Tekrar merhabalar! beni tanımayan varsa, ben ala ve enşah hikayeleri yazıyorum. söz verdiğim gibi forget me not adlı hikayemi de türkçeye çevirmeye karar verdim. ama aranızda eğer ingilizce okuyabilen varsa onu okumasını tavsiye ederim çünkü orijinali O!Bu hikaye "5yıl sonra" yada "yıldızın rüyası" senaryosunda gerçekleşiyor, ve bu +18 bir hikaye. şimdiden söyleyeyim!
Bana çevirmede yardımcı olan arkadaşım denize @darkandhotbutsad çok teşekkür ediyorum🙏🏻❣️ IYI OKUMALAR!
Şahika başka bir rüyadan daha uyandı.Daha çok bir anı gibiydi. Rüyasında gördüyü hayat o kadar uzaktı ki neredeyse gerçek dışıydı.
Ter alnından aşağı süzülüyordu, ve göğsü her nefeste yükselip alçalıyordu.
Rüya her zaman aynıydı! ve kafasındaki görüntü tamamen net olmasa da onun bir kadın olduğunu anlayabiliyordu.
Güzel ve çekici bir kadın, ama hepsi bulanıktı. Bu rüyalardan hatırlayabildiği tek şey bir çift Okyanus Gözdü. İki mavi küre ona bakıyor, neredeyse onu çağırıyor gibiydi.
Odaklanabileceği tek şey buydu ve ona ulaşmaya çalıştı, nasıl da denedi!
Ama her yaklaştığında bir şey onu hayal dünyasından acımasız gerçekliğe çekiyordu.
Dayanılmaz bir güç onu Okyanus Gözlü Kadından uzaklaştırıyor ve her zaman daha fazlasını isteyerek bırakıyordu, hep daha fazlasını istiyordu.
Yataktan kalktı ve banyoya doğru yürüdü, belki bir duş onun gerçeklik duygusunu tekrar kazanmasına yardımcı olabilirdi.
Şahika; doğduğu gün kadar çıplak aynanın karşısında duruyordu, saçları nemliydi.
Hareket etti ve aynadaki buharı eliyle sildi, yansımasına baktı. Onunla ilgili her şey biraz tuhaf görünüyordu ama nedenini bulamıyordu.
Gözleri daha akıllı görünüyor ve daha olgun görünmesini sağlıyordu. Yüzünde ki hafif çizgiler geçen yıllardan bahs ediyordu. Ama kafasının içinde sadece yirmi yaşındaydı.
Çok daha büyük hissediyordu ama o yirmi yaşındaydı değil mi?
Kafasını salladı, bu saplantılı düşüncelerden kurtulmaya çalışıyordu, bugün cumartesiydi ve kafede yapıcak çok işi vardı.
Dar bir jean pantolon ve tişört giydi, üstüne bir blazer ceket ekledi ve bir çift botla görünümünü tamamladı. saçını at kuyruğu şeklinde topladı, kulaklıklarını kulağına takarak çalıştığı kafeye gitmek için metro istasyonuna koştu. Başını trenin penceresine yaslıyor ve girl in red dinliyordu.
We fell in love in October
That is why i love fall
Looking at the stars
Admiring from afarKendisiyle ilgili bir şeylerin yanlış olduğunu düşüneli baya zaman olmuştu ama bunun üzerinde durmadı. Normal hayatını yaşıyordu; Üniversiteye gidiyor, kafede çalışıyor, meslektaşları ve sınıf arkadaşları ile takılıyordu. Ama bir yandan da bir başkasının hayatını yaşıyormuş gibi, bir yalanı.
Smoking cigarettes on the roof
You look so pretty and I love this view
Don't bother looking down
We're not going that way
At least I know, I am here to sayŞahika başını salladı; saçmalıyordu. Onda normal olmayan hiçbir şey yoktu. O sadece...Şahikaydı. Ve bu düşünceler sadece başını ağrıtıyordu, bu yüzden gözlerini kapayıp şarkı sözlerine odaklanmaya çalıştı.
We fell in live in October
That is why i love fall
Looking at the stars
Admiring from afar
(My girl, my girl, my girl)''Günaydın Şahika''
''selam Şahika''
''Hoş geldin Şahika''Meslektaşlarını selamlayarak başını salladı ''evet millet hepinize günaydın''
Önlüğünü taktı ve tezgahın arkasına geçti. Müşterilerden sipariş almaya hazırdı.
Öğlene yakın, Kafe biraz boşaldı bu yüzden Şahika kalemini alıp not defterini açtı. Umutsuzca rüyasından bir görüntüyü çizmeye çalışıyordu ama hatırlayabildiği tek şey o gözlerdi!
Kendi düşüncelerinde kaybolmuştu ki aniden gözlerinin köşesinden tırnakları kırmızıya boyanmış bir çift el gördü.
Bu yüzden yukarı baktı ve gördüğü manzara karşısında kala kaldı!
Tam önünde duran kadın tanıdık geliyordu ama onu daha önce görmediğinden emindi. Çünkü eğer görseydi, o yüzü kesinlikle hatırlardı!
Önünde duran kadın güzeldi, hatta muhteşemdi. Ama Şahikayı en çok şok eden gözleri oldu.Tıpkı rüyasında gördüğü gözler gibi görünüyorlardı. Bir çift Okyanus Göz, Çizmeye çalıştığının aynısı!
Sonra kadın ağzını açtı ve konuşmaya başladı "Hello Şa..hi..ka''
Okuduğunuz için teşekkürler! vote ve yorumlar okuyucuya bağlı ama her zaman çok memnun edicidir. bir sonraki bölümde görüşmek üzere, BYE!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unutma beni
FanfictionTURKİSH VERSİON OF FORGET ME NOT! forget me not'ın türkçe versiyonu!