beklemedim ben Jung sadece bana yapılan ihanet yüzünden üzgündüm ve kendimi kullanılmış gibi hissediyordum daha erken de gelseydin hiç şansın yoktu. Şuan da hiç yok çünkü hayatımda Hwa young gibi mükemmel bir kadın var."


~ ~ ~

Ne yazmışım be ? Jung , Yoongi ve Hwa young'un arasını bozdu ne hissediyorsunuz ?

Kaos is coming daha bu hiç bir şey ehehehehehehehe

Hikaye bitmeyecek diye korkuyorum aq daha bağlamadığım bir sürü olay var. 

Bu gidişle bitmeyecek.

⭐ beğendiysen oy verir misin bebeğim ?

💬 mucizevi yorumlarınızı da bekliyorum.

PsychologyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin